Keresés

Részletes keresés

skaloz Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16334
Ja, és a Bt. teplephelye pedig TISZALÖK város külterülete, és nem tanya! Irgumburgum!!!
Előzmény: Pedrofon (16329)
skaloz Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16333

Hát túl rég nem lehetett, a Fonyód azért nem olyan régóta úszik a Balcsin.

Egyébként vagy igaz a 26-27 km/ó, vagy nekem van igazam a 24-gyel.

Előzmény: Tyler_ (16320)
skaloz Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16332

Nyáron szépen körülnövi a kukorica...

Egyébként nem tanyán áll, hanem a Tiszalöki Hajójavító Bt. telephelyén.

Egyéb infot nem tudok, ill. hogy már nem egy éve van ott. Ha nagyon érdekel, megkereshetem a Bt. vezetőjét.

Előzmény: Pedrofon (16329)
skaloz Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16331
Elő kell vegyem a matekkönyvet. Valszeg tényleg hülyeséget írtam.
Előzmény: Tyler_ (16318)
skaloz Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16330
Régről. Nagyon rendes és korrekt.
Előzmény: Törölt nick (16316)
Pedrofon Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16329

Skaloz!

 

Te, mint tiszalöki érdekeltségű hajós,

mit tudsz a Delfin XI-ről, ami Tiszalökön 1 tanyán áll?

A nyáron fotóztam:

 

del
Előzmény: skaloz (16312)
skaloz Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16328

Tom!

Vigyázz a terjesztésével, mert az illegálisat nagyon komolyan veszik.

Előzmény: Tom_ (16326)
riversea Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16327

dunaimentők

smith

Ramsau

viking star

 

((továbbá legjobb tudomásom szerint Rozsdás, Laja, Miksai, kührner, muggli és Zoltikáék))

 

riversea + 1 fő (még nem teljesen 100%)

Előzmény: viking star (16319)
Tom_ Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16326

Közlekedési Felügyeletek honlapjáról:

 

2004-11-25 Bővült a szakirodalom - térkép a Tiszáról

 

Tájékoztatjuk t. Hajós Kollégáinkat és Érdeklődőket, hogy az Észak-magyarországi Környezetvédelmi és Vízügyi Igazgatóság lehetővé tette a Tisza 543,7-440. fkm közti szakaszát és a Bodrogot tartalmazó térképek megvásárlását. Ára:

- magánszemély számára: Bodrog 21.334.- Ft (30 lap), Tisza 47.966.- Ft (57 lap)

- vállalkozások számára: Bodrog 29.510.- Ft, Tisza 79.076.- Ft

További részletekről az Igazgatóságnál telefonon: (46) 516-600; Faxon: (46) 516-601; emailen: evizig@evizig.hu címen, levélben: 3501. Miskolc, Pf. 3. címen kapható tájékoztatás.

Érdekes az ár. Esetleg valakinek szkennelve???

muggli Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16325

Peye!

Magánban megy a telószám. Hívj fel.

muggli©

Előzmény: peye (16268)
Una Vestrum Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16324

Bár nagyon szívesen részt vennék a vasárnapi programon, ezt egy szombat éjszakába nyúló ünnepi alkalom valószínűleg nem teszi lehetővé. Szép nautikai és gasztronómiai élményeket mindenkinek!

 

Tekintettel az igazán kompetens szakértő topictársra:

a most értékesített AM-ek számának és nevének társításához kérek segítséget (ha jól emlékszem, ÚJPEST és SZÁZHALOMBATTA van köztük). Ebből a típusból a 3 üzemelő és 3 most értékesített mellett van további magyar példány is?

Előzmény: smith (16307)
LajA Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16323
Szeretettel meghívott minden olvasó, aki hajóújraélesztéssel, hajózással mecsípett Laja
Előzmény: LajA (16321)
LajA Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16322
Ott a jövők hajója készül
Előzmény: LajA (16321)
LajA Creative Commons License 2005.01.28 0 0 16321
Nem Ő OTT VAN. Basszuskulcs. A Hajó Baján, Te meg ahol tervezed. GRRR. Ha még valaki (meg Te is) arra szeretne járni kérem szóljon: (0670) 249-1155 Esküszöm Rátok uszítom a Trabantomat pedig már éppen aszittem forraltborozhatok. De tényleg szóljatok.: Laja
Előzmény: peye (16268)
Tyler_ Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16320

a leggyorsabb a Fonyód meg a Kelén, de erről köztük is vita van :-)

 

nem a Fonyód meg a Kelén között volt az a hírhedt "holtverseny" mikor egyszer egészen a kikötő előttig csutkáig nyomott gépekkel mentek egymás mellett mert egyik sem tudta megelőzni a másikat? a kikötőnél mindketten behátráztak, aztán mikor hátranéztek látták hogy gond van mert jön ám a farvíz. pechjükre mindkét hullám megegyező fázisban :-D

a hajók ugyan megálltak de a cirka két méteres hullám kimosta a kikötőt, a mólón tartózkodó néhány járókelővel együtt :-) a hajóvezetők úgy tudom megúsztáka dolgot.

