Teljesen véletlenül nincsenek elre műanyag dobbetéteid? Főleg az első része érdekelne, mert ez a havas idő feladta az utolsó kenetet az egyébként is töredezett alkatrészeimnek. :(
Azt nem tudod esetleg, hogy a gyári riasztó szirénája a lökhárító alatt van a kombinál hátul, vagy ott is a doblemezbe rejtették?
Leállított motornál hallok a motortében valami folyamatos ketyegést vagy kattogást..Halkan de hallani.Mitől lehet ez?
2.0 benzin.
Illetve elöl valami ropogást hallok indulásnál vagy ha ráengedem a motorféket majd újra gázt adok ropogás..Állok eltekerem a kormány indulok ropog.Féltengely lehet?
Nem kell márkaszervíz. Levett gyujtáson nyomva kell tartani a napi számláló nullázóját a műszerfalon (000), aztán ráadni a gyujtást, akkor visszaszámol 10-0 között egy műszer, ha teljesen nullán van elengeded a gombot, gyujtást leveszed. A következő gyujtás ráadáskor, vagy a CHECK gomb nyomására már újra a teljes intervallumot kell mutatnia. A régi 406-os Peugeotomon is így kellett már.
Ezen a héten szervizeltettem 2008-as évjáratú, 2,0 hdi c5III kocsimat. Viszont a szervízintervallumot nem tudták átállítani. Csak márkaszervízben lehet?
Nem, az jó helyre megy. Nyitott motorháztetővel helyre áll a rendszer, ezt elfelejtettem leírni és nincs megnyomódva a cső. A fúvókák jók külön külön, jobboldalon rendesen nyomják az anyagot a szélvédőre. Reggelig beáztatom őket egy kis ecetes vízbe, hátha kioldja a lerakódásokat.
Az ablakmosó fúvóka vezető előtti oldalon nem spriccel avagy olyan kicsi nyomáson, hogy az mintha nem is lenne. Kicseréltem a két fúvokát 1 napig jól is üzemelt aztán újra a rossz lett. Ez a jelenlegi időjárási körülmények között igen csak zavaró. Nem a hideggel kezdődött de eddig elvoltam így vele.
Tudtok esetleg vmi ötlettel szolgálni, hogy mitől lehet ez?
Már most szólnék,hogy jövő héten csütörtökön ami elmaradt pótolni kellene mindenféle képpen.Gondolok itt a szélvédő cserére,aztán az izzítógyertyákat az enyémbe is meg kellene nézni,bár gőzöm sincs hány szelepes,mert minusz tíz alatt nem az erőssége az indulás.Aztán a hátsó kerekeket ha hossz irányba megrugdosom van mozgásuk,ebből a szilentekre gondolok,és hallom is menet közben a kopogást hátulról,és nem utolsó sorban a rendellenes füstgázok,na ezzel is kezdhetnél vmit ami használ is hogy ne írkálja ki álandóan.Egyenlőre ennyi,majd hívlak még előtte.Nagyon szépen köszönöm előre is....Taki Peti