Kábelek kicserélve plusz gyertya plusz rotor injektor xserélve de még mindig fullad rángat. Most már főkeg melegen csinálja csak. Szerelö nem tudott rájönni mi baja.
Tele tanknál is előfordul?Akár gyújtáskimaradás is okozhatja,meg kéne próbálni járó motornál a gyújtókábeleket megmozgatni,kegyetlenül el tudnak égni az érintkezők,van olyan,hogy csak a zöldrozsda tartja benn a kábelt trafóba,elosztófedélbe,bár ebben az esetben nem tudom,mi köze lenne a kanyarodáshoz.
üdv. olyan problémám volna, hogy időszakosan leáll az autó és mielött leállna nem reagál a gázpedálra sem . ezt főleg kanyarokban csinálja. szerintetek a benzin pumpa csinálhat ilyet? utána simán indul .
Nem sikerült. Mármint beletörni. Kicsit nehezen jött le, meg a második csavar nehezen ment vissza, de összejött. Remélem nem került törmelék a csőbe, mert eléggé el volt fogyva a tűzkarika, egy félkört sikerült kimentenem...
Ilyenkor nincs olyan veszély, hogy a katalizátornál valami gondot csinál?
Tűzkarika csere mennyire lehet szívás? Elméletben tudom, de kell valamire jobban figyelni? Ha már kifúj, jól szét lehet égve gondolom. Mennyire kell félni, hogy egy darab beesik a csőbe, aztán lehet szétszedni jobban?
Nem. A durrogás a nem megfelelő gyújtási időponttól van. Attól függően, hogy a kipufogóba, vagy a szívócsatornába durrog nagy vagy kicsi az előgyújtás.
Miért lehet az, h gyorsításkor nem gyorsul annyira ha teljesen benyomom a gázt mintha csak a gyorsulással arányosan épp, h jobban nyomom mint a pillanatnyi fordulathoz, sebességes szükséges nyomás mértéke?
Tehát lepadlózom, nem gyorsul úgy mintha csak félig vagy háromnegyedig nyomom a gázt.
Sziasztok van egy suzuki 1.3 olyan problémával amivel még nem találkoztam egyszer gondolegyet és elkezd dadogni rángatni olyan mintha nem menne kettö henger és ha kapcsolok vilagitást villognak a lámpák meg ha kspcsolok fütést és fékezek le esik az alapjárat.csinált olyat is hogy nehezen indult durogot de utána kicsréltem az egész gyujtást inyektort inyekzor vezérlöt mindent.tudnátok segiteni elöre is köszönöm!!
Te figyi nyomoronc nem szóltunk elégszer hogy húzzál innen? Mivan ma ez volt a téma a kisegitőben azt nem tudtatok kiegyezni? Vagy rejtvényt fejtesz? Húzz innen köcsög
Van. A jelenlegi szélesebb abroncsokon futó kisautók nehezebbek pár mázsával. A régi Swift azokhoz képest nagyon könnyű. Itthon megfelelő téli gumival egészen jól lehet vele autózni havas utakon is. De hosszú útra az a biztos, ha 2 garnitúra hólánc is készenlétben van, bár az Alpok hágóin ahol nem lehet lendületből haladni pl egy hajtű kanyar miatt, néha azzal is kipörög a kerék és akkor nem árt ha van olyan a kocsiban aki kiszál tolni :-).