 

ha valaki tudja a részleteket írja meg mert nagyon régen hallottam a történetet és hézagosak az emlékeim.

 

 

 

 

Előzmény: HG. (16284)
viking star Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16319

dunaimentők

smith

Ramsau

viking star

 

((továbbá legjobb tudomásom szerint Rozsdás, Laja, Miksai, kührner, muggli és Zoltikáék))

Előzmény: Ramsau83 (16313)
Tyler_ Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16318

nem off

 

helló. szerintem te a komplex számokra gondolsz, azokban van "gyök mínusz egy", az irracionális számokban nincs ilyen. a valós számokat alkotják a racionális számok meg az irracionális számok. előbbiek szakaszos végtelen tizedestörtek, utóbbiak nem szakaszos végtelen tizedestörtek.

 

nem on :-)

Előzmény: skaloz (16264)
Tyler_ Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16317
hűha. úgy látom egykét napig lesz mit olvasnom...
muggli Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16315

Most vasárnapról. (2005. január 30.-áról)

mug©

Előzmény: Thernitibi (16314)
Thernitibi Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16314
Nem tudtam.
De tényleg örülök, mert kedvünk szerint alakultak a dolgok, mégha nem is tudtam olyan mélységben segíteni, amennyire szerettem volna.
És örülök, hogy egy legenda megmenekül a mészárosoktól.
Melíik vasárnapról van szó?
Előzmény: MALWIN (16265)
Ramsau83 Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16313

Feliratkozom a listára.

dunaimentők

smith

Ramsau

 

Szerintem biztos többen leszünk, csak szégyenlősek a többiek!

Előzmény: smith (16307)
skaloz Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16312
A 24 km/ó a Tihanyi árokban engem igazol. A 40 km/ó feltételezés, és a ha eléh bizonytalam kategória. Hajóknál egy-két km/ó sebesség növekedéshez jelentős teljestímény növekedés szükséges. és akkor még ott vannak azok a fránya hajócsavarok is, amik egy bizonyos sebességre és teljesítményre (nyomatékra) vannak tervezve. Attól feljebb igencsak lecsökkenhet a tolóerejük, tehát nem elég a motor teljesítményét és fordulatszámát növelni, hogy a hajó sebessége növekedjen.
Előzmény: kpj (16308)
csoky66 Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16311
Kössz!Ezt az oldalt ismerem,esetleg tudsz másikat is?Megköszönném!!!
Előzmény: dunaimentők (16303)
csoky66 Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16310
Köszi de valami újabbat szeretnénk.Amúgy szép kis hajó!
Előzmény: muggli (16306)
Bócman Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16309
Az említett kaland bizonyos értelemben szakadást is jelentett a személyzetvezénylésben, ugyanis valaki akkor, annak az élménynek a hatására jelentette ki, hogy a Tigrincsre nem jönne többet, ha nem feltétlenül kell...
Előzmény: muggli (16304)
kpj Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16308

A Napló 2002. 07.23-i cikkének részlete a Lelle ms felújításáról. Figyelemreméltó sebességi adatok!

 NAPLÓ

Előzmény: HG. (16298)
smith Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16307
Felhozom, akit érint, pls!

Bányászlátogatók!
Megnyitom a listát, tessék a végére iratkozni, és kopipasztázni!

dunaimentők
smith
Előzmény: smith (16260)
muggli Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16306

Csoky!

 

Ez jópofa lenne, csak sok a merülése. Nem öreg, most múlt 100 éves! :-))))) (A 21 deci azért mifelénk elég sok!)

muggli©

Előzmény: csoky66 (16276)
kpj Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16305

A Kelén 200-as fordulaton képes tartani a menetrend szerint meghatározott sebességet (kb.10-14 km/h). A max. 500-as fordulat (ha jól tudom), ezek szerint meglehetősen gyors lehet.

 

A Szántódnál ha jól hallottam idén akarnak motor ill. belső berendezés cserét.

Ez valós szándék?

muggli Creative Commons License 2005.01.27 0 0 16304

Kalóz!

Erről a kisvízben való haladásról tudnék mesélni! Ősszel, a "Sopron" a bécsi Donau-kanalban, volt alattunk vak egy méter víz, de lehet, hogy annyi se! 250-es fordulaton ment a hajó hegynek olyan 5-öt! (Volt az helyenként még 3,5 is!) Olyan nagy mértékben kinyomta maga alól a vizet, hogy már nem bírt haladni. aztán visszavettük 200-ra, rögtön ment 7-et a hajó, meg lett alattunk még vagy 15 centi víz. Nem volt kispályás dolog, mert kicsi a víz, szűk a hely (olyan Sió méretű, vagy még keskenyebb is) és még folyik is a kanális, elég rendesen. Nem pihentek a keréken a főnök urak, mert minket a közelébe se engedtek ezen a szakaszon.

muggli©

Előzmény: skaloz (16301)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!