Van 3 legalább. Nekem 150 000 km alatt jók a tapasztalataim. Az első futóműben kellett ha jól emlékszem stab pálcát cseréltenem nemrég néhány ezer Ft volt. Az enyém 2,0 hdi, de ennél kissebb motorral ne vedd szerintem, ezzel sem túlmotorizált. Amúgy szuper.
Teljesen véletlenül nincsenek elre műanyag dobbetéteid? Főleg az első része érdekelne, mert ez a havas idő feladta az utolsó kenetet az egyébként is töredezett alkatrészeimnek. :(
Azt nem tudod esetleg, hogy a gyári riasztó szirénája a lökhárító alatt van a kombinál hátul, vagy ott is a doblemezbe rejtették?
Leállított motornál hallok a motortében valami folyamatos ketyegést vagy kattogást..Halkan de hallani.Mitől lehet ez?
2.0 benzin.
Illetve elöl valami ropogást hallok indulásnál vagy ha ráengedem a motorféket majd újra gázt adok ropogás..Állok eltekerem a kormány indulok ropog.Féltengely lehet?
Nem kell márkaszervíz. Levett gyujtáson nyomva kell tartani a napi számláló nullázóját a műszerfalon (000), aztán ráadni a gyujtást, akkor visszaszámol 10-0 között egy műszer, ha teljesen nullán van elengeded a gombot, gyujtást leveszed. A következő gyujtás ráadáskor, vagy a CHECK gomb nyomására már újra a teljes intervallumot kell mutatnia. A régi 406-os Peugeotomon is így kellett már.
Ezen a héten szervizeltettem 2008-as évjáratú, 2,0 hdi c5III kocsimat. Viszont a szervízintervallumot nem tudták átállítani. Csak márkaszervízben lehet?
Nem, az jó helyre megy. Nyitott motorháztetővel helyre áll a rendszer, ezt elfelejtettem leírni és nincs megnyomódva a cső. A fúvókák jók külön külön, jobboldalon rendesen nyomják az anyagot a szélvédőre. Reggelig beáztatom őket egy kis ecetes vízbe, hátha kioldja a lerakódásokat.
Az ablakmosó fúvóka vezető előtti oldalon nem spriccel avagy olyan kicsi nyomáson, hogy az mintha nem is lenne. Kicseréltem a két fúvokát 1 napig jól is üzemelt aztán újra a rossz lett. Ez a jelenlegi időjárási körülmények között igen csak zavaró. Nem a hideggel kezdődött de eddig elvoltam így vele.
Tudtok esetleg vmi ötlettel szolgálni, hogy mitől lehet ez?
Már most szólnék,hogy jövő héten csütörtökön ami elmaradt pótolni kellene mindenféle képpen.Gondolok itt a szélvédő cserére,aztán az izzítógyertyákat az enyémbe is meg kellene nézni,bár gőzöm sincs hány szelepes,mert minusz tíz alatt nem az erőssége az indulás.Aztán a hátsó kerekeket ha hossz irányba megrugdosom van mozgásuk,ebből a szilentekre gondolok,és hallom is menet közben a kopogást hátulról,és nem utolsó sorban a rendellenes füstgázok,na ezzel is kezdhetnél vmit ami használ is hogy ne írkálja ki álandóan.Egyenlőre ennyi,majd hívlak még előtte.Nagyon szépen köszönöm előre is....Taki Peti