Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tajby Creative Commons License 2015.11.10 0 0 154480

ezen most elmosolyodtam,köszi.

Előzmény: Puskás Tamás (154477)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154479

"Grétsy tanár úr is örülne amint hallaná önt!"   :)

Előzmény: Puskás Tamás (154477)
realist_ Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154478

Pár évvel ezelőtt még nem volt "divat" egyből cserélni a kelyhet (vagy felújítani). Szerintem nagyon esete válogatja, hogy mit kell vele tenni. Ez mondjuk azt is jelenti, hogy a döntés előtt érdemes megnéznie a szerelőnek....:(

 

Azért írom ezt, mert nekem kb. 2,5 éve lett cserélve a csillag, a kehelyhez nem lett nyúlva és (kopp-kopp) azóta sincs gond vele (pedig legalább 20 ezer km került bele) .

Előzmény: Puskás Tamás (154475)
Puskás Tamás Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154477

:D ja....

pont erről beszélgetünk a kolegákkal, hogy hogyan kell írni.

Mert ugye motort és nem motrot. De hogyha a ló lovak, akkor a só miért nem sóvak?! Vagy ha a só sót, a ló miért nem lót?!

Ez itt a nagy kérdés, nem a féltengely :D

Előzmény: Varshi (154476)
Varshi Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154476

> ...felújítatnád a kehelyt. Vagy kelyhet....

 

Hogy dögölne meg, mi? :D

Előzmény: Puskás Tamás (154475)
Puskás Tamás Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154475

Ne szórakozz, cserélj komplett féltengelyt. Kb. ugyanott leszel, mint ha felújítatnád a kehelyt. Vagy kelyhet....

Előzmény: buffybot (154471)
alfonc Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154474

Ezt olvastátok?

Nehézkes indulás témakörben egy nézőpont, igaz 2001-es Bravoval.

Benzines a gyertya, nehéz az indulás

Próbáltam új gyertyákkal, használttal, magasabb oktánszámú benzinnel, mindenhogy. Tovább »

forrás: totalcar.hu

gyanta ati Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154473

Erről beszéltem. Ha a bemaródott kehely marad a régi, csak tüneti a kezelés. A te esetedben sajnos még az sem. Érdekes amúgy ez a dolog. Amikor a szerelőm először szétszedte a belső csuklót, ledöbbent, hogy szinte teljesen zsírmentes volt. Feltöltötte, és alátéttel a régi helyéről kicsit arrébb pozícionálta a csillagot.

Ennyi elég volt kb. 5000 km-re. Egyáltalán azt sem értem, hogy a szerelők miért a csillagot cserélik.

Előzmény: buffybot (154471)
digegig Creative Commons License 2015.11.09 0 0 154472

Mindenképp menj el futóműveshez és ha kell kérjél papírt. Nem szokták beállítani a futóművet szerelés után, de amit leírsz, annak több oka lehet mint egy beállítatlan futómű. Fékhez szerintem nem kell hozzányúlni. Futóműves alapvetően nézze át az egész szerkezetet.

Előzmény: buffybot (154471)
buffybot Creative Commons License 2015.11.08 0 0 154471

Most volt lehetőség először kipróbálni városon kívül, autópályán mióta kicserélték a bal féltengelyben a csillagot. Az a fajta rázás ami 4. fokozattól jelentkezett és beleremegett az egész középkonzol, ugyan megszűnt de helyette más jelenség ütötte fel a fejét. Akár kisebb fokozatban is hajlamos berezonálni de nem a középkonzol hanem inkább a pedálokon, kormányon lehet érezni. Ütemesebb, dübörgő és néhány esetben erőteljesebb mint a korábban tapasztalt. Lüktetés/felütés szerű zaj és érzet. (korábban vízszintes szitálás) Pénteken voltunk gumicserén (hátsó 2 elöregedett csere) és ott mondták, hogy a jobb első keréken látszik, (befelé dől) be kéne állíttatni a futóművet. Mondtuk most volt féltengely probléma de nem állították be szerelés után. Kellett volna? A leírt problémát megoldhatja futómű állítás vagy nem jól csinálták meg a féltengelyt? Érdekelne még, hogy kell-e fékhatás mérés, a féltengely szerelésnél hozzányúlhattak-e a fékhez, mert az sem ugyanolyannak tűnik mint annak előtte. Júliusban rakattunk be EBC fékeket... 

digegig Creative Commons License 2015.11.07 0 0 154470

http://www.carandclassic.co.uk/car/C675290

 

Ennek már szégyellték kiírni az árát.... De nézd meg a sofőrt, hogy Martini gyári versenyautó, stb. Ez is kb 5-600.000 euro lehet.

