sziasztok van egy eladó bogaram
napsárga egy éve teljesen felújítva (új küszöbök sárhányók)kárpit, belülről újrafényezve
aranyos gép garázsban tartva 1974-es 1200ccm
néccáz körül
wyxen@freemail.hu
bocsi tudom hogy nem opel
csa
Üdv
Nekem egy egész Opelem van eladó.
1983-as Kadett D, benzines, 3 ajtós, 5 sebességes, piros. friss műszaki, zöld kártya.
Futott km: 215 e.
érd. az emailen.
Honda CRX gen. 1-hez
-2db nagyon jo allapotban levo fekete/pepit mintazatu ules 15.000
-1.5 motor alkatreszek pl: teljes gyujtas block stb. megegyezes szerint
Citroen XCara-hoz:
-elso (jobb/bal) oldali fenyszoro 20.000
Lehet, hogy majd megkereslek, de előbb kell beszélnem egy lakatossal, hogy megnézze az autómat, és egyúttal megkérdezzem azt is, hogy mennyiért tudná beapplikálni!
Kösz a választ!
Pá,
Tib
Opel Ascona ( " B " ), négyajtós karosszéria üvegei ( az első szélvédő kivételével ! ) eladók.
Irányár : 3 e. Ft/db.
Tel. : 06-20-997-3271 ( Nagy Zoltán, Komárom )
Viszek a találkozóta egy 3 db-ból álló Opel toronytámasz készletet.
Német tuningcég-felszámolásból vettem, azt mondták ez a Calibrához való.
Itthon kipróbáltam, szerintem a hülye német eladó vagy a Kadetthez vagy az Astához valót adta oda, mert a Calibrához kicsi.
Engem is behülyitettek egy Alessioval, az előző kocsimra, egy Corollára olyat vettem. Nem lehetett kicentírozni, állandóan rázott. Ha negy nehezen mégis kicentírozták, akkor 500km múlva ismét rázott.
Nem biztos, hogy ez is olyan itt alább, de azért csak óvatosan !!!
Eladó 16'-os Alessio Imola 4 lyukas alufelni garnitúra 205/ 50-es GoodYear Eagle F1-es csúcs gumikkal. (jelenleg egy Opel Asta caravan-on van). A felnik néhány, a használatból eredő kisebb horzsolástól eltekintve tökéletesek. A gumik 50%-osak, még egy szezont simán futnak. (Csak a gumik új ára 240e Ft!!!) www. goodyear.hu, www.alessio.it
Feladó:: R.LAci
URL::
Ár:: 85 000 - Ft
Telefon:: 30/239-1774
Megye:: Budapest
"C" REKORD-hoz van rengeteg cuccom, mint pl. 1,7H motor, váltó (kormányváltós rudazattal), meg "A" COMMODORE-hoz automata váltó, de vannak karosszériaelemek, szélvédő, meg egy csomó más is.
A vastól sajnos nemrégiben meg kellett válnom :(, de ami megmaradt azt némi ellenszolgáltatásért áruba bocsátom. Ha bármi kérdés merülne fel ezen régebbi típusokkal kapcsolatban akkor a mintegy 12 éves bütykölési tapasztalataim is hozzáférhetők, esetleg be is segítek. (anno az eredeti ötajtós Rekord Caravan-ba beletuszkoltunk egy 2,8 Commodore motort, az elég jól sikerült.:))