Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.02.15 0 0 5903

Szívemből beszélsz, de csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel, mert rádtámadnak az 1.6 tulajok. :) Semmi baj nincs azokkal a kis motorokkal, csak egy nem egy ekkora autóba valóak. És most ismét kezdődhet a vita. :DDD

Előzmény: Erikaviking (5902)
Erikaviking Creative Commons License 2012.02.15 0 0 5902

Az ismeretségi körömben 2000-es még soha nem ment tönkre 4-500 000 alatt sem volt semmi gond, 1,6 meg jópár meghalt, mindig ugyanazzal a gonddal.

Van itt a Balaton felvidéken egy francia bontós nála sláger az 1,6 hdi, mindig van komplett motorja, turbója nyílván azért mert ezt keresik.

Amúgy biztos jó, de mivel Berlingóban mentem 90 le-s 1,6-al és 2,0-val is nekem nem kéne. A C5 be is a 2,0 16V is épp csak elég, ennél gyengébbel már elég gáz lenne 1600 kg-al.

Előzmény: unomma (5901)
unomma Creative Commons License 2012.02.15 0 0 5901

Hogy miért? Mert nem fingik ki. Ilyen egyszerü. Minden hiresztelés ellenére, nem teljesen hülyék ülnek a gyárak tervezőasztalánál. :-)

Előzmény: Mr.C5 (5898)
betg Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5900

Szia

 

Csak !! S80 volvo 1.6hdi motorral na az milyen beteg,

és lehet kapni.

215/55r16

215/50r17

 

Felni 4x108  et 15-25 között , 7- 7,5coll széles agyfurat 65,1mm, a 17" szebb

Előzmény: Mr.C5 (5898)
Zolysys Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5899

Látod látod.. a véreded adod egy egy verdáért :D

Előzmény: betg (5897)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5898

Akkor minek adják piacra az új C5 III. 1.6 hdi vel ha súly alatt kifingik?

 

betg: Múltkor beszéltük a gumi témát itt, úgynézki tudok jó áron venni olyan méretű gumit amit mondtál, amelyiknél pontos az óra, de ehhez akkor 16 os vagy 17 colos felni a legjobb? A lényeg hogy ne csaljon az óra.
Felni méretből 4x108as kell annyit tudok. 

betg Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5897

Sziasztok !

 

A 2.0 16v hdi (rhr) siemens piezoelktromos porlasztóval van szerelve ezek a nagy hidegben hajlamosak egy kicsit vacakolni.

Az izzításra is kényesebb ez a motor mint pl a 2.2hdi ,az igénytelenebb.

Az izzítók cseréje egy igazi élmény tükör és vérző sebek nélül nehéz megcsinálni.

Előzmény: zolko004 (5892)
Erikaviking Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5896

Ha sík úton óvatosan mész akkor tényleg lassan melegszik. Nekem 2 km után jön húzós emelkedő kb 3km 5.-ben 80 körül könnyedén felmegyek ott már félig fel is megy a víz és az olaj is majdnem.

Volt szerencsém mostanában -10 - -20 C-ban sokat menni, volt hogy jött 20 km lejtő motorfékkel az üzemmeleg motor totál lehűlt, a víz minden rublikája kialudt, olajból is csak 1 maradt égve. Aztán jött 2 km egyenes és vissza is ugrott gyorsan mindkettő. Viszont a fűtés végig jó maradt, a fűtés egyébként főleg hosszú utakon pazar. Halk, huzatmentes és hátul is meleget nyoma a lábakhoz.

Előzmény: zolko004 (5892)
Erikaviking Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5895

Nálam viszont ilyen gond nincs, akkor betonemény a fékpedál, ha a visszagurulásgátló tartja a kocsit. Azt hiszem a menüben ki lehet kapcsolni, próbáld ki pár napra.

Előzmény: elefant69 (5893)
Erikaviking Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5894
Nekem is 2008-as kombim van, az eddig legalacsonyabb fogyasztásom 5,0 volt, ez gyakorlatilag konstans 100 km/h körüli tempó val sikerült. Az átlag a fogyasztásra azért figyelve de tempósan 5,8-6,5 között van átlagban, de tempósan hajtva 7,5.
Előzmény: elefant69 (5891)
elefant69 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5893

Nekem nincs ilyen gondom, csak kicsit hangosabb, de gondolom ez normális. Viszont megfigyeltem, hogy ilyen kemény hidegekben a fék teljesen felkeményedik, és egy rövid ideig (néhány másodperc) nem fog.

Előzmény: Erikaviking (5889)
zolko004 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5892
Szia!

Nálam is hasonló a helyzet, 2.0 hdi 16v.
-20 fok körül már kell neki 3 másodperc is, aztán csattog egy darabig, majd kisimul. Már jelezte a computer, hogy gond van az izzítással... Néha még 10km megtétele után is ingadozik kicsit a fordulat. Kollégám 407-ese ugyanilyen motorral ugyanígy...
Az természetes, hogy kb. 8km után moccan az olajhőfok mutatója, 10km után a vízé... mindez -10 foknál.
Előzmény: Erikaviking (5889)
elefant69 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5891

Szia, nekem egy 2008 novemberi automata van. Előtte ford mondeo 2.0 tdci volt, teljesítményre hasonló, de érzésre az jobban ment. Lehet, hogy az automata váltó miatt. A fogyasztása 7,5 liter átlagban, de szeretek tempósabban hajtani. Szerintem kézi váltóval, kímélve 7 liter alatt simán ki lehet hozni.

A kocsit egy éve vettem 80e km-el, most 112e van benne. Az egy év alatt a vezetőoldali ablakemelőben elszakadt a bowden, a felújítás kb. 30e Ft volt. Ezen kívül egy időszakos szervízt csináltattam (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere), 22e Ft volt, de az olajat én vittem.