Előzmény: bajan122 (154468)
digegig Creative Commons License 2015.11.07 0 0 154469
Előzmény: bajan122 (154468)
bajan122 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 154468

Félmillió euró?! Te j ég :-O

 

Még ízlelgetem a dolgot de előbb utóbb lesz egy uno turbó szerű autóm. Jelenleg még mindig motor buzéria van (krossz-, enduró-, aszfaltpálya), de ebből ki fogok öregedni mert fizikailag nagyon igénybe vesz. Azok a futamok nagyon szimpatikusak voltak amiken a nissannal mentél (videóid).

Előzmény: digegig (154466)
gyanta ati Creative Commons License 2015.11.07 0 0 154467
Előzmény: digegig (154466)
digegig Creative Commons License 2015.11.07 0 0 154466

Azért egy épített autót árban ne hasonlíts egy eredeti gyári menővel. Ott, ha szétnézel, egy-egy Lancia eléri a 4-500.000 eus árat!

Előzmény: gyanta ati (154465)
gyanta ati Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154465
Előzmény: vinjo (154459)
ferrike Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154464

A WinterSport 3D télim 205/50 R17 volt, szerettem.

Amikor nézegettem hogy legyen tovább, a téli 16"os lett a nyári maradt a gyári 225 17".

Árban a 205 már már a 225 felett volt..,emlékeim szerint és ez olyan lelombozó volt számomra.

Ritkább méret, gondolom ez indokolja.

Előzmény: vinjo (154457)
digegig Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154463

Ilyesmin már én is gondolkodtam, egyszerűen felesleges ez a futófelület-méret.

Előzmény: vinjo (154457)
digegig Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154462

Nincs mit kioktatásnak venni, amit írtál igaz! Azt mondják hozzáértők, hogy ezt évi max 2000 km-re szabad megvenni, ha sokat mész, állandóan javíttatni kell.

Előzmény: vinjo (154460)
digegig Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154461

Szép darab, csak azt nem tudom, a tapétaszegély mi a faxt keres rajta? :-) Olasz autó zöld-fehér-piros csíkkal ok, esetleg Martini... Amiket én ismerek és szeretek, azok 8v-k, 190 paci. Bőven megfelelnek az igényeimnek. És a beszerzési ár elég nyomott lenne, már akinek....

Előzmény: vinjo (154459)
vinjo Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154460

Persze, tudom, hogy tudod, hiszen ebben élsz, nehogy kioktatásnak vedd!!

:-)

Előzmény: vinjo (154459)
vinjo Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154459

Elhiszem, hogy őszinte a mosolyod, de egy Integrale projekt, pláne egy komoly HF bizony meglehetősen költséges hobbi.

Először is meg kell venni a vasat, mondjuk ilyesmit, de aztán fenn is kell tartani, neadjisten fejleszteni....

Előzmény: digegig (154454)
vinjo Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154458

6+8, az annyi, mint 14 hangszóró!!!

Már ezért megéri.

Ez a hirdetés kicsit olyan, mint a "Török Szultán levelei ".  :-D

(Remélem sok fórumtag vágja mire gondolok...)

Előzmény: bajan122 (154451)
vinjo Creative Commons License 2015.11.06 0 0 154457

Szerintem a 205/50 R17 a Bravo legoptimálisabb gumimérete télen-nyáron. Látványra jó a 17"-os felni, ballonosabb, tehát kényelmesebb, mint a 225/45, valamint annál takarékosabb is.

Viszont ez a gumiméret  legalább a 225 árában van.

Nekem esélyes, hogy ilyen lesz a nyárim, ha cserélnem kell.

Előzmény: Peti148 (154443)
gyanta ati Creative Commons License 2015.11.05 0 0 154456

Gondolom, az alsógatyád kuka lett...

Előzmény: digegig (154454)
bajan122 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 154455

Több mint elég ok. 

Előzmény: digegig (154454)
digegig Creative Commons License 2015.11.05 0 0 154454

Életemben először ülök Integraleban. Ez azért ok a mosolygásra. És, ha megnézed, két Integrale van a képen...

Előzmény: bajan122 (154450)
digegig Creative Commons License 2015.11.05 0 0 154453

Elég a derű.....

 

 

Előzmény: bajan122 (154450)
gyanta ati Creative Commons License 2015.11.05 0 0 154452

Lenne...:(

Előzmény: digegig (154448)
bajan122 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 154451

Csak a szöveg érdekes: off

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!