Amúgy a csúcs a 135. Abból is a 135i. Én elengedtem. 8 évig az enyém volt az egyik a 400-ból. De úgy látom, hogy Dáriusz kincsével egyenértékű már egy ilyen kocsi.
Akkor érhet egy gyárias 120-as 500ezert? Vagy 600-at?
Én az egyik legnagyobb hazai Rapid rajongó vagyok, de vállalom a véleményem és azt mondom, hogy ennyiért már sokkal jobb autókat kapni. Főleg nem egy olyan Skodát, amire még ráköltesz 2000 EUR-t, simán.
Ezek a gépek lassan Jaguár vagy Rolls-Royce árban lesznek, de nem értem, hogy miért?
Simán kapsz egy 25-30 éves Porschét ennyiért. Azért az egy pár nagyságrenddel komolyabb életérzés...
Igen a csúcs a 136 lenne :) de persze a 130-assal sincs semmi baj. Igen az nekem is rögtön feltünt, hogy a motortérbe megmaradt az eredeti szín, illetve ahogy mondod a beltér sem "stimmel", de igen ha lehet megpróbálnám ezeket is visszaállítani. A tulajjal is beszéltem bár nem volt egyszerű mert angolul nem sokat tud viszont németül igen az meg nálam gyengébb :D Ha kicsit alkuképes lesz elhozom.
Ez "csak" egy 130-as, vashengerfejes. Nem baj? Nekem nem volt az, de ugye a csúcs a 136.
És a motortéri képen látszik, hogy piros volt. Ezt is vissza alakítanád gyárira? Lehet olcsóbb kifesteni a motorteret valami hasonló kékre. Amúgy nincs rossz színe.
A piros rapidokban valószínűleg bézs ülések és szőnyegek voltak gyárilag. Az ülés még csak-csak, de a szőnyeg gyakorlatilag beszerezhetetlen. De a sötétkék autóba is ez kéne a logika szerint. (világos autóban volt sötét beltér, sötét autóban világos).
Hozzáértők véleményét kérném az alábbi példányról, érdemes lenne foglalkozni vele? Én eredeti állapotára állítanám vissza ezért jó alapnak tünik de kiváncsi vagyok a véleményetekre :)
Billentek ide egy kis fórum témát, illetve kifogásolni valók sorozatát:
Eladó egy "szép" gyári(?) Skoda 120 GLS. 82-es évjárat. Nálam lehet érdeklődni, ugyanis szárnyaim alá vettem a projektet. Kasznin vannak hibák erősen, illetve a szakszerű/szakszerűtlen beavatkozások sorozata utolérte.
Csomagtartó felől a homloklemezt kivágták, mondván nem fértek a fölső bilincshez....khmm...
Hátul az akku felől szintén kimetélve a lemez, hogy az önindítóhoz hozzáférjenek.... khmm2...
Tetőkárpit kissé megégett, mivel a hátsó üléssel odapusziltak az akku pozitíhoz.... khmmm3....
Na szóval....
A korábbi árakat tekintve megjelölök rá 1.500.000 (azaz egymillióötszázezer) forintot. Komoly érdeklődő esetén 150.000Ft az irányár.
Ami mellette szól: Fék, futómű, váltó ténylegesen rendben van, motorikusan megbízható, szép Skoda hangokkal rendelkezik. Novemberig műszakis, teszi a dolgát. Rengeteg pótalkatrész jár hozzá: Önindító, generátor, karburátor stb stb.,,, Krómok, díszlécek szépek, elfogadhatóak. Lökösök mérsékelten szépek.
Semmi gond. :o) Amúgy nagy szerelmeim az angol export modellek, főleg a Vinyl tetős kocsikat csodálom, főleg az ilyen megmaradt példányokat, bár szerintem ennek a Super Estellének is kicsit rozsdás a borítás alatt a lemez...