Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gabocak Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4829
Kedves Sbojan.

Te mit gondolnál akkor amikor a PU HU-t felhivva a szerviz nevét nem emlitve elmondom, hogy nem adják át a kocsit és recepcios hőlgy azzal kezdi
ugye a KOVÁCSő.
"Nem értem, hogy a főnőkeim még miért állnak szoba ezzel a céggel, mert annyi a panasz rájuk?"
Ha esetleg ott dolgozol akkor ne is válaszolj.
Üdv.

gabocak Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4828
Őrülők, hogy véded az autokereskedést, de megjegyeznék egy-két elgondolkodtato dolgot.
Előszőr is január elején mikor megrendeltem az autot nyomatékosan kikőtőttem, hogy csak akkor veszem meg az autot, ha február 14-ig átvehetem.
Tunilik 15-én külfőldre kivántam menni és kőzben eldtam az autom!
Azt mondták nem probléma legyek benne biztos, még hamarább is átvehetem.

Egy honap nem elegendő arra, hogy egy Magyarországon lévő auto papirjait elintézzék.
Ez az okmányirodás szőveg nagyon ősszecseng egyes
szervizalkalmazottak szővegével.

A szerződésben irva vagyon, hogy a kocsi átadása előtt irásban értesit. No nekem elég lett volna egy telefon is. Miután tőbbszőr én hivtam őket
mindig az volt a válasz, hogy egy orán belül visszahivnak, hogy mikor adják át az autot.
Egyszer sem tették meg. Mikor személyesen bementem
nem tudták megmondani mikor adják át az autot.
Akkor is azt mondták holnap hivnap. Persze nem.

Ezek után szerinted én vagyok a türelmetlen?
A mai nap sem tudják megmondani mikor ohajtják átadni.
Ha a cég nem küzdene likviditási "gondokkal" akkor
szerinted az udvarán lévő kocsi minél hamarább valo átadása nem az érdeke lenne.
Mit gondolsz Te egy olyan kereskedésről aki 10 szer megigéri, hagy felhiv és nem hiv.
Hát nem mondanak konkrét okot, azt mondják beszélni valakivel és csak utána tudnak mondani valamit.

Előzmény: sbojan (4813)
shingalana Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4827
Ja...és a Peugeot Hungária(balfasz vezetői) érdemli a legnagyobb segberugást. Ha ott lennék főnök, akkor se perc alatt rendet teremtenék!!!

Shingalana.

Előzmény: shingalana (4826)
shingalana Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4826
Kedves Pere!

OFF

Ezt ecsetelnéd bővebben:
"Az elszántság márkakereskedői oldalról megvan, sőt..."?

Mint már írtam, én 95% elégedett vagyok a szervízzel(PG), de tényleg sok rosszat hallani a magyar szervízekről(és NEM CSAK Peugeotról van szó).
Ha olyan nagy az "elszántság" akkor miért nem történik semmi??? Ha a szándék megvolna minden kereskedőben és szervízben, akkor minden menne magától: nem kellene felmérés.
Ha én kereskedést/szervízt nyitnék, akkor tudnám hogy mit kell tennem az ügyfelekért!!! Szerintem ezzel mindenki így van IQ90 fölött. Amit inkább hiányolok, az a jószándék. Mint oly sok esetben kishazánkban, a kereskedés/szervíz tulajokat egyetlen-egy dolog motiválja: PÉNSZERZÉS, gyors meggazdagodás és azt magasról leszarják, hogy ezért kin-min gázolnak át.

Shingalana.

Előzmény: pere (4823)
shingalana Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4825
Szívemből szóltál! :)

Én örülök, hogy Ők örülnek, de nem örvendek a kárörvendésnek.

Shingalana.

