Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vecserom Creative Commons License 2015.11.03 0 0 114909

Szia! Ha  többi jó, akkor nem gond. Hogy vagy?

 

Előzmény: Zolysys (114908)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114908

nem a BSI hanem az ECU

Előzmény: vecserom (114906)
pityu6621 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114907

Szép estét!

Honnan tudnék szerezni acélfelnihez csavarokat?

Valami baráti áron kéne szerezni :) :)

vecserom Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114906

Szia! Leírom azt amit én tudok, de lehet, a szakik rámcáfolnak. A két szonda azért van, mert azok értékei alapján nézi a BSI a keverék minőségét és ezek alapján adja az Antipollution Fault hibát is. Emiatt van a katalizátor előtt és után is. Ezeknek az adatai alapján "látja", hogy gond van a katalizátorral vagy a keverék minőségével. Én már cseréltem a katalizátor előttit, Lengyelországból, szállítással együtt 21 ezer volt kb. A szondán van a gyártó neve (Bosch, Delphi, nekem utóbbi volt benne) és egy számsor. A neten kerestem rá és így akadtam egy lengyel online autós webshopra. Onnan rendeltem, így ugyan az van most benne, mint ami benne volt. Azóta semmi baja (kopp-kopp-kopp). Nekem akkor azt mondták, hogy ebbe univerzálist nem lehet beletenni, csak a gyárit. Én is sokalltam, így kerestem a neten. Ennek kb. öt-hat éve.

Előzmény: MesziLaci (114900)
Adamul Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114905

Sziasztok!

Legutóbb annak a kapcsán jelentkeztem itt, hogy egy nőci az elsőbbségem meg nem adva rommá törte szeretett 307-esemet. :( Nem hagyott nyugodni a dolog, de látom hogy másnak is történt kellemetlen tapasztalata önhibáján kívül. A sors fintora, hogy azóta én a D.A.S Jogvédelmi Zrt-nél helyezkedtem el, így szívesen felajánlanám a segítségem, hogyha már én információ-hiányban szenvedtem annak idején, akkor másnak legyen lehetősége a teljes infók birtokában dönteni, tekintettel arra, hogy visszamenőleges hatállyal mi sem tudunk segíteni, de elébe lehet menni a dolgoknak! Akit érdekel, keressen meg nyugodtan akár e-mailben, szívesen segítek!

laler1 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114904

Sziasztok!

 

Valaki hozzá értő segítségét szeretném kérni.

Egy 2002 307 Peugeot van és folyamatosan világit a műszerfalon az Airbag csekk lámpa. Hiba olvasás után egy két órával újra világit 

 hibakód szerint  oldallégzsák.

 

top of the line Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114903

Ugyanazt ami volt benne. Asszem phillips. Van egy kis elektromos problémám valószínűleg azért ment ki. Négy éve vettem az autót használtan. Most cseréltem először azóta. Remélem bírni fogja.

Előzmény: pityu6621 (114889)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114902

Jenci majd a 7 végén... talán :)

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (114901)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114901

Esetleg valaki nem jon mostanaban Budapest-Szentendre vonalaban Kecskemétröl, vagy azon keresztul?

MesziLaci Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114900

T. Mindenki!

 

Meg lehet nézni valahol, hogy korábban miket írtam és kinek anélkül, hogy tudnám a dátumát és lépegetnék vissza a lapokon, keresve a nick nevemet?

 

Írnék annak a Tagnak, akivel a 307 SW tank alatti benzinfolyásról beszéltem.

 

Nem volt egyszerű, a pécsi szakember oldotta meg helyettem, mivel az üzemanyag-szivattyú elszorítógyűrűjét képtelen voltam normálisan meghúzni. Elmondása szerint Ő is szenvedett vele nem keveset, ráadásul visszatette a régi tömítést, mert a másik (az új) állítása szerint olyan volt, mint a "gyatyamadzag". Kérdezte, hogy meg van-e a régi gyűrű (1. képen a 4-es számú), mert néha a hivatalos márkaszervizekben is gondot okoz, hogy az új alkatrész nem olyan és jobb a régi. Hát persze, hogy nem volt meg. A lényeg, hogy meg tudta húzni és teletankolva a kocsit sem folyik ki a benzin és nem utolsósorban nincs benzinszag a kocsi körül.

 

Kérdés:

 

Lamda szondából a kocsimban 2 van (2003-as 1,6 benzines SW). Az első egy vezérlő szonda, míg a második egy diagnosztizáló. Az elsőt cseréltem, ami a katalizátor előtt van (gyári 53eFt, amit beletettem, Bosch 33eFt), de kell a hátsót is, ami a katalizátor után van. Peugeot boltban erre drágább árat mondtak (gyári 73, Bosch 50 eFt), mint az elsőre, holott szakember (tényleg szakember) szerint a katalizátor utánihoz nem kell nagy márkát választani, jó oda az olcsóbb szonda is, mivel az csak egy sima diagnosztizáló szonda.

