sziasztok. nagyon frankó ez a fórum, minap olvastam itt a fórumon hogy a scenic irányjelzőjét motor leállítás után magamféle húzom akkor felgyújtja a világítást kB 20 ---30 másodpercig,, hát kipróbáltam láss csodát működik. most már 4 év után jó lenne ismernem az autóm """ tudását""""... KÖSZÖNÖM okosabb lettem . aztán mi lehet még amit nem is tudok. üdv mindenkinek.
Első körben a kapaszkodóból kioperálod a takarófedelet, pattintós. Utána kiszeded az ablakemelő mögötti mélyedésből alulról a gumilemezt, ha nincsen benne, akkor az aljába van a csavar, azt is kiszeded. A kilincsművet nyitott állapotban fixálod, látsz egy csavarfedelet, azt is kipattintod, majd a csavart kiszeded. A kapaszkodóból is kitekered a két csavart, ehhez méretes szerszám kell már. Elkezded valamely sarkánál a patentokból kiemelni a kárpitot. ha az összes alsó megvan, akkor felfele meghúzod és a Tiéd.
Értelemszerűen az ablakemelőt előtte ki kell szerelni, a kilincset eldöntöd, hogy kiakasztod, vagy szereled. Nagyjából ennyi emlékeim szerint.
Megtennéd, hogy küldesz téli gumi árakat, 205/60 r16 méretben, ha van valami akció!
Persze. Egy kis türelmet kérek, mert a szezon végén vagyunk, ilyenkor azt is le kell csekolni, hogy van-e még az adott gumiból, mert hiába lenne valami jó vétel, ha nem elérhető :-)
szép estét mindenkinek..lehet hogy volt már vagy talán biztos is. kérdés:: scenic hátsó utasajtók kárpitját hogy a csudába lehet levenni???? mind a kettő árnyékolom rossz azt szeretném majd meglesni mi a bajuk. kilehet húzni de vissza már csak gyűrögetve megy. tanácsot kérnék. üdv.
aksi kuka, ne halogasd mert agyon vághatja az egész elektronikát
okoskerék, sajna típushiba nem úszod meg a cseréjét :(
egy darabig el lejhet vele járni, de nem ajánlatos, vezérlésből csak egy szíjat buksz a többi maradhat, sőt bátrak ha 5-10e van benne még a régi szíjat is visszarakják
szerintem nincs összefüggés az okoskerék és az aksi között, de cseréld ki az aksit és utána meglátod
Amire készülj, hogy ha több típushoz alkalmas univerzálisat veszel(és a nem gyári általában ilyen), akkor az első felrakás előtt még műszaki érzékkel is legózol egy ideig, de ha egyszer össze van szerelve, után pillanatok alatt menni fog a le és felszerelés.
Korábban már panaszkodtam az okoskerék miatt, amióta hidegebb van, néha bekerreg, vagy újra kell indítani a kocsit. (2003, 1.6), szerelő mondta, hogy típushiba, sok autóban 100e-t bír (sajna sajna vezérlés cserélve lett nemrég). Itt egy kérdésem van: belemértem az akksiba, alaphelyzetben 5 fokon kb. 12,4 volt, indításkor 8 voltra (!) lezuhan, megforgatja, indítja. Néha ezt érezhetően gyengébben teszi teszi néha kerregve. Jó még ez az akksi? Van összefüggés, esetleg a okoskerék miatt jobban terhelődik az akksi? 66mAh -s van benne, nagyobb nem is fér, milyet javasoltok?
Nyissatok fel a motorhaztetot es halgatozzon valaki kozben. Sivitashoz gyorsan kell forognia valaminek ami csak valami motor segedhajtas lehet. Ha ez csak alaszedve es csak tolataskor jon elo akkor az erdekes, vagy el van valami nagyon szabadulva. Pl motortartobak es hozzaer a szij valamihez.
Meg egy olyan jut eszembe, gogy ha megy a legkondi es megtekered a kormanyt akor nagyobb a generatoron a nyomatek a szijon a feszitoero es a legkondi kuplung nem dijjazza esetleg lekapcsol stb.
Eloszor azt deritsd ki hogy kintrol vagy bentrol jon a hang.
De lehet teljesen mas, latatlanban csak talagatas.
Ha vásárolok egy tempomat kapcsolót+egy multikormányt,akkor be lehet kötni a tempomatot?Igaz az hogy mindegyik ilyen tipusnál a vezetékek ott vannak a kormányoszlopban? Tudja ezt valaki tutira?Előre is köszi a válaszleveleket.
A multikormány nem szükséges. Keress rá a "koanomat" kifejezésre.
A termosztát házába martam nagyon finoman egy mélyedést hogy tudjon arra is áramolni a viz, de óvatosan mert vékony az anyag. Termosztát amíg nem nyit teljesen lezárja a hűtő felé az áramlást, ha légbuborék van vagy akármi és nem sikerül maradéktalanul légteleníteni ezt fogja játszani. Én meg úgy gondoltam hogy egy kis mélyítés nem árt mert ha levegősödik is az megy a tágulási tartályba.. és van fűtésem.
Postázza haza is. Hát olyan 1800km tert. Én gondoltam arra is hogy lehet hogy van benne valami amit hűt pluszban, kipufogó hőcserélő, egr szelepnél is van valami, és esetleg ott fúj be, de erre nem találtam leírást hogy lenne benne.
Visszaolvassa a kommentjeidett ugyanaz van talán nálam is. Mennyit mentél el vele azóta hogy bele öntötted azt a valamit és a termosztáton mi lett alakítva?
Szeva fütés van? Nekem ne volt és ugyan ezt csinálta, befújt a hűtőrendszerbe a motor, a levegő kerül a termosztáthoz azért ugrált.
Termosztát csere volt, plusz kapott egy kis mélyítést az egyik oldalon hogy ne legyen annyira zárt a vizkör, tudjon menni a víz a hűtő felé is. Hengerfej gyanús volt mert bár az olajkör nem dolgozott bele csak a levegő, de borítottam bele egy adag tömítőt abba maradt.
az utastéri komputer, de lehet a motorvezérlőbe van a tempomat, végül is lényegtelen mert tudja az autó
beépítés után még annyi kell a teljes boldogsághoz, hogy a kijelző is mutassa ehhez kell egy pipa a komputerbe, de ezt sajna csak a rendes gyári diag tudja megcsinálni, tehát vagy Zoltán Maglódon, vagy vargamunka ha van neki ilyenje, vagy márkaszervíz, vagy egy olyan műhely akinek van gyári Clip diagja