Szóval leginkább a dobfékben kell keresni a hiba lehetőségét. Kipróbálom, amint tudom. Egyébként úgy kb. 3-4 cm (érzésre) pedálút után kezd felerősödni a fék.
Először próbáld ki a féket úgy, hogy be van húzva a kézifékkar még annyira, hogy éppen ne fékezze a kocsit! Ha érezhetően jobb így és érzetre rövidebb pedálúton fog a fék, akkor vagy nem jó az önbeálló (ami valószínű) vagy / és a szerelő nem állította be a pofát a dobhoz az önbeállóval.
Ezen kívül természetesen be is kell kopnia valamennyire a pofának, ami komolyabb pofa-dob ívkülönbségnél jelentős ideig is eltarthat. Létezik erre egy spéci felszabályozás is, de ritka.
A fékrásegítő esetleges hibája is befolyásolhatja a pedálerőhöz tartozó fékhatást.
A fékjavítás után közvetlenül a gyenge fékhatás természetes, ha a szerelő nem koptatta össze a tárcsát a betéttel. (általában nem szokták)
Jobb helyen szólnak vagy egy figyelmeztető jelzést (matrica, papír a műszerfalra, stb.) tesznek a vezetőnek, hogy az első 10-20 km-en óvatosan fékezzen és kerülje a "satuféket", mert megégeti a tárcsát és a betétet, ezen kívül kisebb a fékhatás ilyenkor.
Bocsánat, nem szeretném szétoffolni a fórumot, de nem tudom szerkeszteni az előző hsz-t.
Hétvégén kapott az autó egy nagyobb felújítást többek között fékpofa, fékbetét, féktárcsa, fékmunkahenger. Nem ültem benne már vagy 1 éve, de más autókban igen. Pl. Focusban (2004-es, tehát a régebbi kiadás). Felújítás után, ahogy visszaültem úgy 15 km-es útra igen gyengének éreztem a fékerőt. A tárcsa fel lett szabályozva. Persze lehet mondani, hogy még nem értek be a fékek, "nem koptak egymáshoz", de 1000 km után sem gondolom, hogy annyira megnőne a fékerő, mint amekkora van a Focusban, ami szintén dobfékes. Tudom nem érdemes összehasonlítani a kettőt, de korábbról úgy rémlik mintha erősebb lett volna a Xsaraban. Focusban csak rá kell helyeznem szinte a pedálra a lábam máris érezni a fékhatást, viszont itt azért kissé erősebben kell taposni azt, persze nem azt mondom, hogy ugrálni kell rajta.
Rosszul emlékszem, hogy ez erősebb és majd bekopik vagy megeshet, hogy így lett beállítva a szerelő által?
Ez a számsor nekem sokat nem segít, de az alvázszámod utolsó 8 karaktere segítene.
:-)
Abból meg tudnám mondani milyen gyári cikkszámú jeladó van a gépedben és milyen színkódú. Abból már beválthatja bármelyik általános alkatrészforgalmazó programja utángyártott cuccra. (ha létezik hozzá, mert nem mindegyikhez létezik)
Vettem az autómhoz műanyag légterelőket az ablakra (korábban a Swiftemen nagyon hasznos volt). Felszereltem őket, de az elektromos ablak nem megy fel. Épp mielőtt teljesen záródna a rés, megáll az ablak és visszamegy jópár cm-t. Anyós oldalon ugyanez a helyzet, de ott mintha maga az ablak is lassabban működne és korábban "megszorul" és visszatér kb 3/4 állásba. A készletben voltak műanyag U elemek is, amik beszorítják a légterelőt a helyére és helyet biztosít az ablaküvegnek is, ezeket természetesen beraktam a helyükre. Volt aki már megszenvedett ilyennel ? Mi lehet a megoldás ?
Bocs , megnéztem mégegyszer....benéztem, az mindegyikhez jó.
Ez a szett azért is jó mert actia koppintás, vagy eredeti actia, és ez a gyártó gyártja az eredeti gyári diagnosztikát. Az ACTIA az eredeti franszoá gyártó.
Ebbe én belemásztam villanyos szakember lévén a tied amik 30e alatt árulódnak csak hibakód olvasást és törlést meg élő adatokat tudnak. Sem tanítani sem az új alkatrészek összeismertetését nem tudják és nekünk pont ez kellene.
Az agria 11 féle cikk már tud ilyet, mert a leírásban benne van és ezt kell keresni hogy - programming mode és abban pedig hogy mit tud programozni, pl. programming Ecu stb.
Ezzel a változatokkal tudod pl. az új motor alkatrészeket összeprogramozni az ecu-val, pl, befecskendező csere a kódja alapján összehangolni ilyenek, műszerek kalibrálása pl üzemanyag szivattyú csere utáni rossz üzemanyagszint mérés , kulcsok, immo tanítása stb. ezek egyenértékűek a gyári teljessel.
Ezek a programozói lexia-k 35, de inkább40-től felfelé indulnak, ezeket érdemes keresni. Én is egy 42.000-est néztek ki azt kívánom megvenni ha lesz rá anyegin.
Puskin is megmondta hogy minden az anyegin múlik.
Vagyis ennek a megvásárlását nem javaslom...az agere11 félét igen....
Én is nézegettem és találtam egy képet a belsőről bár drágább szereőm is innen rendelte neki működik ő mondjuk régebben rendelte és 80e környékén de akkor még új technológia volt.
Kérdésem a köv. Gyári rádió nem fogja rendesen a rádió adókat. Csak ha fogom a antennát. Próbáltam cserélni a antennát is de akkor se volt jó. Valakinek valami tipp hogy merre keresem a hibát? Válaszokat előre is köszi.