Autós Webshop-ot néztem, ahol válogattam a szondáknál és egy-egy szondához odaírták, első és hátsó is, pedig elvileg a 2 nem ugyanaz, Peugeot cikkszámuk sem ugyanaz (2. képen).

Ajánlattal egybekötve rákérdeztem a Webshopban is és ők ezt írták:

 

"Sajnos mind kettőre ugyan azt a cikkszámot hozza.

Nem tudom meg különböztetni."

 

Lambdaszondákhoz írnak hosszokat. Az minek a hossza? A menet utáni, kipufogórendszerbe benyúló rész hossza? Ha a robbantott ábrán LONG 550, akkor 550-es szondát kell néznem? Mert ha igen, akkor a webshopban a kocsimhoz kiírt 10db szonda közül csak 2 jó 60eFt körül, míg a több jóval olcsóbb és 565-ös, 430-as...egyebek. Valakinek valami tipp?

 

Köszönöm: Laci.

 

 

tewe001 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114899

Hasonló tapasztalatokat tudok én is mondani. Nekem amikor a 406-ot törték gallyra, akkor a biztosító azt mondta, hogy gazdasági totálkár x összeget fizet. Természetesen édes kevés lett volna, de Peugeot Sárkányba azt mondták hogy amit fizet a biztosító abból megpróbálhatják kihozni amit tudnak. Végülis összerakták, de messze volt az eredeti állapottól. Persze csak festék vastagság mérővel lehetett bizonyítani hogy törött volt. Viszont eladásnál nem problémázott vele senki, hogy szakszervízes számlát adtam mellé.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (114897)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114898

Ha megse sikerul, akkor a facen fent vagy egy 5ajtos 1,6 hdi jol felpiszkalva 700-ert.

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (114897)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114897

Kerdezd meg a biztositot, hogy mennyi az az osszeg, mely javitas eseten meg kifizetnek?

Amikor aposomek Skodajat sikerult osszetorni, akkor a biztosito megmondta, hogy 800eft feletti javitast helyett mar gazdasagi totalkarrol beszelunk.

A szervizben 799.746,- ft lett a vegeredmeny es azt kifizettek.

Előzmény: kymbreak (114895)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114896

Ezek az adatok semmit nem érnek, nyomásnak mbar a mértékegysége, dózisnak mg/löket stb

Előzmény: ex!letm (114884)
kymbreak Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114895

ŐRMI,  igazad lett !  A rendőrségi papírra kb 1 hónap a várakozás.   Azután ... ??? (bakfity).

Egy-két tanácsot szívesen fogadnék.

 

 

 

Előzmény: balazs.robi aliasz Őrmi (114661)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114894

na igen, a xenarc-ot nem találtam meg, az első 10 találatnál nem az jött szembe :) amúgy ha nekem gyári xenonom lenne, én sem cserélném semmiért.

Előzmény: pityu6621 (114892)
kymbreak Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114893

 

 

Első nekifutás eredménye :

 

Előzmény: kymbreak (114696)
pityu6621 Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114892

Elkèpzelhető akkor :)

Van belőle halogén is,csak a végére nincs oda írva a xenarc ;)

Előzmény: ádibébi (114891)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.02 0 0 114891

Tudom, csak vicceltem veled, mert ami égőt leírtál, hogy tennél bele, azt megkerestem, és én halogént találtam erre a névre. Ebből gondoltam, h a xenont le akarod cserélni halogén rendszerűre. És erre írtam, h ha ez a szándékod, azt sokkal egyszerűbb komplett lámpát cserélni, mint a ds1 foglalat helyére h1-et mókolni. gondolom akkor vmit félreértettem. :)

Előzmény: pityu6621 (114890)
pityu6621 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114890

Ugrik a magassag allito,nem?

Nem szivesen valok meg tole,hamarosan proji csere is lesz a tokeletes latasert ;)

Előzmény: ádibébi (114882)
pityu6621 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114889

Rendben figyelni fogok,köszönöm!

Milyen égőt tettél be?

Elégedett vagy vele?

