Kedves Topic társak Két kérdésem lenne: 1. az F astrám (X14XE motorkód 1996 ) ma elkezdett" leállogatni" a jelenség, hogy amig folyamatosan megyek nincsen gond (egyenlőre) de ha a sarkon megállok akkor a motor leáll, inditásra azonnal ujra indul. Pár óra óta időnként kigyullad a sárga motor ábra jelzőlámpa. 2. A km órám kb 2 órája meggondolta magát azóta nem mutat, és (természetesen) sem sebességet sem megtett km t nem mutat . nem volt még dolgom OPEL km bowden cserével. A dolog érdekessége hogy az ASTRA F tipust taglaló könyvek egyikében snincsen benne az X14XE motorkódu motor az állitólag mág tulajdonképpen a G astra egyik motorja lenne.
Kedves Kolléga! ha a kijelzőn csak minusz jelek vannak a hőgfok helyett akkor vagy a hőérzékelő, vagy a hozzá vezető kábel esetleg a csatlakozó szakadt. Akkor szokott előfordulni mikor a téli sós vizí belejutott az érzékelőbe vagy csatlakozóba és " szétmarta azt"
Nekem is épp ez a problémám (hűtőrendszer visszajelző (sárga) lámpa), 1,7 DTI Astra 244.000 km-rel. De ez már tavaly és tavalyelőtt nyáron is előjött, aztán elmúlt. Csak most aggódom, mert 40 km megtétele alatt többször is és nemsokára hosszú út elé nézünk. Csak jövő héten látja majd a szaki, ha mindenigaz...
10 éves Opel Astra g-re tettem szert, aminek van néhány olyan hibája amit még nem sikerült megoldani,hátha tudtok nekem segíteni. Elnézést, ha értelmetlenül irom le a hibát, az annak tudható be hogy a szerelő (internettel nem rendelkező unokaöcsém) telefonon diktálta nekem. Tehát:az autó vészüzemmódban működteti egyszerre a klímaventillátort és a sima hűtővizventillátort is, nem a motor check kontroll lámpa világít, hanem a hűtőrendszer visszajelző (sárga) lámpa.Ventillátor vezérlő zárlat nincs.
A másik probléma: a jobb oldali visszapillantó tükör sérült volt,kábele el volt tépve .Most a kábelek vissza lettek kötve gyári állapotba, a biztosíték jó, mégsem működik belülről.Esetleg a relé száma?
Sziasztok. Opel astra f tulaj lettem a 2T wart után. Igazából nincs hiba vele, de 310 e km után szeretnék olajat cserélni a váltóban. Tudja valaki hol a bánatban lehet leengedni, és feltölteni olajal? Mert a könyv azt irja, nincs rá szükség. 94-es modell, c14se. Szervóval kapcsolatban ugyan ez lenne a kérdésem.
Bemégy a boltba, (esetleg bontó) a kezedbe adják, kifizeted, látod milyen-és mekkora. Oda fekszel a lököshöz, kipattintod a régit, lehúzod a csatiját, be az újat. Kb ennyi idő kicserélni mint leírni :-)
Nem világít a motordiagnosztika lámpa hanem van egy felkiáltó jel piros és az világít azt mondták fékolaj jelez de kicseréltem a fékolaj érzékelőt és még mindig világít gyujtásnál világít beindítom elalszik.
ÜDV. ELNÉZÉST, HOGY ÍGY ÖNRE TÖRÖK, CSAK EGY RÉGI FÓRUM OLDALON OLVASTAM ,HOGY ÖNNEK IS G ASTRÁJA VAN ÉS AZ AUTÓ RÁNGATÁSÁVAL, ILL. 3 HENGEREZÉSÉVEL KÜSZKÖDÖTT. CSAK AZT SZERETNÉM KÉRDEZNI, HOGY TUDTÁK E ORVOSOLNI A HIBÁT , MERT ÉN IS HASONLÓ CIPŐBEN JÁROK ? ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET
Segítséget szeretnék kérni! Opel Astra G 99-es! 1 hete töltöttem fel az akksit, mert nem indult be, mentem vele kb 80 km-t (több alkalomra szétosztva) és megint nem indul. Mielőtt leállítottam volna a műszerfalon az akkumulátor jelzés vadul elkezdett villogni. Mi lehet a probléma? Generátorban valami szénkefe, vagy valami más, és ezt hol tudnám kijavíttatni.
Segítségetek kérném, az "F" Astrám (96-os évj. c14nz, sedan) 2hete azt a fura dolgot produkálja hogy a vízhőfok mutatója ingadozik ( fel le jár 88és94fok között) menet közben produkálja. Megállva (pl. piros lámpánál) pedig hamar melegszik a vizem hamar bekapcsol a ventillátor. Tavaly lett benne cserélve temosztát ( BEHR 88-fokos lett beletéve ) 2hónapja meg a hőfokjeladója is ki lett cserélve.
Köszönöm ha vki tud segíteni ebben hogy a mi lehet a gond!
Hibakódot nem ad. Állandó sebességnél(pl 30km/h) jelentkezik a berángás, mintha 1 pillanatra kimaradna a gyújtás. Azt vettem még észre, hogy alkalmanként(5-6. -ra)nehezebben indul be. Máskor pöccre, ilyenkor pedig 6-8 mp után.Arra gondoltam, ki kellene próbálni 1 másik sortrafóval.
Köszi, Z 14 XEP a motorkód azt szeretném még kérdezni hogy ha olajcserekor ez a műveletsor megtörténik akkor nullázódik? tavaly novemberben volt olaj cserélve
Kaszni ferdehátú,most volt futóműbeálításon,váltó jó,egy felkiáltó jel világít gyújtásnál de ha beindítom elaszik,
előtte volt egy kábel köteg cserre mert a gyári összevolt égve én úgy vettem észre hogy elszált a töltésem és utánna bogarásztam a kocsiban és akkor láttam hogy össze vissza van szigszalagozva vettem belle egy másikat motorszám megegyzett amelyikből ki lett szedve az is c14-nz volt cseréltem gyujtás modult is de semmi változás nem tom mi lehet az oka.