Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HMEX Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59283

A tárcsát nem tudom, hogy összekoptatta-e csak annyit, hogy fel lett szabályozva.

Ha ez nem az, amire gondolsz, akkor biztos vagyok benne, hogy nem koptatta össze. :)

Előzmény: FeZ_ (59280)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59282

Biztosat innen nem tudok, csak a lehetőségeket taglalom.

Mivel ezekhez nyúltak, azért gondolnék először erre.

De mint írtam, pl. a fékrásegítő hibája is okozhat ilyen jelenséget.

Más dolog élőben javítani és más elmondás alapján. :-)

 

Előzmény: HMEX (59281)
HMEX Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59281

Szóval leginkább a dobfékben kell keresni a hiba lehetőségét. Kipróbálom, amint tudom. 
Egyébként úgy kb. 3-4 cm (érzésre) pedálút után kezd felerősödni a fék. 


Előzmény: FeZ_ (59280)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59280

A probléma lehet összetett is akár.

Először próbáld ki a féket úgy, hogy be van húzva a kézifékkar még annyira, hogy éppen ne fékezze a kocsit! Ha érezhetően jobb így és érzetre rövidebb pedálúton fog a fék, akkor vagy nem jó az önbeálló (ami valószínű) vagy / és a szerelő nem állította be a pofát a dobhoz az önbeállóval.

Ezen kívül természetesen be is kell kopnia valamennyire a pofának, ami komolyabb pofa-dob ívkülönbségnél jelentős ideig is eltarthat. Létezik erre egy spéci felszabályozás is, de ritka.

A fékrásegítő esetleges hibája is befolyásolhatja a pedálerőhöz tartozó fékhatást.

 

A fékjavítás után közvetlenül a gyenge fékhatás természetes, ha a szerelő nem koptatta össze a tárcsát a betéttel. (általában nem szokták)

Jobb helyen szólnak vagy egy figyelmeztető jelzést (matrica, papír a műszerfalra, stb.) tesznek a vezetőnek, hogy az első 10-20 km-en óvatosan fékezzen és kerülje a "satuféket", mert megégeti a tárcsát és a betétet, ezen kívül kisebb a fékhatás ilyenkor.

 

 

Előzmény: HMEX (59279)
HMEX Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59279

Bocsánat, nem szeretném szétoffolni a fórumot, de nem tudom szerkeszteni az előző hsz-t.

 

Hétvégén kapott az autó egy nagyobb felújítást többek között fékpofa, fékbetét, féktárcsa, fékmunkahenger. Nem ültem benne már vagy 1 éve, de más autókban igen. Pl. Focusban (2004-es, tehát a régebbi kiadás).
Felújítás után, ahogy visszaültem úgy 15 km-es útra igen gyengének éreztem a fékerőt. A tárcsa fel lett szabályozva. Persze lehet mondani, hogy még nem értek be a fékek, "nem koptak egymáshoz", de 1000 km után sem gondolom, hogy annyira megnőne a fékerő, mint amekkora van a Focusban, ami szintén dobfékes.
Tudom nem érdemes összehasonlítani a kettőt, de korábbról úgy rémlik mintha erősebb lett volna a Xsaraban.
Focusban csak rá kell helyeznem szinte a pedálra a lábam máris érezni a fékhatást, viszont itt azért kissé erősebben kell taposni azt, persze nem azt mondom, hogy ugrálni kell rajta.

Rosszul emlékszem, hogy ez erősebb és majd bekopik vagy megeshet, hogy így lett beállítva a szerelő által?

 

 

 

Előzmény: HMEX (59278)
HMEX Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59278

Köszönöm a gyors segítséget. :)

Előzmény: FeZ_ (59277)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.17 0 1 59277

Érdekes a dolog, mert 2 félét ír a tiédhez valamiért.

Írja a szürke színkódosat, (az a kis műanyag gyűrű színe, ami a jeladó nyakán van) és a törtfehér színűt.

A szürke cikkszáma: 401502.

A fehér új cikkszáma az, amit beírtál te is:  96 778 096 80.

(ennek a korábbi cikkszáma: 401508.  Némelyik alkatrészes program még nem ismeri ezeket az új 10 karakteres cikkszámokat)

A fényképek alapján a tiéd fénykorában inkább a törtfehér lehetett. :-)

 

Előzmény: HMEX (59276)
HMEX Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59276

Nagyszerű lenne:) 

36483164

Találtam hozzá számokat, de az internetben nem lehet bízni... 

9677809680 vagy 280911

Köszönöm előre is. :)


Előzmény: FeZ_ (59275)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59275

Ez a számsor nekem sokat nem segít, de az alvázszámod utolsó 8 karaktere segítene.

:-)

Abból meg tudnám mondani milyen gyári cikkszámú jeladó van a gépedben és milyen színkódú. Abból már beválthatja bármelyik általános alkatrészforgalmazó programja utángyártott cuccra. (ha létezik hozzá, mert nem mindegyikhez létezik)

 

 

Előzmény: HMEX (59274)
HMEX Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59274

Kedzek elveszni a szervó olajnyomás kapcsoló ügyben. 
Tanácstalan vagyok milyen való az enyémbe.

Fridcarnal több variáns is létezik és meglepően olcsóak.

Csináltam két képet a rajta lévő számokról:





Batman72 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59273

FeZ segítségével  sikerült megtalálnom az automataváltó olajat a 2.0 Hdi-be,bár most már Mobil néven fut az Esso olaj.