Előzmény: noa (4824)
noa Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4824
Sziasztok! Egy 307-es boldog tulajdonosaként (10 hónapja hibátlan) kérem, hogy az elégedett Mazda és egyéb gyártmányok tulajdonosai kíméljenek meg minket a hosszas és rendkívül részletes győzelmi jelentéseiktől, összehasonlításoktól. Örülünk, hogy jól váltottatok, de kérjük hagyjátok meg problémáinkat és örömeinket nekünk. noa
pere Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4823
Ha értékelhető mennyiségű anyag jön össze, akkor szívesen tájékoztatlak az eredményről! Az elszántság márkakereskedői oldalról megvan, sőt... Azért csináljuk a felméréseket, hogy valóban a fogyasztók érdekei legyenek képviselve!
Előzmény: beno2 (4822)
beno2 Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4822
Jó, jó az ötlet, meg talán áttételesen egyszer mi fogyasztók is érezzük a hasznát, de az lenne az igazi számunkra, ha a vizsgálatok eredményeit az ügyfelek is láthatnák. A nyilvánosság jelentene valamely garanciát a javulásra. Bár ha egy cég pénzt ad egy ilyen vizsgálatra akkor talán van benne valamennyi elszántság a javulásra.
D.
Előzmény: pere (4820)
sbojan Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4821
Állítólag a kevesebb alvás hasznosabb, mint a több. Nem tudom, a "többet" még nem próbáltam. :-)
Előzmény: Sir Balambér (4818)
pere Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4820
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek! Autókereskedések átvizsgálásával foglalkozom, az értékesítés és a szervíz területén. Megpróbáljuk javítani a kiszolgálás és a javítás minőségét. A vizsgálatainkból a tulajdonos és az ügyfél egyaránt profitál.
Arra kérnélek Benneteket, hogy küldjetek egy 10 pontos listát, ami a Ti szempontrendszereteket tartalmazza. Írjátok le címszavakban, hogy mi a legfontosabb Nektek egy javítás/autóvásárlás során, melyek azok a tényezők, amelyek a legjobban befolyásolják a véleményeteket. Ha csak öt jön össze, az se baj!
Az email cím:info@propert.hu

Köszönettel,
/e

beno2 Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4819
Megint általánosítások.
Nem tudom, hogy konganak-e a PUG szervizek is, de 5 perce értesítettek telefonon, hogy megjött az ülésem. Bemehetek holnap délután, vagy pénteken bármikor, esetleg a jövő héten bármikor. Ha olyan nagy tolongás lenne a PUG szervizben, akkor talán nem lenne ennyire szabad a szerviz. Egyébként a síelés előtt amikor bementem a szervízbe, akkor is bármiféle előzetes bejelentés nélkül, azonnal megcsinálták a 15 ezres ellenőrzést. Nem volt nagy tülekedés...

D.

Előzmény: hambuch (4816)
Sir Balambér Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4818
Ez a kérdés már bennem is felvetödött. Szerintem nem is ember, hanem valami mesterséges inteligencia program.. ;)
Előzmény: schs40 (4815)
hambuch Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4817
"Már megint az általánosítás...:)"

Nem egy-egy eset alapján, vonok le következtetéseket, hanem nagyon sok 307 tulaj által leírt tapasztalat alajpján. Tehát, ha egy hibát/problémát a 307-es pözsósok nagy százaláka tapasztal, az egy általános jelenség, tehát tény és nem általánosítás. Ha bárki átböngészi a topicot egy-egy kivételtöl eltekintve, mindenki panaszkodik a pözso szalonok-szervízek munkájára. Nem mondom, hogy más tipus szervízei tökéletesek, de amit a pözso megenged magának....

Előzmény: shingalana (4786)
hambuch Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4816
Nem az a lényeg kitöl milyen konszerntöl van a motor, hanem a tények, amit hétköznap tapasztal az ember. Most 4.500 km van a M6-ban, a legkisebb gondom sincs vele, sehol egy zörgés, pedig rengeteget rázkódom a jégbordás utakon. A 120 lovas dizel számított átlagfogyasztása 6,2 ltr. A 90 lovas 307Sw-jé 7,5 ltr fölött volt és 4.000 km-ig már 3-szor voltam vele szervizben. Az M6-nál a kötelezö 1.000 km átvizsgálást telefonálásom napján délutánra elvállalták, bö 1 óra alatt megvolt, ott lehettem a kocsi mellett (a szervíz kongott az ürességtöl, a Pugnál általában be sem bírtak állni annyian voltak), de egy kávét is kaptam a Mazdánál. Mindenki azt mond, amit akar, engem senki sem fog megygyözni, hogy jobb autó Peugeot, én se akarok senkit meggyözni a fordítottjáról, csak a tényeket közlöm.
Előzmény: sbojan (4814)
schs40 Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4815
Szia Sbojan!
Köszi a választ, valszeg beruházok a tálcára.
ui. Te sose alszol?
Előzmény: sbojan (4813)
sbojan Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4814
Nos, miután az AutoBild után a Totalcar-ban is írtak róla, visszavonom a visszakozásom, és ismét hírül adom a PSA dízelét ócsárló Mazdásoknak: a Mazda3-ba PSA-Ford dízel motor kerül majd.

