A segítségeteket kérném! Megmondanátok, hogy az alábbi fotókon milyen váltó van, hány sebességes és hogyan vannak a fokozatok kiosztásai. Azt tudom, hogy GAZ váltó..
Ha az enyémre gondoltál nem eladó semmi pénzért sem/a három fiam kitagadna a családból,ha túladnánk rajta/,több autónk is van,de ez a család kedvence.Vegyél egyet,majd alakítsd át saját magadnak úgy,hogy Te is aktívan vegyél részt benne,örökké a szívedbe zárod majd.
Igen, az oldaltszelepelt motor szelepes lesz, ha meghajtod. Én mentem 115 felett (picivel) a parancsnokival anno, de iszonyat hanja volt, és addíg is tartott. Gondolom a karos lengéscsillapítók sem örök életűek, és az alváz is lemezekből szegecselt, hajlamos elporladni. Ablak "kéderek"nél beázik, ha esik az eső, és hozzányúlsz belülről a ponyvához: beázik. Amúgy a világ legjópofább autója, és ha gondozod, akkor sokáig eljárhatsz vele. Sajna, sokan szét offródozzák őket, épet alig találni. Én az enyémekkel még esőben sem szívesen mentem, de engem a veterán kora és a feeling miatt fogott meg.
Egy kis segítséget szeretnék kérni GAZ 69 ügyben. Érdekelne egy pár alkatrész, valamint valamilyen hivatalos "szakirodalom" az autóról.
Ami alkatrész érdekelne:
- Első lámpák - Első indexek - Hátsó lámpák - Balos visszapillantó tükör - Ablaktörlők
Továbbá kérdésem lenne, hogy mit érdemes a GAZ 69-ről tudni? Gyenge pontok, konstrukciós hibák? A gyári, oldaltszelepelt motor tényleg csapnivaló? Vagy azzal is használható, csak ésszel? Fogyasztás mennyi átlagban? Valahol 30-40 litereket olvasok...
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget, várom a válaszokat, üdv!