Ha így van, megyek hozzá, mert az enyémre is kellene 24.30-as. A márkaszervizes rokon azt mondta, hogy ezeket francia szerverről, regisztrált pc-n keresztül frissítik. Aztán lehet hogy Gágornak van, nem tudhatom. :)
A bsi az a fekete dobozka, amibe a biztosítékok vannak az utastérben. De most hogy így mondod, a frissítés tényleg elférne, mert azon még tuti az első szériás progi van, ami nem sokáig ment a hibái miatt. Viszont azt ha jól tudom csak márkaszervíz tudja megcsinálni.
Tegnap leállítottam az autót egy parkolóban,levettem a gyújtást és ültem az autóban.Mejd 10 perc elteltével rátettem a gyújtást és semmi!!Abszolút semmi reakció!
Levettem gyújtásról és kivilágított minden a műszerfalon,illetve a tompított fény is felkapcsolt!Kivettem a kulcsot akkor is,indítóztam nem indult..Egyre több hülyesége van már az autónak.. :(
Hengerfejet cseréltem rajta de az mindegyiken tönkrement az egy típushiba volt de azon kívül soha semmi baja nem volt.
A Magyarországon futott xm ekben mind 2x 3x annyi van mint amit az óra mutat csak én kb 25db -ot hoztam be annó 200e km alatt egy ben se volt persze itthon már a kereskedők és a tulajok vadul tekergették vissza.
Az hogy kinek mit jelent, hogy jól megy, nagyon különböző. Meg vérmérséklet kérdése is. Én általában egyedül használom a kocsit, némi súllyal. De volt már nagyon megpakolva is. Szóval minden variáció. Én elégnek tartom. Nagyon jól megy, kellemesen autózható. De nem teherautó, az nyilvánvaló, vontatni,- terhelt utánfutóval valószinű kevés. Más. A szervizkönyv a mai világban majdnem semmit nem jelent, olyan könnyen manipulálható. Én a sajátomat is anélkül vettem, tudtam kb mennyit tekerték vissza. Szemre, rutinból vettem meg. Bejött.
Ja a másik ha szereted az extrát akkor igen is olyat vegyél amiben van bőven mert utána megbánod ,hogy ez is kéne bele meg az is és utólag sok mindent nem lehet vagy nagyon bonyolult beszerelni , sokkan nyaggatnak régi c5 nél utólag beszerelni az esp , de akkora munka lenne ,hogy nincs értelme teljes kábelköteg csere, giroszkop ,kormányszögérzékelő főfékhenger csere és még egy rakás kacat kellene ,hogy esp legyen az autóba.
Én a jelenlegi autómat 216e km-rel vettem szintén cégé volt mostmár bőven van benne de megy nincs semmi baja igaz ,hogy nekem az alkatrész nem gond.
Viszont szerintem az eleje törve volt kérdés mennyire ,legalább is a fotókon simán látszik hogy nem egyszínű az eleje ez persze nem kizáró ok jól meg kell nézni.
De én inkább beleszereltetnék egy 1000cm3 motort mert ez túl nagy bele.
Én nem cserélem le az autómat amíg nem lesz annyi pénzem ,hogy vegyek egy 2.2hdi biturbót .
Én simán megvenném ezt legalább tudod ,hogy mennyi van benne, vagy gyűjteni kell még egy kis péézzzt.
Nekem mindig sok km-es autóim voltak mert szeretem az extrát de annyi pénzem soha nem volt ,hogy valós kevés km futott autóm legyen , volt annó 2.5td xm-em 2 évesen 200ekm -rel akkor még dübörgött az autóbehozatal egy év alatt beleraktam még 110ekm ert és semmi baja nem volt közel 350e volt benne amikor eladtam ( az órában nem mondom meg ,hogy mennyi volt de kénytelen voltam beállni a sorba és a vevő igényinek megfelelni, azonnal eladtam annyira makulátlan volt igaz én vigyáztam rá talán túlzottan is de meghálálta a gépszörny)
Azért full rakottam megnézném mit művel az 1.6 os HDIi. Jól húzott üresen. Amikor voltam kipróbálni még decemberben két személlyel jól ment. Ahhoz képest hogy 1.6. De ha vonóhorog vagy futó kerül rá az már szerintem cink.
Szívemből beszélsz, de csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel, mert rádtámadnak az 1.6 tulajok. :) Semmi baj nincs azokkal a kis motorokkal, csak egy nem egy ekkora autóba valóak. És most ismét kezdődhet a vita. :DDD
Az ismeretségi körömben 2000-es még soha nem ment tönkre 4-500 000 alatt sem volt semmi gond, 1,6 meg jópár meghalt, mindig ugyanazzal a gonddal.
