Ebből vajon melyik a bal- illetve jobb tompított fényszóró? :)
Alá bemásolom a füzetben lévő rajzot, ami ugyan nagy vonalakban hasonlít, de pont ott nem, ahol kellene lennie. A 17-18 kellene legyen az autóhoz kapott füzet szerint, 1-1 db 15A-s, de ott még csak véletlenül sem az van :(
Még egy apróság, a felső motorvédő burkolatot 4 helyen fogja olyan vastag gumiláb, vagy gumibak, ezeket lehet valahol rendelni? Egyik lelazult, ma tettem vissza és láttam, hogy 2 is repedt, vennék újakat.
A zöld és piros szervóolaj között az a különbség, hogy a piros csak magában használható. És így csak a teljes lefejtéskor lehet használni. A zöldet pedig oda boríthatod bármilyen, már a rendszerben lévő olajhoz
az előző hozzászólásról jut eszembe, ezt olvastam ki:
Particulate filter cleaning limit 16232.98 km
Distance remaining before particulate filter cleaning 112765 km
Particulate filter regeneration too frequent information: no carried out
Ez mit jelent?
Szó szerint értem, csak nem tudom értelmezni, 112765 km mehetek a következő tisztításig, és nincs túl gyakori regenerálás sem, de akkor mi a 16232 km határ?
1. Egyik ismerősömnek a 3008 as P.-jában a nappali fény (G4 izzó) foglalata öszzeégett. Lehet ilyen foglalatot szerezni valahonnan?
2. Tegnap töltötték fel FAP folyadékkal az autómat.(Peugeot 308 1.6 HDI 92 LE 9HP) A program amiben a feltöltést akarták beírni azt írta ki, hogy 39% a folyadékszint, a következő pillanatban 243%-ot írt ki. Kb 2-2,5 liter folyadékot töltöttünk bele. Mitől lehetett ez?
Sajna a FAP szűrőre azt írta ki, hogy 80% a telítettsége, és kb 28.000 km tehetek meg még a szűrővel. (2011-es autó, garantált 136.000 km-rel). Mennyire kell majréznom ezektől a számoktól? Regenerálás után kb. mennyire viszi le a FAP telítettségét?
Szia! Kénytelen vagyok meghajolni. Úgy látszik, a mazsarnak sikerült ezt is lefordítani és a köztudatba vinni. Én - maradi lévén - inkább kitartok az eredeti verziónál, de ezúton nyiltan megkövetlek.)
Nekem nincs olyan menüpont a progiban, hogy Vehicle profile.
mrrr74: Jajj de jó... :) Ennek örülök.... :( Torque-n kívül nincs valami más program ami kezeli a 2003-as PUG ECU-ját, és kb ugyanazt tudja, mint a fent említett progi?
Jah. Az ezzel a baj, hogy addig mehetne az ember, amíg nem csörög-zörög... De a nagy bajos csörömpölés-zörgés meg csak úgy uk-mukk-fukk jön meg, az autópálya közepín, kisnaccsád.. Aztán akkó tegye kend magát valahová, ott a pálya közepibe...
Kérdezd ki röviden a Mestert (nagy M-mel), hogy mit merjél csinálni az Gépállattal, mert Ő, Az Mester bizony erőst jobb tippet ad, mint én. Ő mondta, hogy mehetek az enyémmel orrvérzésig, mert nem tud annyira megdögleni, hogy tényleg nagy baja legyen.... Én hiszek neki, és 140 méteres kamionsort előzök padlón a 31-esen.... :DDD
már csak azért is alapos diag kell, mert egyszerre, azonos másodpercben az esp és a környezetvédelmi rendszer nem döglik meg. szóval jó eséllyel megint valami kábelezési probléma is lehet a háttérben.
ez nem gyanú, ez egyértelműen diag: Jenának telefon, mikor jár fehérváron. Az Apf akármitől lehet, nem csak fap-tól (nekem is jön most párszor, pedig fap-ot a kocsi életében nem látott, max a polcon a gyárban).
Pontosítok: Fogaskerékbe lépsz (Torque progiról beszélünk). Utána Vehicle Profile. Utána Edit, és lépésről lépésre kitöltöd a sorokat. A végén mentés. Aztán csatlakozol. Ez megvolt?
Vagy igazából bárki aki tudna tanácsot adni. Bár erős a gyanúm hogy diag kellene. Ma leparkoltam, de nem állítottam le az autót. Csak beszállt a család és indultam volna el. Két hiba üzenetet kaptam az arcomba: Depollution system faulty és ESP/ASR system faulty. A depollution az a FAP ha jól tudom, de az ki van belőle írtva mindentekintetbe. Működőképes a gépezet, alapjárat ugrált. Haza értem, hibaüzenetek vannak alapjárat jó. Leállítottam, újraindítottam alapjárat rángatózik, hiba üzenet megvan. Egyszer elindult szép alapjárattal és hiba üzenet nélkül. Mi lehet ez?
Adott egy ELM327 "játékszer" és egy 2003-as 307sw. A gondom az, hogy a hozzá használt Torque program(Android) azt írja, hogy nem tud kommunikálni az ECU-val. Gyújtás rá van adva, de, ha beindítom, akkor is ugyanezt írja. Tudtok tanácsot adni, hogy mi a baj?
Köszi szépen, itt van előtte a servicebox nyitva, de ebben nem találom (nem fizetős az acc-om).
A leírást meg majd megmutatom a szerelőnek, nagyon hasznos.
Úgy néz ki a vízfogyás is megoldódni látszik - kiegyenlitőtartály-sapka tömítése aláfordult. Így nem ettől vizes a hangcsillapítő, hanem valószínű a hatalmas esőtől ami volt, mert tegnap este már ki is száradt.
Szia, ha jól emlékszem a teljes mennyiség 0,8 liter körül van, de leengedni az egészet úgysem tudod. Este megnézem a box-on, hogy a Tiedre mit írnak. A légtelenítés is le van írva. (kikapcsolt motor mellett kell a kormányt végállásig balra-jobbra forgatni és közben nézni a nyitott beöntő nyílásban az olaj felszínét, amíg jön levegő ki, bugyborékol addig kell kormányozni). Óvatosan kell bánni a mennyiséggel, mert könnyen kibuggyan a cucc.
Ha csak ráöntesz, akkor valszeg pár deci kellhet csak.
Nem hiszem, hogy bárki cserélgetné az olajat a szervóba, bár valszeg ezt is kellene néha (pl.: 100 e km) ha leengeditek az olajat a szivattyúnál, akkor javaslom a gyári bilincset kicserélni aba bilincsre, illetve óvatosan kell leszedni a csövet a csonkról, nehogy letörjön. Én korábban (még a szivattyú csere előtt) szívószállal próbáltam kiszedni az olajat a rendszerből, úgy emlékszem, hogy 2-3 decit tudtam kinyerni így. Lehet, hogy ez is megfelelő megoldás lehet, vagy csak egyszerűen ráöntessz amennyit kell.
A színek vonatkozásában nincs pontos infóm, de valszeg a kétfajta színt a keverhetőség miatt találták ki.