Pedig a képen ott van a kapcsoló a tükör ikonnal.
Nekem mindkét 407-esem symbol volt ill. Az és tudja.
Talán a bsi- be kell utánnézni hátha csak le van tiltva.
Üdv.
Nem szeretem különösebben ha egy fórumon hirdetnek,de tény, hogy 407-hez való tartozékot praktikus itt egymás közt adni-venni.
Ezért kínálom fel nektek Brodit Proclip középkonzolba illeszthető tartókonzolomat és a jelenleg hozzá használt Nokia E71/72 telefontartót, mely nagyon precízen fogad más azonos méretű készüléket is.
A konzol nagy előnye, hogy egy stabil alaptartót lehet rögzíteni fúrás nélkül.
Akit érdekel annak jelentkezését szívesen látom a norbert.biro@gmail.com címen.
Jelzi számítgép a fap folyadék alacsony szintjét. Van ábra is. Elindulás után írja ki majd pár perc mulva el is megy a hibaüzenet. Meddig lehet vele így menni annélkül, hogy baja lenne? Mennyi ilyen trutymó kell bele? Házilag ha beleöntögetem akkor az jó vagy törölni kell a hibát is?
Igen, a V6-ra hajtottam. Mivel keveset megyek, lehet, hogy az lesz. Igaz, sokat megyek városban. Neked mennyi az átlagod fogyasztásban? Most láttam egy V6 kombit. Ha erre jársz, azért megnézném a verdádat (tel.: 30/2073316)
Üdv a klubban! :-) Hogy-hogy nem benzines V6? Jól emlékszem, h régebben arra gyúrtál a 407sw fronton? Ha gondolod, akkor meg tudom mutatni a bringámat Dunaújvárosban, aztán lehet rádumállak a benzinesre! :-) Évi kevés km-nél sztem jobban jársz vele, a dízelt néha meg kell hajtani, hogy ne ragadjon le a turbó, stb, a jó szívóbenyásnál nincs is jobb! :-))))) Nekem is 6-os automata van, egyelőre szépen teszi a dolgát. (kopp-kopp)
Nekem egy 99-es 1.8 benyásom volt és 160 ezret tettem bele, évente stabrudakat cseréltem :) Amúgy a 407 sokkal keményebb futóműre és ülésre is mint a 406.
Szia! Figyelj a tipushibákra, úgy látom hogy 2 fajta 407 van, amin már előjöttek és amin elő fognak jönni a tipushibák. Itt a szakértők már mindet kiveséztek, és publikáltak úgyhogy nagy segítség ha beleolvasol. Nézd meg az elektromos dolgokat, a klímát hogy mindenhol nyom e meleget illetve hideget, a futóművet (bár ezt a 406-on már megszokhattad) EGR-t, Részecskeszűrőt. Válassz olyan modellt aminek a felszereltsége megfelel neked mert az utólagos beépítések macerásak és megzavarhatják az agyát. A 2.0 motort favorizálom, de ez attól függ hogy kit kérdezel :) Ha jó gazdája van a kocsinak akkor minden motor jó. 1.6-ban gyakran rossz a vezérműtengelyeket összekötő lánc. A motorko gyengéje a Siemens befecskendező rendszer ami ha rossz akkor az igen drága. Állítólag nem lehet felújítani a porlasztókat. Nekem 6gangos automatám van, nagyon szépen dolgozik és dinamikus vele a kocsi. Nagyon szeretem. Ha viszont elromlik az költséges lesz. A fogyasztásom teljesen vegyes használatban 6.4 úgy hogy nyomom is neki.
A fórumos szerelők biztos többet és okosabbakat tudnak mondani neked, nekem ennyi a tanácsom. Válassz peugeotot! :)
Rati vagyok a 406 fórumról. Jelenleg autóvásárlás előtt állok és a jelenlegi állás szerint az egyik befutó a 407 sw. Elsősorban a 2009-es ráncfelvarrt példányokat nézem, 1.6 és 2.0 hdi motorral. Kérdésem, hogy az általános áttekintésen kívül van-e valami, amire igen oda kell figyelni? Főleg kézi váltós autót nézek. Állítólag jók az automata váltók is.
Érdekelne, hogy mik a tapasztalatok dízelózem és váltó fronton.
Várom a tapasztalatokat! Előre is köszönöm a válaszokat!