Van itt a Balaton felvidéken egy francia bontós nála sláger az 1,6 hdi, mindig van komplett motorja, turbója nyílván azért mert ezt keresik.
Amúgy biztos jó, de mivel Berlingóban mentem 90 le-s 1,6-al és 2,0-val is nekem nem kéne. A C5 be is a 2,0 16V is épp csak elég, ennél gyengébbel már elég gáz lenne 1600 kg-al.
Akkor minek adják piacra az új C5 III. 1.6 hdi vel ha súly alatt kifingik?
betg: Múltkor beszéltük a gumi témát itt, úgynézki tudok jó áron venni olyan méretű gumit amit mondtál, amelyiknél pontos az óra, de ehhez akkor 16 os vagy 17 colos felni a legjobb? A lényeg hogy ne csaljon az óra. Felni méretből 4x108as kell annyit tudok.
Ha sík úton óvatosan mész akkor tényleg lassan melegszik. Nekem 2 km után jön húzós emelkedő kb 3km 5.-ben 80 körül könnyedén felmegyek ott már félig fel is megy a víz és az olaj is majdnem.
Volt szerencsém mostanában -10 - -20 C-ban sokat menni, volt hogy jött 20 km lejtő motorfékkel az üzemmeleg motor totál lehűlt, a víz minden rublikája kialudt, olajból is csak 1 maradt égve. Aztán jött 2 km egyenes és vissza is ugrott gyorsan mindkettő. Viszont a fűtés végig jó maradt, a fűtés egyébként főleg hosszú utakon pazar. Halk, huzatmentes és hátul is meleget nyoma a lábakhoz.
Nálam viszont ilyen gond nincs, akkor betonemény a fékpedál, ha a visszagurulásgátló tartja a kocsit. Azt hiszem a menüben ki lehet kapcsolni, próbáld ki pár napra.
Nekem is 2008-as kombim van, az eddig legalacsonyabb fogyasztásom 5,0 volt, ez gyakorlatilag konstans 100 km/h körüli tempó val sikerült. Az átlag a fogyasztásra azért figyelve de tempósan 5,8-6,5 között van átlagban, de tempósan hajtva 7,5.
Nekem nincs ilyen gondom, csak kicsit hangosabb, de gondolom ez normális. Viszont megfigyeltem, hogy ilyen kemény hidegekben a fék teljesen felkeményedik, és egy rövid ideig (néhány másodperc) nem fog.
Nálam is hasonló a helyzet, 2.0 hdi 16v.
-20 fok körül már kell neki 3 másodperc is, aztán csattog egy darabig, majd kisimul. Már jelezte a computer, hogy gond van az izzítással... Néha még 10km megtétele után is ingadozik kicsit a fordulat. Kollégám 407-ese ugyanilyen motorral ugyanígy...
Az természetes, hogy kb. 8km után moccan az olajhőfok mutatója, 10km után a vízé... mindez -10 foknál.
Szia, nekem egy 2008 novemberi automata van. Előtte ford mondeo 2.0 tdci volt, teljesítményre hasonló, de érzésre az jobban ment. Lehet, hogy az automata váltó miatt. A fogyasztása 7,5 liter átlagban, de szeretek tempósabban hajtani. Szerintem kézi váltóval, kímélve 7 liter alatt simán ki lehet hozni.
A kocsit egy éve vettem 80e km-el, most 112e van benne. Az egy év alatt a vezetőoldali ablakemelőben elszakadt a bowden, a felújítás kb. 30e Ft volt. Ezen kívül egy időszakos szervízt csináltattam (olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő csere), 22e Ft volt, de az olajat én vittem.
Egyébként én nagyon szeretem, a dizájn és a hidropneumatikus rugózás kényelme nekem bejön.
2,0 16V hdi tulajoktól kérdezem, hogy nektek hogyan indul nagy hidegben?
5 nap állás után -25 C-ban is kb 1 másodperc tekerés után beindult, de nagyon keményen járt 800-1800-as fordulat között ingadozva , közben elég keményen szólt, kb 10-15 másodperc alatt állt be a szokásos ~900-as fordulatra és simult ki a járása.-10 C-ban már csak kb 800-1200 között ugrál a fordulat és max 5 másodperc alatt helyreáll a rend. Kb -3-4 C-tól kezdi ezt csinálni. A 2,0 8v 110Le-s hdi soha nem csinált ilyet (sőt kb ez 15. dieselem, de egy sem produkált hasonlót), azok ha beindultak szépen ketyegtek, persze keményebben, de a fordulat nem ingadozott. Lehet, hogy egy izzítógyertyám halott lenne? Vagy egy porlasztónál valami zűr van? Netán mindegyik 2,0 16V hdi ilyen?