Az hogy világít az izzítás lámpa nem azt jelenti, hogy jók is az izzítógyertyák. Valószínűleg ennyi bajod lesz vele. Nekem is döglött az egyik, de a 2.2hdi-n nagyon fos cserélni. Mondjuk hármat kicseréltem, de az egr mögöttit nem tudtam, mert bele vannak gyógyulva a csavarok és nem akartam eltörni. Ettől még indul, de észrevehetően csak 3 henger kapja el, a 4. később tér magához. Most ilyen, majd ha jó idő lesz újra nekifutok a maradék gyertya cseréjének.
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem ha pár napig nem megy az autó akkor nehezen indul amióta ilyen hideg van!
Miután elindult már nincs vele semmi gond, aznap normálisan indul már (akksit feltöltöttem, elvileg jó), izzitólámpa világít, majd elalszik normálisan !
C5 2.0 hdi prestige, hydractive felfüggesztés....egy álom. El kell ismernem, hogy ez egy nagyon kényelmes bálna vagy inkább varázsszőnyeg...:)
Pár napja keresünk rá téli gumit 16"méretben. Az interneten a citroen honlapon 225/60 r16 gumit írnak, azonban ma a kereskedésben 215/60 r16-t javasoltak? Nem tudjátok, hogy ehhez milyen méretű lemezfelni illik? Mindegy, hogy 225 vagy 215 a gumi szélessége?
amikor megvettem áldott jó kis autómat, hat évesen 188000 km volt benne. Egy pénzügyi ZRT Igazgatőjának a kocsija volt budapesten. A szervizelő szervíztől meg kaptam az összes számlamásolatot, így tudtam követni, hogy mikor mit javítottak rajta. Tehát 160000 km-l lett cserélve vezérmű szett. Én 288000 km-l cseréltem és amikor a burkolatot lebontottuk, mit láttunk? A vezérműszíj megsem volt feszítve, pár mm-r lötyögése volt neki és mégsem történt meg az amitől ti tartotok. Ugyanis ha minőségi árút teszünk bele és kíméletesen hajtunk, nagyon sok km-t meg tudunk vele tenni, mert hidd el, azért a gyártó is rátartással dolgozik. Van jó pár tanítványom, akik külömböző márkaszervízeknél dolgoznak és tudomásomra hoznak dolgokat. Tudod milyenek a gyári szíjjak? Olyanok, hogy a BOSS-tól cimkézetlenűl megveszik a márkaszervízek és a saját emblémájukat rányomják, nos ez a gyári szíj. Tehát a C5-sök olyan rezgés gátlós szíjtárcsákkal van ellátva, hogy kíméletes hajtás mellett nyugodtan be lehet tartani nála minden szervíz intervallumot. Nekem ez a tapasztalatom. Jó éjt és szép álmokat mindenkinek.
Ne sajnáljátok már szegény autóból az aluminíum barát rózsaszín színű fagyállót. Ha tehetitek 40°- 43°-s legyen és télen-nyáron mindég ennyi legyen, hiszen ez keni a vízpumpa forgó-mórgó alkatrészeit, így biztos, hogy kibírja a 160000-s vezérmű szíj cserét. No, de ez csak egy jó tanács, én már több évtizede így teszem. Üdv mindenkinek.
A hütőn van egy leeresztő csap azt nyísd meg persze meleg de nem forró motorral hogy már a termosztát is nyisson meg aztán vedd le a kiegyelítő tartály kupakját nyísd meg a hütőa a leeresztő csapot víz kifolyik oszt töldsd fel a tömény aluhütős fagyállőval
Nekem is szükségem lenne egy olyan ülésben található könyöklő perselyre !!
Illetve a külső hőmérő szenzorra is!Váltóolaj cserét is beszéltünk,majd ezekkel együtt kellene de egyenlőre anyagi csőd van..Pár nap kell még.Volt munka,majd most próbálok aratni. :)
Ok köszönöm!Akkor holnap megpróbálok leengedni 1 litert belőle és feltöltöm töménnyel.Hol lehet könnyedén leengedni belőle?Vagy szívassam ki a tartályból az is jó nem?Ebben a hidegben semmilyen bilincshez nem merek nyúlni,ki tudja mi marad a kezembem..