Keresés

Részletes keresés

pingvintanc Creative Commons License 2010.07.14 0 0 11
Szia!

Azért kérdeztem, hogy keltetted-e mert jövőre én is szeretnék keltetni. Az idén is tettem be tojást (idén vettem a keltetőt, nagyon kezdő vagyok még keltetésben) de egy sem indult be. A tojások szemesek voltak de nem túl frissek vagy nem tudom mi lehetett a probléma. Jó lenne ha valaki, aki már keltetett libát írna ide néhány tanácsot, amire érdemes odafigyelni.

Ma is kiborítottak a libák-kacsák. Nálunk bandáznak az állatok. "2 vadkacsa, 5 liba és 1 csirke van szinte "összenőve". A 2 vadkacsa 3 napja leszökik a patakra, a többi megy vele. Tegnap már a fél rétet elkerítettük, erre reggel etetés után 1/2 órával már pancsikoltak. Eddig csak itt a házunk előtt voltak de délelőtt már elindultak a patakon. Visszahoztuk őket és a lyukat, ahol kibújtak elbarikádoztuk. Megyek ki az előbb, a 2 kacsa és 1 liba már megint strandol. Az eszem megáll, fogalmam sincs hol bújtak ki és azt sem, hogy a 4 liba miért maradt bent.

Apósom tegnap közölte, hogy ha nem 5 liba lenne hanem legalább 30 akkor nem lenne semmi gond.

Képeket még nem nagyon csináltam csak a magyar kacsákról, amikor keltek.
Előzmény: förike (10)
förike Creative Commons License 2010.07.14 0 0 10
Amiket láttál azokat vettem! Azok csak az enyém! Megyek ma a mamámhoz, ott van apámnak 21 db 2 éves libái!Eddig a tojásokat el adtuk, de most vettünk keltető fogunk kelteni! Voltak kacsáink is! Magyar vadasak is voltak a minden baromfis topicba meg hirdettem és senkinek sem kellett!Mivel túl termelés volt így, gondolhatod hova kerültek!Mára már felszámoltuk a kacsa állományt ezt közösen csináltuk 1 ismerőssel, 6 valamennyi felnőtt kacsa volt!!!Képet tudsz rakni róluk?
Előzmény: pingvintanc (9)
pingvintanc Creative Commons License 2010.07.13 0 0 9
Sziasztok!

Jó ez a topic, örülök neki.