Tudom, csak vicceltem veled, mert ami égőt leírtál, hogy tennél bele, azt megkerestem, és én halogént találtam erre a névre. Ebből gondoltam, h a xenont le akarod cserélni halogén rendszerűre. És erre írtam, h ha ez a szándékod, azt sokkal egyszerűbb komplett lámpát cserélni, mint a ds1 foglalat helyére h1-et mókolni. gondolom akkor vmit félreértettem. :)
Igen 1.6 os de elég jól megy ha kell .bàr igazàból nincs kergetve sőt .127 000 van benne és sűrün olaj cserélve .vigyàzunk rà .Szerettem volna vàlaszt kapni ill kérni egy rànézést a Dizel mestertől de még vàrat magàra D .Amúgy flutter turbóknak van ilyen hangja sok vizet nem zavar 20 %al /max kevesbb kmert bir ki a turbó
Szia! Nekem is ugyanilyen motorral van szerelve, de még nem volt ilyen hibám. A termosztát 91 foknál nyit, onnan tudom, mert egyszer cseréltem és a Peugeotnál vettem. Ha a generátornál a töltés rossz, akkor egy egyszerű feszültségmérővel meg tudod nézni. Normál állapotban 14,3 volttal tölt, alapjáraton és fordulaton egyaránt. Nekem most lett felújítattva, nem volt semmi gondja csak 11 éves volt. A töltés előtte és utána is 14,3 volt. Ha ettől eltér, akkor ott lehet gond.
Nekem nem régen kiégett. A foglalat stimmel. A csere simán ment mint egy hagyományos egőnél.Itt is az égőt biztosító rugót figyeld hogy jó pozicióba tegyed vissza. Ha valami nem stimmelne azért áram alatt ne nyúlj hozzá....biztos ami biztos
Köszönöm a válaszodat, most sajnos külföldön vagyok és nem tudom elvinni szakemberhez. A vákuumcsövekkel még nem foglalkoztam, de lemértem egy-két feszültséget, esetleg mondanak neked valami az eltérések?
DPF nyomáskülönbség szenzor: -Gyújtáson: 0,513 V -Alapjáraton: 0,572 V (Autodata: 0,52 V)
Töltőnyomás érzékelő (MAP): -Alapjáraton: 2,38 V (Autodata: 2,4 V) - padlógázon: hirtelen lecsökken az értéke, és 1-2V között ingadozik (Autodata: 3,9 V)
A kocsi még mindig Peugeot 307 2.0 HDi, 110LE, 2002, RHS. A tünet pedig teljesítménycsökkenés, antipoll. hibával, nagyobb terhelés esetén leszabályzás.
Ha otthon leszek és van kapacitásod, szívesen elvinném hozzád!
sokkal egyszerűbb, ha komplett lámpatestet cserélsz valakivel. én pl szívesen segítek rajtad egy halogénra gyártott lámpatesttel. ha a tied nem matt és nincs eltörve, akkor így ingyen megúszhatod a cserét, és utána azt teszel bele, amit akarsz!
Üdv Mindenkinek! Hozzám került egy 307 1,4 16v Kfu. A tünet kb amikor eléri a 90 fokot a hűtőfolyadék az alapjárat megemelkedik 1200-1300rpm-re. Néha lejjebb esik. Még melegszik tökéletesen visszaáll alapjáratra. Elképzelhető, hogy ezt is a sokat emlegetett generátorhiba idézi elő? Hogy tudok meggyőződni erről a hibáról? Elnézést ha már ki lett tárgyalva a dolog de fogalmam sincs hol keressem itt fórumon belül. Előre is köszönöm! Üdv Ricsi
Ma kicseréltük a jobb hátsó kerékben az ABS-jeladót. Az ABS hibát viszont még mindig írja indításkor a fed.comp. Ilyenkor törölni kellene a hibakódot is, vagy valami még mindig nem jó az ABS-nél?
Ha, törölni kell, akkor Jena elugorhatnék valamikor hozzád egy diagra? Köszi!
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy kuplung és kettöstömegü csere után 40 000 km ment az autó és nagyon fent fog a kuplung és nagyobb erönél csuszik ,mi lehet a gond.üdv.
Ó, ha nekem ilyen választási lehetőségem lett volna... Jól gondold meg:-) ... Van még sok idő, el ne cseszd:-D... Accony jelöltnek meg ne mutasd, mert a pugot is eladja alólad és nem írhatsz itt többet;-)
Szia nem de most is egy 2.0 16v hajtok és nagyon meg vagyok vele elégedve 90-100 kh 5,5-6 liter 180 nél 9-10liter de akkor mutat is valamit az úton és most találtam egy kombit csak automata és 4 sebességes és ettől kicsit félek.
ELM327-hez kapcsolódóan kérdezném, hogy tudtok olyan androidos diag progit, ami 2003-as diesel autó ECU-ját is tudja olvasni? Mert én eddig bármit találtam a Play áruházban, semmi nem volt jó hozzá. Vagy ami úgy nézett ki, hogy jó lett volna, annál meg a program indításakor kiírta hogy diesel autót csak 2004-től tud olvasni.