Szívesen bevállalok én mindent, de öszintén megmondom, hogy én még nem láttam hajót a Tiszán, igaz nem is sűrűn járok arra :( De hogy valami jó hírt is mondjak, a jövö évi Victor Hugo látogatásának idejére tervezünk Tisza menti bringatúrát, akkor tuti elhalmozlak benneteket képekkel :)
Jelenleg Tiszalöknél nem lehet zsilipelni, a felvízi baloldali kapu szerkezeti meghibásodása miatt. (Hogy mikor lehet lesz, azt ne kérdezzétek, mert nem vagyok sem jós, sem jóisten). Jelenleg amúgy sem lehetne, mert a zsilipkamra be van fagyva.
Egyébként csoportosan (legalább 5 hajó) bármikor átzsilipeljük a kishajókat, csónakokat, ugyanez lehetséges, ha éppen hajó zsilipel, ill. könnyű csónakokhoz szárazföldi csónakátemelő is van.
Egyébként délelőtt és délután is van egy-egy óra lehetőség, 9-10, ill. 15-és 16 óra között.
A zsilip működéséről ill. a korlátozásokról a KFF honlapján a Hajósoknak szóló Tájékoztatók-ból lehet értesülni. Ne a Hajósoknak szóló Hirdetményeket keressétek, hanem a TAJ-t.
Az infoim szerint a Sellő lejön Tokajba, a Csege lemegy Csegére, a Mathias Rex Szolnokra vagy Szegedre, a másik nagy pedig visszamegy a Dunára. De lehet, hogy a Rex lesz az, ez most nem ugrik be pontosan.
Skaloz mester, ha már itt tartunk, te biztos tudod: Lehet-e zsilipelni Tiszalöknél? Úgy tudom, nem működik a hajózsilip. Ha igen, akkor tudod-e a kishajók számára meghurdetett zsilipelési időket?
Én is Debrecenből vagyok, és hozzáma Tisza-tó 80 km. De még mindig ez a legközelebbi hajózható víz. (Jó-jó elismerem, Tiszacsege, ahol a Mathias Rex kikötője van, csak 60 km)
Nyíregyházáról vagy Vásárosnaményból nincs valaki a topic-on? Esetleg Tokaj vagy Sárospatak? Nekem mindössze netes ismerősöm nincs az alábbi helyekről.
Ezek az adatok a megadott fordulatszámon érvényes teljesítményt jelölik (vagyis követik a teljesítménygörbét), vagy adagolókkal, fordulatszámszabályzókkal (RSV, RQV, RQ)le vannak szabályozva ezekre az értékekre?
Eddig azt hittem, elég jól ismerem a Rába motorok jelölési rendszerét, de a TM6-tal nem tudok mit kezdeni.
Szerintem van 2156 HM6, 2156 M6,2156 HMN6,2156 MT6, 2156 MTKL6, 2156 MTKLL6, 2356 HM6U, 2356 HM6UT,2356 HMN6, 2356 MTN6-ami a 21-es sorozatot illeti.
A 2356 HM6 a normál 180Le-s változat növelt kamratérfogatú változata lesz, de nem hallottam ilyen gyári motorról.Mindegy, mindig tanul az ember valamit..
A Rába Man 2156 HM6-os 130-as 130 Le /1300 /perc, a 150-es 150 Le/1500/perc, a 180-as 180 Le/1800/perc, a TM6-os 245 Le/2100/ perc, a 2356 HM6 190 Le/1800/perc, de ezen kívül van még egypár változat (nem mintha két egyforma paraméterű RÁBA egyforma is lenne!).
Ruttkay Éva, Kiss Manyi, Polónyi Gyöngyi válni készülő asszonyokat játszottak, Latinovics Zoltán, Páger Antal (Ő volt a Hapci vezetője), Bodrogi Gyula voltak a férjek, a válóperes ügyvédet pedig a szende szűzet alakító Venczel Vera játszotta.
Mindenki, aki valaha is valamin rögzítette a Sopron Lángjainak dobogását!
Szeretnék hozzájutni olyan felvételekhez (lehetőleg mp3 formátumban), melyek az alapdallamokon kívül tartalmazzák az indítás valamit a fordulatváltás hangjait is.
Megnéztem a képeket, a Sellő ezek szerint tényleg az Iluska, pontosabban biztos, hogy az a típus. Az infom ezek szerint téves volt, de most már legalább ez is a helyére került.
Valóban nem, valamikor novemberben jártam Badacsonytomajon, akkor akadtam rá a háromból a hiányzó 1 darabra. Azt összeraktuk akkor, hogy a Sellő volt az Iluska, A Piroska a dunaföldvári roncs, Badacsonyban a János Vitéz van.