Szia régen nekem is beletört egy pár darab de most már ,hogy megcsináltunk legalább 20 ilyen hátsó féket ,megvan a technika ,és így szinte mindig kijön .
Ez egy konstrukciós hiba, belefolyik a víz a fékbowden vezető csőbe ami a kasznihoz van csavarozva és úgy összerohad ,hogy csak csővel együtt lehet cserélni . Wd 40 segíthet esetleg de nem hoz tartós eredményt.
Én kicseréltem azóta el van felejtve.
A két oldal anyaggal munkadíjjal kb 30e ft ért szoktuk csinálni.
A hátós lengőkarra épített féknyereg elfordul mert beoxidosodik alatta sok év alatt kb fél centi a csavarok ráadásul bevannak ragasztva valszeg eltörnek akkora a feszítés.
a hátsóféktárcsák félrekopnak a betétek is de majd kiderül
A hátsó nyikorgás és rastogás lehetséges még a lengőkar csapágy miatt is az időként ki kell cseréni mindkettőt egyszerre
Mint irtam nekem csak egyszer volt bajom, azóta sem. Mivel úgy hallottam eléggé macerás a szerelése, és nem is olcsó, én megpróbálnám először valami egyszerűbb módszerrel mozgásra birni. Mondjuk ha lehetséges kiszáritani, mert valószinű a beszivárgott viz okozta. Utána minden lehetséges irányból befújni valamilyen olajsprével. Talán WD40. Vagy fegyverolajzó spray, az mindenhová bekúszik. Ha ezek nem segitenek, lehetséges, hogy annyira berohadt, hogy ki kell cserélni. Párban! Sajnos felénk is, akinek jól konvertálható szakmája van külföldön keresi a boldogulást. Valahogy senki nem akar szabadságharcolni..Csak enni. Nem is értem.
Hali! Le kell szedni a féktuskókat és megcsiszolni mert berohad,alatta pedig a rozsda kitámasztja a féktuskókat így afékbetétek egyik fele fog csak.Elég nehéz leszedni.
Van egy kis gondom. Volt már téma ez a hiba, de nem találom. A bibi az, hogy a központízár nem működik távirányítással. Kulccsal, zár-nyit. Az immó enged indítani.
Sziasztok valaki tudna segiteni fékbetét csere után a hátsó féktuskó beleér a felnibe és olyan hangot ad mintha berágna.mindkét oldalon hátul mitől lehet ez?
Nekem három éve, amikor vettem az autót, egy esős autópálya-menetet követő fagyos reggelen állt be a bowden. Akkor hősugárzóval kimelegitettem. És érdekes, azóta sem volt semmi problémám vele. Lehet hogy azért, mert rendszeresen használom, anno én még igy tanultam..
Szia valószínű kézifék kötél ,de lehet féktuskó is .
A kézifék kötél cseréjéhez a vezető csövet is kell cserélni , mindkét oldalt érdemes egyszerre cserélni mert elég nagy meló , ne keljen szétszedni kétszer.
Köszönöm a segítséget. a Sedre backupnál és a Doc backupnál is kicserlétem az infos-t.
Az elsőnél sikeresen el tudtam indítani a programot betöltötte, még 1-2 bővítményt engedélyeznem kell.
A másodiknál sajnos nem működik megnyitja a böngészőt de nem tölt be semmit sem(nem tudja megjeleníteni a weblapot). A tálcán nem láttam amit írtál :( sajnos erről nem tudok nyilatkozni. De a Sedre-nél láttam h 2009ig vannak fent a dolgok V2009-3 11/10/2009.
Mit próbáljak még? Hogy lehet frissíteni a programot?
Hát most gumi helyett nívópálcát veszek tőled, mert az enyémnek elérett a műanyag vége és kinyomta az olajat menet közben a nívópálca csövön és beterítette a motorteret. Nem az összeset de szerintem fél litert simán. Tiszta olaj volt minden.
Mennyibe lenne egy nívópálca? Postázni is tudnád? Mert sokba lenne most felmenni pestre csak azért.