Basszus ezt jol elcsesztem. En csak egy termisztort szereztem azt hittem azt kell cserelni... fasza. Felreertettem, illetve nem olvastam alaposan az alabbi segedletet..
Köszönöm tényleg rendben van de mindenen lehet javítani :)napi használatban volt idáig is ,,a műszerfal kezdte a szórakozást ép tegnap :) ha lesz időm megcsinálom ,
de a külföldi csodákkal árban nem lesz versenyképes mert akkor marad inkább
Első pár száz km után egyelőre azt mondanám, hogy kb. úgy eszik, mint a turbós benzinesem, mely kb. 172 lovas, de kisebb ccm és kisebb súly. Talán egy 3-5%-kal többet, azonos használat mellett (gyorsan jöttünk hazafelé). A másikkal általában 8,7-9,3 között van a fogyasztásom, mindegy, hogy város / országút / pálya, hosszútávon mindig így alakul. Ezzel tippre 9,5-10,1 között lehet majd mindez, de mondom, ez csak pár száz km alapján. Valamint, többnyire az asszony fogja nyüstölni, tehát városban ehet többet, mert kevésbé spórolós, de ehet kevesebbet is, mert kevésbé taposós is, mint én. :-)
Aha, így kerek a történet, logikus megoldás, tetszik. :-)
De a jobb oldal nekem szerintem sehogy nem működik, az se biztos, hogy egyáltalán olyan... nem bontottam teljesen szét, de az már elég jól látszódik, hogy valami utángyártott cucc, és elektromosan állítható, fűthető. Csukhatóság kérdés, hogy egyáltalán létezik-e benne...
Szeretnek venni egy grand scenic ii-t.. Foleg gyerekek hordozgatasara kellene helyben ugyhogy benzinesre gondoltam a sok inditgatas miatt. 1.6 eleg is lenne paromnak. Csaladi nyaralast valahogy tuleljuk vele. Grand kivitelnek vannak kulon tipikus bajai? 2005,2006,2007 evjaratbol melyiket ajanljatok, melyikkel lesz a legkevesebb bajom? Ha megveszem miket nezessek at rajta vagy csereltessek ki? Osszessegeben megbizhato auto ? 120-150e kmeset vennek kulfoldrol. Olvasgattam jopar oldalt a forumon de eddig jutottam. Minden hozzaszolast kulon koszonok!
ha bezárod a tükröt nem tudnál kiszállni, ezért amikor megnyitod az ajtót a tükör azon az oldalon vissza kinyit majd ha becsaptad az ajtót vissza bezár a tükör
Rendben, akkor már csak be kell szerezzek egy működő vezérlőt, és mehet is. ;-)
Semmi gond. :-) Igen, nyilván jól esne rá egy turbó.... És akkor két turbós benyás lenne a géppark. :-) De a mostani keretből örülök, hogy ez az autó kijött, és legalább sikerült kifogni egy 2 lityis benzinest. Bár, espace lehetett volna turbós hasonló árban, de az nagy lenne az asszonynak, és be se férne a mostani garázsba. :-))
Maga az egység, amit a középkonzolon nyomogatunk, az a vezérlő is, mármint, lehet, csak a "távirányító", de elméletileg az bohóckodik nálam. Mindenesetre, vezérlő néven fut az alkatrész piacon is.
Aha, tehát ha becsukod a tükröt, utána a távirányító (vagy az ajtógomb) nyitja, csukja?
Hááát, most megfogtál. Zoltán cserélte a kocsi leadását megelőző napokban, elég ideges voltam, hogy így búcsúzik a verda, így csak halvány emlékem van, hogy a kesztyűtartó és a középkonzol lett szétbombázva.
Ma végre nem esett az eső UK-ban, nekiálltam kiszerelni a makacskodó önindítót a 2005-ös jobbkormányos 1.9 Dci Grand Scenicből. De elfogyott az ihlet...
- Szedett már le valaki katalizátort alulról? Nekem a katalizátor nagyon útban van... (lásd a képet).
- Mielőtt kirobbantom valahogy az önindítót, revíziót kérnék, hátha kimaradt valami:
Hiba: önindító meg sem nyikkan, start gomb, katt, kormányzár kiold és néma csend.
Ha van relé önindítóhoz, azt merre lehet megtalálni? Mi az a szolenoid, és hol van?
Akksit lekötöttem, az ablakok újratanítása megtörtént, de a rádió kódot kér, amit eddig még nem leltem meg.
Önindító kódja 8200331251. Na ebből találtam óramutató járásával megegyező, illetve ellentétes forgásirányút... 1.9Dci-hez melyik kell?
A kocsi jó ideje áll, az akksi bírja, de mi van ha lemerül, a kocsi zárt állapotban van és nincs hozzá fizikai kulcsom? Ezt hívják cuminak? Lehet fizikai kulcsot reszeltetni?
Jó sok( k ) kérdés...bocs.
Nekem van vonószemem, ám elég távol vagyunk egymástól...
A tükör komplett cseréjét 2012-ben leírtam itt, de a lényeg ott kezdődik ahogy írták már neked, hogy óvatosan lapos fakanállal kipattintod, majd a borítás 4 füle belülről és onnantól mindenhez hozzáférsz.
Rendben, neked is köszönöm a gyors választ. Így minden bizonnyal ez lesz. Tőled is kérdezem, hogy valamire érdemes ügyelni a bontásnál, vagy minden adja magát, és hogy a váltószoknyánál kell kezdeni?
A tükör behajtás nekem csak azért érdekes, mert akkor néha asszony is be-kiállhatna a garázsból. :-) A másik autónkon is van, s bár annak kijjebb "lóg" a tükre, azért ennél is célszerű lenne a hibátlanul működő funkció.
Természetesen, vezérléscsere meg fog történni, főleg, mivel nem lehet tudni, mikor volt.... Feltételezhető, hogy egyen már mindenképp átesett 11 év alatt, és a km kevés benne, de azért ezzel nem szabad játszani. Turbó ezen nincs, szívó benzines. ;-)
OK, köszönöm a tippet. Lehet, akkor nem szórakozok vele, hanem beszerzek egyet, és beszerelem. Ha minden igaz, a váltószoknya levételével kell kezdeni a hozzáférést, és minden adja magát, vagy valamire érdemes / kell figyelni?
A balt egyből csukja, de ha átnyúlok a jobb oldalra, addig is dolgozna az elektronika, vagy kívülről valaki segítsen? Illetve, gondolom, külön motorja van, tehát valamilyen hangot kellene adnia arról is? Valamint, ha szét kell szedni, akkor kívülről kell kezdeni, vagy belül?