Hihi, még szerencse, hogy én abszolút nem kedvelem a dízeleket.

Előzmény: sbojan (4535)
sbojan Creative Commons License 2003.02.19 0 0 4813
gabocak
"tőbb mint egy honapja megrendeltem és
ők a mult hétre igérték az átadást."
"nem adják át most már hetek ota."

Szóval hétfőn még azt írtad, hogy a múlt hétre ígérték, ma, kedden pedig már azt, hogy hetek óta nem veheted át. Nem túlzás ilyen gyorsan "meghosszabítani" az időt? Einsteinnek is becsületére vált volna, az biztos. :-)

Mikor is rendelted meg pontosan? Január elején? Mások (én is) hónapokat is vártak, szerintem csak az átvétel időpontjának elhúzódása miatt még kár lenne izgulni. Esetemben már megbeszéltünk egy két nappal későbbi átvételi időpontot (a szalon udvarán már korábban megtekinthettem az autómat a megérkezése után), mégis csúszott egy héttel az átvétel az okmányiroda miatt.
Az nem úgy van, hogy egy cég csődben van, aztán mégis tovább működik még hónapokig, egy évig. Ha csődeljárás alatt van, akkor egyáltalán nem folytathat már üzleti tevékenységet. Vagy pedig nincs csődben, csak nem megy valami jól az üzlet, anagi gondjaik vannak. Ebben az esetben viszont kétlem, hogy kapnának autót a Peugeot Magyarországtól! Azt a szalonnak záros határidőn belül ki kell fizetni a PM felé.
Bár elhiszem, hogy vannak szemét emberek, de azért fölöttéb hihetetlen, hogy ha elmennél személyesen, akkor ne mondanának valami konkrét okot, ami miatt húzódik az átadás időpontja.

schs40
Nekem van SW csomagterébe való gumitálcám. A szélén, teljesen körbe kb. 3 cm magas pereme van. A csomagtartót szélességében teljesen lefedi, a hátsó ajtónál egészen a fémlemezzel borított részig ér, ellenben a hátsó ülésekig nem ér el, teljesen hátrahúzott ülések estén is kimarad kb. 20 cm "fedetlen" rész. Amúgy korrekt anyagból van, 2 cm-es kör alakú kidudorodásokkal a felületén, így a ráhelyezett tárgyak kevésbé csúszkálnak. Én örülök, hogy vettem ilyet, így télen a szánkót is rá merem tenni - az alatta lévő (utólag vásárolt) plüss borításra nem tettem volna rá.

r-win
A két szélső ülést 9, míg a középsőt 14 cm-es úton lehet mozgatni. A középső ülés 5 cm-rel húzható előbbre a szélsőknél.

r-win Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4812
Sziasztok!

A család a 307 SW 1.6 Premium mellett döntött. Kényelmi okokból a budapesti Fábián kereskedést néztem ki magunknak. Ha rosszul döntöttünk (akár az autó, akár a kereskedés tekintetében), akkor kérlek benneteket, hogy még most szóljatok. Egyébként a második üléssort, hány cm-el lehet előre - hátra csúsztatni? Sehol nem találok erre adatot.
Előre is köszi.

nyilasmisi Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4811
Szevasztok!

Igértem a múltkori hozzászólásomban, hogy 1-2 hibajelenséget ami nálam előjött még megosztok veletek.

- Épp két órája fedezték fel a kocsiban velem együtt utazók, hogy kicsit furcsán áll a vezetőoldali ülés hátsó része?? ??? Mondom mi lenne nincs azzal semmi! (Bocs nem volt idáig) Döbbenten látom hogy teljesen szétjött a szövet borítás fenntról lefelé! A vicc az egészben, hogy ott senki nem utazott!

- A első toronycsapágy elkezte az Asszem kollégához hasonlóan a nyekergést, csak míg neki baloldalon, nekem ez jobb oldalon. NEM OLYAN ROSSZ!

- Volt szerencsém Asszem barátommal kipróbálni, egy 307-est amely átesett a hátsó futómű koppanásmentesítésén! Eredmény: Hát-hát nem valami fényes!
4 személyel próbáltuk ki a test kedvéért, jó kis fagyott úthibákkal teletüzdelt macskakövön. A durranások ugyan úgy megvannak, talán a számosságuk csökkent, és a hallhatósága kb 30%-al.