Ha valakinek szüksége lenne a kimondottan Xsarába ajánlott váltó olaj akkor innen meg tudja rendelni.

http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=browse_oil2&gyarto=Mobil&kat=Mobil%20ken%F5anyagok

Batman72 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59272

:)

Előzmény: paragraf85 (59271)
paragraf85 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59271

Köszi a tippet, kipróbálom.

Előzmény: Batman72 (59269)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59270

Szerintem az a becsípődés gátló miatt van, valahogy újra kell tanítani a végállást.

Előzmény: paragraf85 (59268)
Batman72 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59269

Segíts neki kézzel a helyére csúszni,aztán hagyd egy jó pár órát ott feszülni.

Nekem bevált. :)

Előzmény: paragraf85 (59268)
paragraf85 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59268

Sziasztok!

 

Vettem az autómhoz műanyag légterelőket az ablakra (korábban a Swiftemen nagyon hasznos volt). Felszereltem őket, de az elektromos ablak nem megy fel. Épp mielőtt teljesen záródna a rés, megáll az ablak és visszamegy jópár cm-t. Anyós oldalon ugyanez a helyzet, de ott mintha maga az ablak is lassabban működne és korábban "megszorul" és visszatér kb 3/4 állásba. A készletben voltak műanyag U elemek is, amik beszorítják a légterelőt a helyére és helyet biztosít az ablaküvegnek is, ezeket természetesen beraktam a helyükre.
Volt aki már megszenvedett ilyennel ? Mi lehet a megoldás ?

toji76 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59267

Bocs , megnéztem mégegyszer....benéztem, az mindegyikhez jó.

 

Ez a szett azért is jó mert actia koppintás, vagy eredeti actia, és ez a gyártó gyártja az eredeti gyári diagnosztikát. Az ACTIA az eredeti franszoá gyártó.

toji76 Creative Commons License 2015.02.17 0 0 59266

Ha elolvasod lejjebb pörgeted a hirdetést ott van az autó tipusa, az xm-hez van optimalizálva, valószínű más tipussal csak az alapokat tudja

Előzmény: _Twins_ (59265)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59265

Ez egyre jobb, nincs olyan hogy XMhez való Lexia. A régebbi Citroeneken más volt a diag csatlakozó, pl az XM-é is, ahhoz van egy átalakító és ennyi.

Amúgy meg az OLX-en van egy eredeti Lexia 80ért, meg kell venni azt és az tuti működik :P

Előzmény: toji76 (59264)
toji76 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59264

ja azt viszont meg kell nézni mely típushoz van csinálva az agere11-é xm-hez való.

Előzmény: agria11 (59260)
toji76 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59263

Ebbe én belemásztam villanyos szakember lévén a tied amik 30e alatt árulódnak csak hibakód olvasást és törlést meg élő adatokat tudnak. Sem tanítani sem az új alkatrészek összeismertetését nem tudják és nekünk pont ez kellene.

 

Az agria 11 féle cikk már tud ilyet, mert a leírásban benne van és ezt kell keresni hogy - programming mode és abban pedig hogy mit tud programozni, pl. programming Ecu stb.

Ezzel a változatokkal tudod pl. az új motor alkatrészeket összeprogramozni az ecu-val, pl, befecskendező csere a kódja alapján összehangolni ilyenek, műszerek kalibrálása pl üzemanyag szivattyú csere utáni rossz üzemanyagszint mérés , kulcsok, immo tanítása stb. ezek egyenértékűek a gyári teljessel.

 

Ezek a programozói lexia-k 35, de inkább40-től felfelé indulnak, ezeket érdemes keresni. Én is egy 42.000-est néztek ki azt kívánom megvenni ha lesz rá anyegin.

 

 

Puskin is megmondta hogy minden az anyegin múlik.

 

Vagyis ennek a megvásárlását nem javaslom...az agere11 félét igen....

Előzmény: Borsos83 (59257)
FeZ_ Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59262

Ha az EU-n kívülről vásárolsz, nem árt ha tudod, hogy esetleg belefuthatsz egy ilyenbe:

 

http://www.vaminfo.hu/forum/details/Vedjegy-szellemi-jog-sertes-velelmezes-vamfelugyelet-ala-vetel

 

Előzmény: Borsos83 (59257)
agria11 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59261

Előzmény: agria11 (59260)
agria11 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59260

Én is nézegettem és találtam egy képet a belsőről bár drágább szereőm is innen rendelte neki működik ő mondjuk régebben rendelte és 80e környékén de akkor még új technológia volt.

http://www.aliexpress.com/item/2014-Most-Stable-High-Quality-Multi-language-Lexia-3-Lexia3-V48-PSA-XS-Evolution-Diagbox-V7/32259711847.html

 

Rem ezzel tudok segíteni ha hamarabb rendeszl majd oszd már meg a tapasztalatodat itt:D

Előzmény: Borsos83 (59257)
_Twins_ Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59259

erősen lutri

Előzmény: Borsos83 (59257)
Borsos83 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59258
Borsos83 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59257
BXtwelve Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59256

Ha a tápfeszültséget megkapja, és nem jó, akkor antennaerősítő.

Előzmény: Borsos83 (59255)
Borsos83 Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59255

Sziasztok!

 

Kérdésem a köv. Gyári rádió nem fogja rendesen a rádió adókat. Csak ha fogom a antennát. Próbáltam cserélni a antennát is de akkor se volt jó. Valakinek valami tipp hogy merre keresem a hibát? Válaszokat előre is köszi.

HMEX Creative Commons License 2015.02.16 0 0 59254

Lötyög a váltókar, nincs semmi tartása.

Előzmény: farkas567 (59250)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!