Ne sajnáljátok már szegény autóból az aluminíum barát rózsaszín színű fagyállót. Ha tehetitek 40°- 43°-s legyen és télen-nyáron mindég ennyi legyen, hiszen ez keni a vízpumpa forgó-mórgó alkatrészeit, így biztos, hogy kibírja a 160000-s vezérmű szíj cserét. No, de ez csak egy jó tanács, én már több évtizede így teszem. Üdv mindenkinek.
A hütőn van egy leeresztő csap azt nyísd meg persze meleg de nem forró motorral hogy már a termosztát is nyisson meg aztán vedd le a kiegyelítő tartály kupakját nyísd meg a hütőa a leeresztő csapot víz kifolyik oszt töldsd fel a tömény aluhütős fagyállőval
Nekem is szükségem lenne egy olyan ülésben található könyöklő perselyre !!
Illetve a külső hőmérő szenzorra is!Váltóolaj cserét is beszéltünk,majd ezekkel együtt kellene de egyenlőre anyagi csőd van..Pár nap kell még.Volt munka,majd most próbálok aratni. :)
Ok köszönöm!Akkor holnap megpróbálok leengedni 1 litert belőle és feltöltöm töménnyel.Hol lehet könnyedén leengedni belőle?Vagy szívassam ki a tartályból az is jó nem?Ebben a hidegben semmilyen bilincshez nem merek nyúlni,ki tudja mi marad a kezembem..
Lehet variálni a hátsó hid tengely kocsiszekrény magasságállítással imkább hátul mint elől van aki feszesre állíat van aki lágyra tehát nagy mozgásutra én a sportost szeretem küldesz mailt elküldöm a beállítás rajzát ez amchanikusé ,de szoftveresen is lehet állítani
Már régebben beszéltünk a bézs színű vezető oldali könyöklőről. Akkor azt mondtad hogy van, de nincs rá időd, hogy foglalkozz egy esetleges postázással. Még mindig fenn áll a kérésem, még annyival kiegészítve, hogy kellene a műanyag ház is, ami az ülésben van, amibe fordul a kar.
Sziasztok! A c5-öm október óta van meg, (2002-es gyártmány, H3-as). Szeretem, jó kocsi, de nem vagyok elégedett egyáltalán a rugózásával. Épp azért választottam Citroent, mert tetszett amiket hallottam és olvastam róla: a sima futás és a repülőszőnyeg effekt. Laikusként valószínűnek tartom, hogy már nincs meg a gömbök nyomása, illetve ha fekvőrendőrön megyek át, valami csattan a jobb első keréknél amit érezni is lehet- nem tudom ezt mi okozza- de biztosan ront a helyzeten ez is. Olvastam azt is, hogy nem szabad azt várni mint a DS, CX, XM-től, de a rugózása egy Golféval vetekszik. Francia fórumokon írták hogy segít a komfort gömb, de csak hátulra javasolják, különben nagyon bólogat és már nem olyan stabil. Valaki tudna ebben segíteni? Köszönet érte előre is!
Pontosan nekem úgy ment,hogy fél gyújtás majd 20mp letart zár gomb,majd leveszem félgyújtást és indított is.Ez eddig mindig bevált.De Betg nem sz.rozott ennyit :D Ki be csukta az ajtót párszor nyomogatta a gombot oszt jó napot már ment is ..csak lestem! :D
Nem tudjátok, hogy a tomípított lámpa visszajelzője miért szokott 1-2 percre villogni?
Csak hosszú utakon többszáz km után csinálja. 2008-as C5 X7-es kanyarkövető bixenonnal. Izzó egy sincs kiégve, minden jól működik, de ezt szinte minden hosszabb úton csinálja.