Keresés

Részletes keresés

BJani Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1016

Nekem olyat nem kínál fel, de itt a közvetlen link:

http://www.rudigreyling.com/movie/boeing_747_retirement_landing_small.wmv

Előzmény: Vgyuri (1015)
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1015

Vagy jobb gombbal klikkelve menteni fájlba és azután már a fájlt valamilyen programod majd csak lejátssza, vagy nem :-)

 

Előzmény: BJani (1014)
BJani Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1014

Próbáld meg XP alatt.

2000 alatt nekem sem ment.

Előzmény: Bicci (1013)
Bicci Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1013
És mire kattintottál? mert nekem csak egy cikk van ott :(
Előzmény: OKdoki (1011)
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1012

Nert a filmet előbb le kell tölteni, ami a háttérben megy, az előtérben nem látszik. Én lekértem, közben elmentem pisilni, mire visszajöttem a felénél járt a lejátszás :-)

 

Előzmény: OKdoki (1011)
OKdoki Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1011
Nekem elindult, csak többször kellet rákattintanom.

Előzmény: Bicci (1008)
philozófika Creative Commons License 2006.11.03 0 0 1010

Telített járatok, új útvonalak
Az idén nyolcvanezer légi utas Sármelléken

http://www.nol.hu/cikk/422961/

Népszabadság • Boda András • 2006. november 3. 
  
Kétmilliárd forintból fejlesztik a sármelléki légikikötő infrastruktúráját
London után már Frankfurtba is indít járatokat Sármellékről a Ryanair. A fapados légitársaság új járatának köszönhetően a Fly Balaton reptér idei utasforgalma meghaladhatja a nyolcvanezret.

 

Európa legnagyobb diszkont légitársasága, a Ryanair eddig csak Londonba indított járatokat a sármelléki Fly Balaton reptérről. Mint megtudtuk, ezután már - hetente háromszor - a Frankfurt-Sármellék útvonalon is szállítják az utasokat. Kedd reggel - 180 utassal a fedélzetén - már landolt is Sármelléken a Frankfurt-Hahn reptérről érkező első, 189 személyes Boeing. A fapados légitársaság prognózisa szerint évente negyvenezren repülnek majd ezen az útvonalon. Így már tíz európai nagyvárosba - Berlinbe, Brémába, Koppenhágába, Drezdába, Erfurtba, Frankfurtba, Lipcsébe, Londonba, Stuttgartba és Zürichbe - lehet eljutni menetrend szerint közlekedő repülőgéppel Sármellékről.

 

Gubicza Ágoston, a légikikötőt 2004 decembere óta működtető ír-magyar Cape Clear Aviation Repülőtér Üzemeltető és Fejlesztő Kft. ügyvezetője érdeklődésünkre elmondta: a mind több járatnak köszönhetően jelentősen nőtt a reptér utasforgalma. Hozzátette: míg tavaly huszonötezer utast fogadtak a reptéren, addig az idén várhatóan több mint nyolcvanezren szállnak repülőgépre Sármelléken. Az ügyvezető megjegyezte: jelenleg is több légitársasággal tárgyalnak további járatok indításáról, így 2007-ben már százötvenezer utasra számítanak. Mint megtudtuk, müncheni, helsinki, korfui, valamint tunéziai járatok indítása várható a közeljövőben.

 

Az ügyvezető kérdésünkre válaszolva elmondta: az eddig indított járatok közül csak egy, a düsseldorfi szűnt meg, de az sem a gépek kihasználtsága, hanem a légitársaság csődje miatt. Hozzátette: a meglévő járatok telítettsége a várakozásokon felül alakult, a Sármellék-London útvonalon tavasz óta közlekedő Ryanair-gépek kihasználtsága például átlagosan 85 százalékos. Gubicza Ágoston megjegyezte: a járatok, így a reptér sikerét jól jellemzi az, hogy számításaik szerint a légikikötő infrastruktúrájának fejlesztésére fordított mintegy kétmilliárd forint a tervezettnél hamarabb, nyolc helyett már hat év alatt megtérülhet.

 

Az ügyvezető egyelőre nem kívánt arról nyilatkozni, hogy mikor kezdődik Sármelléken a tervezett légiteher-forgalmi központ, a Cargo-terminál építése. Információink szerint azonban már a jövő ősszel megnyílhat az új munkahelyeket teremtő terminál.

phoenix Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1009
Rossz helyen van es ennyi.
Előzmény: Vgyuri (1007)
Bicci Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1008
videó honnan tölthető le?
Előzmény: OKdoki (1005)
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1007

Ezek után nem tudom, miért nem jó a Jumbónak a 2200x40 méteres debreceni beton :-)

 

Előzmény: OKdoki (1005)
OKdoki Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1006
Előzmény: OKdoki (1005)
OKdoki Creative Commons License 2006.11.02 0 0 1005
Vgyuri Creative Commons License 2006.11.01 0 0 1004

Erre én is gondoltam, így legalább a kezdőbetű stimmel.

