Nálam viszont ilyen gond nincs, akkor betonemény a fékpedál, ha a visszagurulásgátló tartja a kocsit. Azt hiszem a menüben ki lehet kapcsolni, próbáld ki pár napra.
Nekem is 2008-as kombim van, az eddig legalacsonyabb fogyasztásom 5,0 volt, ez gyakorlatilag konstans 100 km/h körüli tempó val sikerült. Az átlag a fogyasztásra azért figyelve de tempósan 5,8-6,5 között van átlagban, de tempósan hajtva 7,5.
Nekem nincs ilyen gondom, csak kicsit hangosabb, de gondolom ez normális. Viszont megfigyeltem, hogy ilyen kemény hidegekben a fék teljesen felkeményedik, és egy rövid ideig (néhány másodperc) nem fog.
Nálam is hasonló a helyzet, 2.0 hdi 16v.
-20 fok körül már kell neki 3 másodperc is, aztán csattog egy darabig, majd kisimul. Már jelezte a computer, hogy gond van az izzítással... Néha még 10km megtétele után is ingadozik kicsit a fordulat. Kollégám 407-ese ugyanilyen motorral ugyanígy...
Az természetes, hogy kb. 8km után moccan az olajhőfok mutatója, 10km után a vízé... mindez -10 foknál.
Szia, nekem egy 2008 novemberi automata van. Előtte ford mondeo 2.0 tdci volt, teljesítményre hasonló, de érzésre az jobban ment. Lehet, hogy az automata váltó miatt. A fogyasztása 7,5 liter átlagban, de szeretek tempósabban hajtani. Szerintem kézi váltóval, kímélve 7 liter alatt simán ki lehet hozni.
A kocsit egy éve vettem 80e km-el, most 112e van benne. Az egy év alatt a vezetőoldali ablakemelőben elszakadt a bowden, a felújítás kb. 30e Ft volt. Ezen kívül egy időszakos szervízt csináltattam (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere), 22e Ft volt, de az olajat én vittem.
Egyébként én nagyon szeretem, a dizájn és a hidropneumatikus rugózás kényelme nekem bejön.
2,0 16V hdi tulajoktól kérdezem, hogy nektek hogyan indul nagy hidegben?
5 nap állás után -25 C-ban is kb 1 másodperc tekerés után beindult, de nagyon keményen járt 800-1800-as fordulat között ingadozva , közben elég keményen szólt, kb 10-15 másodperc alatt állt be a szokásos ~900-as fordulatra és simult ki a járása.-10 C-ban már csak kb 800-1200 között ugrál a fordulat és max 5 másodperc alatt helyreáll a rend. Kb -3-4 C-tól kezdi ezt csinálni. A 2,0 8v 110Le-s hdi soha nem csinált ilyet (sőt kb ez 15. dieselem, de egy sem produkált hasonlót), azok ha beindultak szépen ketyegtek, persze keményebben, de a fordulat nem ingadozott. Lehet, hogy egy izzítógyertyám halott lenne? Vagy egy porlasztónál valami zűr van? Netán mindegyik 2,0 16V hdi ilyen?
Van 3 legalább. Nekem 150 000 km alatt jók a tapasztalataim. Az első futóműben kellett ha jól emlékszem stab pálcát cseréltenem nemrég néhány ezer Ft volt. Az enyém 2,0 hdi, de ennél kissebb motorral ne vedd szerintem, ezzel sem túlmotorizált. Amúgy szuper.
Teljesen véletlenül nincsenek elre műanyag dobbetéteid? Főleg az első része érdekelne, mert ez a havas idő feladta az utolsó kenetet az egyébként is töredezett alkatrészeimnek. :(
Azt nem tudod esetleg, hogy a gyári riasztó szirénája a lökhárító alatt van a kombinál hátul, vagy ott is a doblemezbe rejtették?
Leállított motornál hallok a motortében valami folyamatos ketyegést vagy kattogást..Halkan de hallani.Mitől lehet ez?
2.0 benzin.
Illetve elöl valami ropogást hallok indulásnál vagy ha ráengedem a motorféket majd újra gázt adok ropogás..Állok eltekerem a kormány indulok ropog.Féltengely lehet?
Nem kell márkaszervíz. Levett gyujtáson nyomva kell tartani a napi számláló nullázóját a műszerfalon (000), aztán ráadni a gyujtást, akkor visszaszámol 10-0 között egy műszer, ha teljesen nullán van elengeded a gombot, gyujtást leveszed. A következő gyujtás ráadáskor, vagy a CHECK gomb nyomására már újra a teljes intervallumot kell mutatnia. A régi 406-os Peugeotomon is így kellett már.
Ezen a héten szervizeltettem 2008-as évjáratú, 2,0 hdi c5III kocsimat. Viszont a szervízintervallumot nem tudták átállítani. Csak márkaszervízben lehet?
Nem, az jó helyre megy. Nyitott motorháztetővel helyre áll a rendszer, ezt elfelejtettem leírni és nincs megnyomódva a cső. A fúvókák jók külön külön, jobboldalon rendesen nyomják az anyagot a szélvédőre. Reggelig beáztatom őket egy kis ecetes vízbe, hátha kioldja a lerakódásokat.
Az ablakmosó fúvóka vezető előtti oldalon nem spriccel avagy olyan kicsi nyomáson, hogy az mintha nem is lenne. Kicseréltem a két fúvokát 1 napig jól is üzemelt aztán újra a rossz lett. Ez a jelenlegi időjárási körülmények között igen csak zavaró. Nem a hideggel kezdődött de eddig elvoltam így vele.
Tudtok esetleg vmi ötlettel szolgálni, hogy mitől lehet ez?