Help!!!
Szervizben van a kocsim, ahol lekapcsoltak az akkumulatort de visszakapcsolas utan megbolondult a riaszto. Allandoan eles, nem lehet a taviranyitoval kikapcsolni. A taviranyito a kozponti zarat vezerli, de a riasztot, immobilizert nem hatastalanitja. Valami regi Sonar tipusu. Egyszer regen mar elofordult ilyen, akkor az akku sarukat megfelelo sorrendben visszakotni, esetleg gyujtast raadni, a taviranyito gombok megfelelo nyomogatasaval lehetett eszre teriteni, de mar elfelejtettem a sorrendet :-( Volt mar valakinek hasonlo?
Koszi...
Általában egyetértek Veled, de azért már több "halott" központot láttam :((
Szerinem sok riasztónak nem olvasható a memóriája (kivéve az épp utolsó aktuális esetet), így nehezebb megtalálni a hibát, főleg, ha nem "ismert" típus, lehet vele szívni jó sok időt is :o
A radaros térvédelem valóban tud érdekes dolgokat, de szerintem ha jól van beállítva, akkor elég jól tud működni sokáig, csak nem szabad az időt sajnálni beállításkor :) Én általában elégedett vagyok a "sima" ütésérzékeléssel is (nem lengetés!!) :))
Igen, ma én is arra jutottam, hogy a radart szépen szedjék ki, bár a hétvégi koncertnél a radar nem is volt beélesítve...
Holnap délelőtt viszem, és akkor mérik végig az egész szerkezetet.
igazából nem tudom eldönteni, hogy igénytelenek-e a műhelyben vagy sem, mivel elvielg ez az importőr műhelye.
Remélem ma éjjel nem lesz koncert, és végre nyugodtan végigaludhatom az éjszakát:-))
A 40 ezerbe már belefér egy középkategóriás riasztó térvédelemmel, rablásgátlással. A rejtett kapcsoló is jó dolog. A sebváltózárak között nincs nagy különbség (bár a forgalmazók ezt erősen tagadják) beszerelve 42-45 ezer.Ha még nem találtál beszerelőt tudok adni egypár címet.
Több mint 10 éves beszerelői ill. forgalmazói gyakorlattal azt hiszem, hogy nyugodtan állíthatom, hogy az esetek többségében sosem a riasztó központjával van a baj. A hibát legtöbbször a helytelen, igénytelen beszerelés vagy valamelyik periféria hibája okozza. A riasztók memóriájából kiolvasható a riasztás oka és onnantól kezdve már elég könnyen megtalálható a hiba. Nem tudom, hogy a Te esetedben a szakműhelynek ez miért tart olyan sokáig. Különben a radaros térvédelem tud érdekes dolgokat produkálni. Én az ultrahangot jobban kedvelem mert az kevesebb fals riasztást csinál.
Hát utólag mindig könnyű okosnak lenni! Én azt szoktam mondani, hogy ha akarsz egy jó riasztót, akkor keress egy ismerőst, akinek az autójában van egy riasztó, amivel meg van elégedve, aztán Te is vegyél olyat. Persze ha nincs ilyen, akkor az ember próbálkozik, ez meg vagy bejön, vagy nem, ilyen az élet :))
Mindenesetre az adott helyzetben én is a fejükhöz vágnám, az tuti :((
Sziasztok!
Ámulva és bámulva olvasom, hogy itt több éves riasztókkal van problémátok:-)) Az enyém 2 hónapos, az Amax névre keresztelték. A beszereleés után egy nappal már a térérzékelő beriasztott. Vissza a szervízbe... egy egység kicserélve. na ez még 2x előfordult, mert továbbra is szórakozott. Magyarul a beszereléstől számított ötödik napon már mind a három egységet ki kellett cserélni. Azért telt el 5 nap, mert közben volt egy hétvége:-))
Egy hónapig csend volt, működött rendesen. Aztán megint... csere... erre ma éjjel arra ébredtem, hogy iszonyatosan üvölt. Hetedikről le, lakótelep gondolom nagyon örült:)) Levettem a radart a riasztásról... fel... alvás... fél óra múlva megitn sivítás... hetedikről le... riasztót kikapcsoltam (kulccsal!)... vissza... fél óra múlva riasztott!!! Na ezt hogy csinálta?!:)) ISmét le... szirénát is kikapcsoltam... még fel se értem, amikor láttam, hogy villog...
Na ezt magyarázza meg valaki, hogyha totál kikapcsolom a riasztót, akkor hogy a túróba riaszthat?:))) Holnap reggelig itt fog villogni szerencsétlen autóm...
De egy tuti... hétfőn visszaviszem, és a hajukra kenem.
Kicsit elegem van abból, hogy két hónap alatt hatszor voltam náluk. JA, és az autó vadiúj, tehát még az sincs, hogy régi lenne, stb, stb.
Egyébként ariasztóról csupa szépet olvashattok a www.secalarm.hu oldalon. Én bedőltem neki:))
Üdv
Hát nem tudom én már állítottam a potikat össze visza de sehogy sem volt jó.
Viszont én úgy tudom hogy egy bizonyos idő után már elöregednek az autóban az érzékelők a hőmérséklet ingadozások miatt. Meg monjuk szerintem már van vagy 10 éves az érzékelő, szóval lehet hogy tönkrement tényleg.
Amúgy a legtöbb autóriasztó szerviz is ezt mondta hogy "elöregedet" , de inkább neked legyen igazad és ne kelljen cserélni :)
Ez a jobbik eset :))
Egyébként ultrafejek nemigen szoktak tönkremenni, lehet, hogy csak kicsit a potikat meg kellene mozgatnod, aztán újból beállítani :))
Hála istennek a 2. verzió van :))
Egyenlőre most muszály voltam levenni a kis dobozkában az erzékenységet teljesen mert mindig beriasztott magától :((((
Lenne még egy kérdésem: Úgy néz ki hogy "elöregedett" az ultrahangos érzékelő az autóban. Léteznek univerzális érzékelők amivel helyettesíthetném? Tehát nem kell vennem a riasztó tipusával megyeggyező érzékelőt? Jó bármilyen fajta?
Ha autótulajdonosként kérdezel, akkor azt mondom, hogy nem kell túl bonyolult, lényeg, hogy legyen nyitás és ütésérzékelése, legyen indítás tiltása, legyen szirénája.
Én tennék helyedben egy egyedi (rejtett) kapcsolót, ami szintén indítást tilt.
Váltózár ügyben nincsenek ismereteim, olvass bele az autólopás topicba :))
Meg kell keresni az "agyát", ami vagy a motortérben van a szirénával egyben, vagy az utastérben a műszerfal alatt. Azon általában rajta van, hogy milyen típus.
Másik lehetőség, hogy bemész az első riasztóshoz, megmutatod neki a távvezérlőt, sok esetben meg tudja mondani, hogy ki a gyártó, esetleg azt is, hogy ki forgalmazza :))
Ez sajnos általában nem úgy megy, ahogy gondolod. A riasztó forgalmazóját kell megkeresned, tőle lehet venni másikat, ha van neki. Mindenesetre általában ő tud segíteni :))