A szervíz igyekezete dicséretes, de messze van még a megoldástól. Jó úton haladnak a fiúk csak így tovább.

Üdv!

gabocak Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4810
Kőszőnőm mégha ez nem is segit a bajomon.
Előzmény: Peugeot barát (4809)
Peugeot barát Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4809
Sajnosn az az igazság hogy a Peugeot biztos hogy csődben hiszen 1 évve is ehhez hasonló problémák voltak akkor ez gyakorlatilag már az utosókat rúgja.
Egyrészt a Kovács úr részéről ez arcátlan dolog,
másrészt Peugeot Hungária részéről szintén csalás hisz már jó ideje tudja ezeket a problémákat.
Ezért bár én nem vagyok érintet ebben a helyzetben ,de mivel ez a kedvenc márkám irok a franciáknak hogy ez igy nem mehet tovább.

aamen Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4808
keress valami nagyon agressziv ugyvedet, hatha meg sikerult valami durva fenyegetessel kihuzni beloluk az autot vagy a penzt mielott elindul a felszamolas, ha elindult, akkor mar keso, eloszor visz mindent az apeh, az ingatlanokat akinek jelzaloga van rajta, es a maradekbol talan csurran-cseppen neked is...
Előzmény: gabocak (4807)
gabocak Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4807
Tudjátok elment a kedvem ettől az autotol.
Még a PU HU sem reagál a problémámra.
Milyen márka ez???????
schs40 Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4806
Hello Evrybodry!
Találkozott már valaki sw-be való csomagtér tálcával? Érdekelne, hogy mik a tapasztalatok.
Egy nem túl nagy kutya lábnyomai ellen kelle, hogy felvegye a harcot.
thx.
sbojan Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4805
Gyerekek, a miskolci szervizről tud valaki valamit, bármit?
beno2 Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4804
Mint írtam, ez már szakmai berkekben tavaly nyáron is nyilvánvaló volt, hogy ez a cég így próbál pénzhez jutni. Most tényleg tönkrementek a végén, vagy "csak" folytatódik a kűzdelmük?

D.

Előzmény: gabocak (4802)
CommandAir Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4803
Velem ugyan ez fordult elő, tavaly Januárban. De sikerült az autót kiharcolni tőlük 2 és fél hét után. Akkor énis felhívtam a PUG H-t, és már akkor tudtak róla hogy gondokkal küzd a Kovács, mégsem tettek semmit. Ez így valóban nagyon lemínősíti a PUG H működését.

CA

Előzmény: gabocak (4802)
gabocak Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4802
Emberek csak tájékoztatásul a PU KOVÁCS tőnkrement,aki ott probál autot venni azt sosem kapja meg.
Az ott lévő automat ami ki van fizetve nem adják át most már hetek ota.
Felhivtam a PU HU-t és mondom van egy képviseletük aki nem adja át az autot.
Kérdés: Nem a KOVÁCS. DE mondom igen.
Mondja ő csak a recepcios, de nem érti a főnőkei még mindig miért állnak szoba ezzel az emberrel.
Kapcsolja az illetékest aki persze nem tud a telefonhoz jőnni.
Az, hogy esetleg sok a probléma a kocsival egy dolog, de hogy ne kapja meg az ember az autoját a kifizetett pénzéért az már durva.
Az megin elgondolkodtato, hogy a PU HU. ilyen emberekkel akiről a recepcios is tudja, hogy szélhámos továbra hagyja mükődni mindent elmont a képviseletről is.
Media69 Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4801
Asszem!

Kösz a választ! Milyen körülmények között kellene hallani ezt a nyekegést, vagyis hogy lehet ellenőrizni, hogy az enyémben is nyekeg-e? És ha nyekeg, akkor tegyük fel kicseréletetem, a mit újonnan bele raknak az majd nem fog? (elvégre a mostani sem túl régi :-))

Media69

Előzmény: Asszem (4796)
beno2 Creative Commons License 2003.02.18 0 0 4800
Két - három hónappal ezelőtt valamelyik újság tesztelte az üzemanyagokat fogyasztásra való hatására vonatkozóan (talán az autó2).
Érdekes módon átlagmotorhoz a "csoda" üzemanyagok elég gyengén szerepeltek, jelentős eltérés volt a különböző forgalmazók azonos tipusai között is.

D.

Előzmény: shingalana (4794)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!