Előzmény: top of the line (114886)
sixdays Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114888

Igen 1.6 os de elég jól megy ha kell .bàr igazàból nincs kergetve sőt .127 000 van benne és sűrün olaj cserélve .vigyàzunk rà .Szerettem volna vàlaszt kapni ill kérni egy rànézést a Dizel mestertől de még vàrat magàra D .Amúgy flutter turbóknak van ilyen hangja sok vizet nem zavar 20 %al /max kevesbb kmert bir ki a turbó 

Előzmény: Biluxzsolt (114885)
vecserom Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114887

Szia! Nekem is ugyanilyen motorral van szerelve, de még nem volt ilyen hibám. A termosztát 91 foknál nyit, onnan tudom, mert egyszer cseréltem és a Peugeotnál vettem. Ha a generátornál a töltés rossz, akkor egy egyszerű feszültségmérővel meg tudod nézni. Normál állapotban 14,3 volttal tölt, alapjáraton és fordulaton egyaránt. Nekem most lett felújítattva, nem volt semmi gondja csak 11 éves volt. A töltés előtte és utána is 14,3 volt. Ha ettől eltér, akkor ott lehet gond.

Előzmény: ricsirics153 (114881)
top of the line Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114886

Nekem nem régen kiégett. A foglalat stimmel. A csere simán ment mint egy hagyományos egőnél.Itt is az égőt biztosító rugót figyeld hogy jó pozicióba tegyed vissza. Ha valami nem stimmelne azért áram alatt ne nyúlj hozzá....biztos ami biztos

Előzmény: pityu6621 (114880)
Biluxzsolt Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114885

Sokan nagy pénzt fizetnek,hogy így szóljon a gép! :D

Egy időben szerettem volna én is ilyen "lefújószelepet",mert itt 1-2 vw konszernbe van,de aztán letettem róla.

Valami valahonnan lecsúszhatott vagy passz.

Amúgy jól megy csak a hangja ilyen?

 

 

Más.

 

Felraktam a téli kerekeket és tisztán látszik hogy a nyárit tavasszal cserélni kell.

Van valakinek 225/45 gumija fent a gyári nemtudomanevét 17-es felnin?

 

Előzmény: sixdays (114857)
ex!letm Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114884

Szia,

 

Köszönöm a válaszodat, most sajnos külföldön vagyok és nem tudom elvinni szakemberhez. A vákuumcsövekkel még nem foglalkoztam, de lemértem egy-két feszültséget, esetleg mondanak neked valami az eltérések?

 

DPF nyomáskülönbség szenzor:
-Gyújtáson: 0,513 V
-Alapjáraton: 0,572 V (Autodata: 0,52 V)


Légtömegmérő szenzor:
-Gyújtáson: 0,59 V  (Autodata: 0,52 V)
-Alapjáraton: 2,10 V  (Autodata: 2,1 V)
- 3000 fordulat/perc: 3,52V  (Autodata: 4 V)

 

Töltőnyomás érzékelő (MAP):
-Alapjáraton: 2,38 V  (Autodata: 2,4 V)
- padlógázon: hirtelen lecsökken az értéke, és 1-2V között ingadozik (Autodata: 3,9 V)

 

A kocsi még mindig Peugeot 307 2.0 HDi, 110LE, 2002, RHS. A tünet pedig teljesítménycsökkenés, antipoll. hibával, nagyobb terhelés esetén leszabályzás.

Ha otthon leszek és van kapacitásod, szívesen elvinném hozzád!

Köszönöm az eddigi segítségeket.

Előzmény: Jena307 (114788)
janc5 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114883

Szia Jena.Pécsen a Peugeot szervizben eredeti peugeot alkatrészt tettek bele!Szerinted???

Előzmény: Jena307 (114874)
ádibébi Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114882

sokkal egyszerűbb, ha komplett lámpatestet cserélsz valakivel. én pl szívesen segítek rajtad egy halogénra gyártott lámpatesttel. ha a tied nem matt és nincs eltörve, akkor így ingyen megúszhatod a cserét, és utána azt teszel bele, amit akarsz!

Előzmény: pityu6621 (114880)
ricsirics153 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114881

Üdv Mindenkinek!
Hozzám került egy 307 1,4 16v Kfu.
A tünet kb amikor eléri a 90 fokot a hűtőfolyadék az alapjárat megemelkedik 1200-1300rpm-re. Néha lejjebb esik. Még melegszik tökéletesen visszaáll alapjáratra. Elképzelhető, hogy ezt is a sokat emlegetett generátorhiba idézi elő? Hogy tudok meggyőződni erről a hibáról? Elnézést ha már ki lett tárgyalva a dolog de fogalmam sincs hol keressem itt fórumon belül.
Előre is köszönöm!
Üdv Ricsi

pityu6621 Creative Commons License 2015.11.01 0 0 114880

Gyári xenon,jól tudom d1s foglalatú?

Ki lehet különösebb szerelés nélkül is cserélni?

Van tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Cool Blue intense xenarc-ot szeretnék beletenni.

Köszi a segítséget !!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!