Igen, mi ezt nem tudjuk vagy akarjuk megérteni . Náluk még mindig sokkal többe kerül az élő munka mint itt, a fekete, vagy szomszéd/ haver náluk szinte nincs is. Egy 5-8 év köröli 120 km es verda náluk sokkal drágább mint itt ( pl hibátlan, nem sérült, szervizkönyves t-jet ennyi km-rel 6000 euro körül kezdődik)
Ami viszont sokat futott, sérült, vagy nem szervitelt annak a fele sincs az ára, ami kedvező a behozatalra. Na ebből lesz nálunk keveset futott, megkímélten eladó 1,3 misiért.
Ismerve a kinti szerviz és egyéb, pl gumi költségeket, náluk egy ilyen lelakott sokat használt járgányra simán ráfordítanának a következő évben akár 3-4 ezer eurot.
Kint 280-350ezer km-rel Bravot szerintem nem lehet olyan olcsón árulni, hogy német állampolgár megvegye......
Engem az Etanolról le beszéltek tesómék, hülyeségnek tartják. Így ki cseréltem a gyertyákat, azóta pöcc-röff indul nekem. Az autó kint áll az utcán, volt már azóta jobb idő, nyálkás, hűvösebb reggel, de beindult elsőre mindig. Egyenlőre úgy tekintem, hogy megoldódott a probléma. Meg elvileg (szervíz számla szerint) 60ezer km-el ezelőtt volt gyertya csere, szóval kellett már neki. 30ezer km van írva a könyvbe.
Digit klímás a Bravom. Hogy lehet beállítani, hogy megjegyezze azokat a beállításokat, ahogy letettem az autót este? A hőfok az stimmel, de az erősség mindig lenullázódik, mikor másnap beindítom az autót.
Pár hét csúszással, de azért válaszolok a kérdésedre, meg a tapasztalatot is leírom (sajnos idő szűkében vagyok állandóan :) ) Etanol+omv benya használata mellett sem szűnt meg a probléma teljesen. A 2-3 hengerezés eltűnt viszont beindítani csak 2-3-szorra sikerült. Aztán ugye megjött november elején a nagy hideg, akkor eltűnt a jelenség. Most, hogy a héten viszonylag megint jobb idők lettek, vártam, hogy előjön-e a probléma, de eddig még semmi. Amúgy olyan 8-12 °C amikor rendszeresen szokta produkálni ezt a problémát. Most a legnagyobb problémám inkább az, hogy utolérte a féltengelykehe az én autómat is nagy valószínűséggel :(
Az lenne a kérdésem, hogyha kivonják a forgalomból az autót, és hosszabb pihenőre indul, akkor mennyi időközönként kellene beindítani, menni vele egy kört, hogy később ne legyen belőle baj, hogy kb 3 hónapot nem használtuk?
Jah, míg nekünk az zsír új Bravo garázsan és nagy becsben volt tartva, addig náluk simán mellé támasszák a Vespát , Piaggiot:-)
Sérülésmentes kocsi nincs olaszban. Azt hallottam, Giovanni, mikor hazaviszi az új verdát, rögtön meg is karcolja és a többi sérülés már nem is érdekli:-)
Magán autósokkal, azt mondják, nincs probléma. Pláne, ha az autó is olasz: rajonganak a saját autóikért. Megértem.:)
Céges autós rémtörténetek keringenek, állítólag megalapozottan. Szerintem nálunk sem jobb a helyzet. Ha velem -nem 20 éves szőke plázacica- meg merték tenni, hogy olajcsere alkalmával se szűrőt, se olajat nem cseréltek 20000-nél, akkor bármit feltételezek. Céges autót is hajtottam párat. Na, ott aztán megy a vakítás! Nem tudom elképzelni, hogy az olaszok durvábban csinálnák.
Ez bíztató :) De voltak papírjai a kocsinak? Ennek csak a forgalmija van,a forgalomból kivonás papírja,műszaki vizsga eredménye. Kimondottan szervízpapír nincsen.
Nagykőrösre is sűrűn járok,úgyhogy Cegléd vagy Kecskemét sem lenne probléma,de most saját autó nélkül kicsit mozgáskorlátozott vagyok. Jövő héten jobban ráérek, akkor lehet, hogy megkeresném egyikőtöket :)
A héten 4 Bravót néztem meg, 3 magyart és egy olaszt papírok nélkül. Én az olasz felé hajlok, éppen az említett karbantartás miatt. Esztétikailag talán van mit csinálni rajta,de a motorja és a futóműve annak a legjobb.
Egy szerelővel megnézetem,arra gondoltam. Olyan sok baja nem lehet,vagy igen?
Cegléden vagyok,az mondjuk több mint 50km. Egyébként az enyém futóművében is nyekkent valami, 2 lengőkar szilentet kellett cserélni de megcsináltattam mielőtt meghirdettem. Egyrészt zavart, meg nem nagy tétel.
A probléma nem azzal van, hogy külföldről jön be. Sőt, kinn jobban költenek megelőző karbantartásra. A Deltát két és fél évesen vettem 63000 szervízkönyves kilométerrel, Belgiumból. Viszont tudtam, hogy a jobb első futóművet kiütötték alóla, ezért cserés volt a jobb első sárvédővel és lökössel együtt. Megnézettem, kiderült, hogy tökéletesen megcsinálták, és sérülésmentes minden teherviselő elem. Szóval, a mai napig nagyon jó vételnek tartom, és tudom, hogy miért volt annyi az annyi.
A baj az, hogy Kovács János nem nézi meg az árakat a mobilén. Ha megnézné, elkezdené kapiskálni -ha lenne esze-, hogy a nepper miért adja olcsóbban a 100ekm-t futott, törésmentes BMW-t itthon, mint egy hozzá hasonló paraméterűt Németországban.
Köszönöm a lehetőséget,ha elérhető távolságban vagy,élnék vele. Én kiskunfélegyházi vagyok,ha mond valamit :) 50km még belefér.
Nagyon megy a t-jet,tetszett ez az autó. Szép volt az állapota is,vigyáznak rá. A futóműve kicsit nyösszent,de ez volt az első példány ahol ilyet hallottam. Illetve alapjáratnál,véletlenszerűen egy kis hang hallható. Talán valami fém ér egymáshoz? De a szerelő sem tudja mi lehet.
Persze, nem titok. 1.790ert volt hirdetve, es mivel egyben letettem kp-ban 1.690ert odaadta ugy, hogy meg sem probaltam alkudni. Egesz egyszeruen elfelejetettem alkudni, mert nekem ez ahogy ott volt megert volna 1.790et is. De hat vannak meg korrekt kereskedok....(csak nagyon ritka)
3 es fel evet futott Ausztriaban, meg itthon meg 1 evet.
Ez igazán rendes tőled, köszönöm az ajánlatodat! :) Megnéztem az oldalt, tényleg megkérik az árát a keveset futott példányoknak. De itt mintha több lenne az újabb és drágább darab. Látszik, hogy nem a kereskedők próbálják eladni a széthajtott példányokat.
Még azért nem adom fel az itthoni keresést, szeretem élőben megnézni az autókat, látni a tulajt stb. A tegnapi Mjet például a képeken szépnek nézett ki, de a valóságban le volt lakva és rozsda! is kijött rajta egy igénytelen javítás miatt, meg a motortérben is voltak bajok.
Egy óra múlva megnézem a jófogáson hirdetett piros T-jetet. Magyarországon lett forgalomba helyezve, régi Fiat szerelő szervizeli. Kiváncsi vagyok rá!