Egyébként én nagyon szeretem, a dizájn és a hidropneumatikus rugózás kényelme nekem bejön.

Előzmény: Mr.C5 (5883)
Zolysys Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5890

Nézz át a 307 es topikban épp ezt tárgyalják.

Előzmény: Erikaviking (5889)
Erikaviking Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5889

2,0 16V hdi tulajoktól kérdezem, hogy nektek hogyan indul nagy hidegben?

5 nap állás után -25 C-ban is kb 1 másodperc tekerés után beindult, de nagyon keményen járt 800-1800-as fordulat között ingadozva , közben elég keményen szólt, kb 10-15 másodperc alatt állt be a szokásos ~900-as fordulatra és simult ki a járása.-10 C-ban már csak kb 800-1200 között ugrál  a fordulat és max 5 másodperc alatt helyreáll a rend. Kb -3-4 C-tól kezdi ezt csinálni. A 2,0  8v 110Le-s hdi soha nem csinált ilyet (sőt kb ez 15. dieselem, de egy sem produkált hasonlót), azok ha beindultak szépen ketyegtek, persze keményebben, de a fordulat nem ingadozott. Lehet, hogy egy izzítógyertyám halott lenne? Vagy egy porlasztónál valami zűr van? Netán mindegyik 2,0 16V hdi ilyen?

Erikaviking Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5888

Van 3 legalább. Nekem 150 000 km alatt jók a  tapasztalataim. Az első futóműben kellett ha jól emlékszem stab pálcát cseréltenem nemrég néhány ezer Ft volt. Az enyém 2,0 hdi, de ennél kissebb motorral ne vedd szerintem, ezzel sem túlmotorizált. Amúgy szuper.

Előzmény: Mr.C5 (5883)
betg Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5887

Szia ekkora autóba miért nem 1.4hdi vagy inkább 1.2 motor , a viccet félretéve 2.0hdi.

A motor ugyan az mint a II. c5 ben .

Előzmény: Mr.C5 (5883)
elefant69 Creative Commons License 2012.02.14 0 0 5886

A dolog működött, a szervízintervallum visszaállt. Köszi a segítséget!!!

Előzmény: Erikaviking (5878)
betg Creative Commons License 2012.02.13 0 0 5885

Hátul a lökháritó alatt van a sziréna

Előzmény: Tibcsi37 (5882)
betg Creative Commons License 2012.02.13 0 0 5884

Van dobbetétem ,hívj fel.

Előzmény: Tibcsi37 (5882)
Mr.C5 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 5883

Sziasztok, 

Van itt valakinek c5 III? 2.0hdi esetleg 1.6 HDI motorral szerelt verdája? 

Tapasztalatok érdekelnének, költségek stb. 

Tibcsi37 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 5882

Szia betg!

 

Teljesen véletlenül nincsenek elre műanyag dobbetéteid? Főleg az első része érdekelne, mert ez a havas idő feladta az utolsó kenetet az egyébként is töredezett alkatrészeimnek. :(

Azt nem tudod esetleg, hogy a gyári riasztó szirénája a lökhárító alatt van a kombinál hátul, vagy ott is a doblemezbe rejtették?

csigabiga007 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 5881

Sziasztok !

 

Tudna nekem valaki adni, egy vonószem takaró műanyagot a hátsó lökhárítóba(ha lehet eszüst színűt)

illetve 1 db motorburkolat tartó csavart, meg a hozzá tartozó kupakot ?

 

 

Üdv.: Csiga

Birdiee Creative Commons License 2012.02.13 0 0 5880

Lenne egy kérdésem uraim!

Leállított motornál hallok a motortében valami folyamatos ketyegést vagy kattogást..Halkan de hallani.Mitől lehet ez?

2.0 benzin.

Illetve elöl valami ropogást hallok indulásnál vagy ha ráengedem a motorféket majd újra gázt adok ropogás..Állok eltekerem a kormány indulok ropog.Féltengely lehet?

Köszi!

bordóc5 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 5879

A csövet nem csipte oda a motorháztető ?

 

Előzmény: LukácsiBálint (5869)
Erikaviking Creative Commons License 2012.02.12 0 0 5878

Nem kell márkaszervíz. Levett gyujtáson nyomva kell tartani a napi számláló nullázóját a műszerfalon (000), aztán ráadni a gyujtást, akkor visszaszámol 10-0 között egy műszer, ha teljesen nullán van elengeded a gombot, gyujtást leveszed. A következő gyujtás ráadáskor, vagy a CHECK gomb nyomására már újra a teljes intervallumot kell mutatnia. A régi 406-os Peugeotomon is így kellett már.

Előzmény: elefant69 (5877)
elefant69 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 5877

Sziasztok!

 

Ezen a héten szervizeltettem 2008-as évjáratú, 2,0 hdi c5III kocsimat. Viszont a szervízintervallumot nem tudták átállítani. Csak márkaszervízben lehet?

 

 

Xantia Activa Creative Commons License 2012.02.12 0 0 5876

Használt,újszerű állapotú keveset futott autóból való.

Miért sok az új 18000ft...

mennyire gondolsz? mármint árban?

Előzmény: betg (5875)
betg Creative Commons License 2012.02.12 0 0 5875

Szia  ez most új vagy használt? Újnak jó ár, használtnak egy kicsit drága.

Előzmény: Xantia Activa (5874)
Xantia Activa Creative Commons License 2012.02.12 0 0 5874

Sziasztok! ha valakinek kell c5II tolatóradar szenzor nekem van!

Kipróbálási garanciával!http://www.vatera.hu/citroen_c5_tolatoradar_szenzor_hasznalt_1541650895.html

Itt a kép de mailbe is írhattok!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!