 

Előzmény: philozófika (1003)
philozófika Creative Commons License 2006.11.01 0 0 1003
gyanítom, h balaton és nem sármellék az ami szerintük egyenlő burgasszal....
Előzmény: Vgyuri (1000)
BJani Creative Commons License 2006.10.31 0 0 1002

Szia!

Az nem egy 340-es volt?

Igaz, attól még szebb. :))

 

Előzmény: Saab2000 (999)
vmartina Creative Commons License 2006.10.31 0 0 1001
Először én is arra gondoltam, hogy Bulgáriában a Burgasz pöttyön ott virít, hogy Sármellék, de azon a térképen csak Szófia szerepel repült útvonalként.
Előzmény: Vgyuri (1000)
Vgyuri Creative Commons License 2006.10.31 0 0 1000

Na akkor nem tudom mit kutyult ösze a honlapkészítő. Sármellék-Burgasz: ez kicsit több, mint a Budapest-Bukarest :-)

 

Előzmény: vmartina (998)
Saab2000 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 999

"Az első hét átlaga 28 utas."

 

Szép eredmény egy 50 fős gépen.

Előzmény: Vgyuri (990)
vmartina Creative Commons License 2006.10.31 0 0 998
Nem.
Előzmény: Vgyuri (997)
Vgyuri Creative Commons License 2006.10.31 0 0 997

:-))

 

Burgaszba jár egyébként a Ryanair?

 

Előzmény: vmartina (995)
viricsi Creative Commons License 2006.10.31 0 0 996
"... Ezzel 150200 fõs gépeket is képes fogadni, márpedig a légitársaságok ma már kimondottan ezt a méretet preferálják, ..."

Szép nagy madár lehet. :)))
Előzmény: Ízirájder (988)
vmartina Creative Commons License 2006.10.31 0 0 995

Újabb vidéki repülőtérrel gazdagodtunk!!!!

London-Luton repülőtér honlapján találtam:-)

Bicci Creative Commons License 2006.10.30 0 0 994
Jaja tényleg azt hallottam már, de akkor ezek szerint azóta még semmi???
Előzmény: flying.reporter (992)
Vgyuri Creative Commons License 2006.10.30 0 0 993
Én is voltam, nekem a város nem annyira tetszett, Warnemünde, a tengerpart, meg a kikötő inkább. És nagy a forgalom, kompok járnak Svédországba és Finnországba, úgyhogy van miért oda utazni.
Előzmény: Airbus A320 (991)
flying.reporter Creative Commons License 2006.10.30 0 0 992
A börgöndi reptér környezetvédelmi engedélyét megtámadták a zöldek, az ügyet a Fővárosi Bíróság fogja tárgyalni.
Előzmény: Bicci (989)
Airbus A320 Creative Commons License 2006.10.30 0 0 991
Rostock szép nagy város ,voltam már ott és nagyon tetszet.
Előzmény: Vgyuri (990)
Vgyuri Creative Commons License 2006.10.30 0 0 990

Az OLT Debrecenből elvitt gépe München-Rostock között közlekedik, 700 km úton. Az első hét átlaga 28 utas.

 

Bicci Creative Commons License 2006.10.30 0 0 989
Van valakinek pontosabb infója a börgöndi és a szentkirályszabadjai repülõtérről? Mármint úgy értem, hogy a tervekről, vagy hogy ezt mikorra akarják kivitelezni, stb...
Előzmény: Ízirájder (988)
Ízirájder Creative Commons License 2006.10.30 0 0 988

bocs, onlineon nem találtam, de sztem érdekes

 

Vidéki repterek: sikersztori vagy kudarc?
Németh I. Gergely /Magyar Hírlap/

 

A látványos fejlesztések után most az elsõ fiaskókkal kénytelenek szembesülni a vidéki repülõterek üzemeltetõi. Néhány hónappal az indulás után a PécsBécs, majd a Debrecen-Budapest légi járat is megszûnt. Sármellék fejlõdése viszont töretlen.
Novembertõl megszûnnek a menetrend szerinti légi járatok PécsPogány és Bécs között. Errõl az üzemeltetõ Austrian Airlines szerdán tájékoztatta az Air Horizont Pécs-Pogány Fejlesztésért Kft.-t. A légitársaság döntését a járat alacsony kihasználtságával indokolta, noha az utasok száma fokozatosan emelkedett, és a közelmúltban volt, hogy egy gépre minden jegyet sikerült eladni - mondta Kõhegyi István, a Pécs-Pogány nemzetközi repülõteret üzemeltetõ cég ügyvezetõ igazgatója. Az Austrian Airlines a pogányi repülõtér március végi átadása óta heti négy alkalommal indított menetrend szerinti járatot Bécs és Pécs-Pogány között, az utasoknak a schwechati reptérrõl négy kontinens 73 városába volt csatlakozási lehetõségük. A döntés rosszul érinti az elmúlt években összesen négymilliárd forintos fejlesztésen átesett repteret, igaz, az üzemeltetõk egy német légitársasággal jelenleg is egyeztetnek egy Pécs-Pogány és Drezda, Stuttgart, valamint Frankfart repülõjárat beindításáról. Az sem kizárt, hogy a régiónak a jövõ ben Hollandiával és Svédországgal is lesz légi kapcsolata, és számítanak utazási irodák által bérelt charterek indítására is. Alig két hete szembesült hasonló döntéssel a debreceni repülõteret mûködtetõ Airport Debrecen Kft. Az OLT Légitársaság bejelentette ugyanis, hogy megszünteti alig fél éve indított Debrecen-Budapest légi járatát, amely az elsõ menetrend szerinti repülõjárat volt Magyarországon több mint három évtized óta. A járattal a hajdúsági megyeszékhely bekapcsolódott az európai légi közlekedésbe. A célcsoport a térségben dolgozó üzletemberek voltak. A megszüntetést itt is az alacsony kihasználtsággal indokolták. Igaz, az Airport Debrecen Kft.-nél kérdésünkre arról számoltak be, hogy az utolsó idõszakban maximális telítettséggel mentek a járatok, sõt néhány esetben - a Debrecenben rendezett futó-vb-nek köszönhetõen - mintegy húszan le is maradtak a járatról helyhiány miatt. Mindenesetre a cég több légitársasággal is tárgyal, és miközben tavaly egész évben mintegy 34 ezer utas fordult meg a reptéren,idén már negyvenezer fõ körüljárnak. Jól megy viszont a sármelléki reptérnek. Az ír Ryanair október 31-én indítja el új járatát Frankfurtba. A Hévíztõl tíz kilométerre fekvõ repülõtérrõl így már 13 európai város érhetõ el közvetlenül, s a Ryanairnak köszönhetõen a hazai repülés történetében elsõ ízben fordul elõ, hogy vidéki repülõtérrõl télen is menetrend szerinti járatokat indítanak. Palkó Lajos, a létesítményt üzemeltetõ Cape Clear Aviation Kft. marketingigazgatója szerint a londoni járat kihasználtsága kezdettõl meghaladja a nyolcvan százalékot, és jövõre akár újabb Ryanair járat indítása is lehetséges. A magyar és ír befektetõk által alapított üzemeltetõ cég az elmúlt három évben két és fél milliárd forintot fordított fejlesztésre, amelynek keretében - egyebek mellett - idén májusban új utasterminált is átadtak. Erre szükség is volt, mivel az utazók száma a tavalyi huszonötezer után idén valósíznûleg meg fogja közelíteni a nyolcvanezret, 2007-ben pedig talán a 120 ezret. A várakozások szerint az utaslétszám az évtized végére elérheti az évi háromszázezret is, és ha ez teljesül, megkezdõdhet egy új, évi egymillió utas fogadására alkalmas terminál építése. Addig is, az áruszállítás fejlesztése érdekében jövõre megkezdõdik egy új cargo terminál építése, valamint a létesítmény szomszédságában egy ipari park kialakítása. Sármellék pozícióját erõsíti, hogy kifutópályája Ferihegy után a második legnagyobb: hossza két és fél kilométer, szélessége hatvan méter. Ezzel 150200 fõs gépeket is képes fogadni, márpedig a légitársaságok ma már kimondottan ezt a méretet preferálják, mivel az üzemeltetési költségek alacsonyabbak, s ezáltal a jegyárak is vonzóbbá tehetõk. A következõ években a régióban új szereplõk is megjelenhetnek, miután pályázat útján értékesítették a szentkirályszabadjai repülõteret. A pályázatot az olasz Italig Progetti SRL nyerte meg, ám a megadott határidõig nem fizette ki a vételárat, így végül a második helyezett Budawest Airport veheti át a létesítményt - mondta Büki Szilvia. Veszprém város jegyzõje szerint a magyar vállalkozásnak november lo-ig kell az egymilliárd forintot átutalnia, a következõ években pedig meg kell teremtenie a feltételeket ahhoz, hogy a - korábban katonai célokra hasznosított - légibázison is megkezdõdhessen a polgári légi közlekedés. Hamarosan milliárdos fejlesztések indulhatnak a Székesfehérvárhoz közeli Börgönd repülõterén is. Itt a Biggeorge 's NV Zrt. ingatlanbefektetõ társaság készül egy évi több mint egymillió utast fogadni képes légibázis kialakítására.

Miocsó Creative Commons License 2006.10.29 0 0 987

 

Pannon Pumákat tenyésztenek majd ott. A szag már megvan hozzá.

Előzmény: wyctor91 (986)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!