Tudna nekem valaki segíteni?C5II 2.HDI minden előjel nélkül parkolás után nem indul,az indító kulcs elfordítására hallani hogy valamilyen relé behúz,az az kattan de azon kívül nem csinál semmit.Akkumulátorba áram van,de próbaként cseréltem.Lehet az indító motoron kívül valami más hiba,járt már így valaki?
tegnap meglett a 100.000km! Az utolsó 20.000ben gyakorlatilag hiba nélkül, ami nagy szó az előélet függvényében... Az autó friss-fiatalos állapotban leledzik, 3 pontot leszámítva:
- a bal első ajtó fogantyújáról mállik a softlack (amitől olyan gumis tapintásúnak tűnik az amúgy sima fekete ABS műanyag)
- a bal első ülés jobboldali üléspárnáján kezd kikopni a plüss (ez szenved legtöbbet, amikor a 100 kilóm ki-be száll)
- mivel sok a város, szépen fényesedik a bőrkormány.
A c5 II be nagyon bonyolult beszerelni teljesen más a kábelköteg egy ismerősőm megcsinálta ő autóelektronikával foglalkozik csinált hozzá egy kábelköteget kb 1 hete ráment.
Sziasztok sajnos bsi-t nem tudok frissíteni mert valóban csak regisztrált géppel lehet , meg lehet oldani de jobb a békesség mert ha valami gond van akkor ba....zmg van . A márkaszerviz 3-5 eft között megcsinálja. A 2003 elötti gépeket érdemes azokban még régi bsi van, de egyátalán nem biztos ,hogy bármi változás lesz.
Ha így van, megyek hozzá, mert az enyémre is kellene 24.30-as. A márkaszervizes rokon azt mondta, hogy ezeket francia szerverről, regisztrált pc-n keresztül frissítik. Aztán lehet hogy Gágornak van, nem tudhatom. :)
A bsi az a fekete dobozka, amibe a biztosítékok vannak az utastérben. De most hogy így mondod, a frissítés tényleg elférne, mert azon még tuti az első szériás progi van, ami nem sokáig ment a hibái miatt. Viszont azt ha jól tudom csak márkaszervíz tudja megcsinálni.
Tegnap leállítottam az autót egy parkolóban,levettem a gyújtást és ültem az autóban.Mejd 10 perc elteltével rátettem a gyújtást és semmi!!Abszolút semmi reakció!
Levettem gyújtásról és kivilágított minden a műszerfalon,illetve a tompított fény is felkapcsolt!Kivettem a kulcsot akkor is,indítóztam nem indult..Egyre több hülyesége van már az autónak.. :(
Hengerfejet cseréltem rajta de az mindegyiken tönkrement az egy típushiba volt de azon kívül soha semmi baja nem volt.
A Magyarországon futott xm ekben mind 2x 3x annyi van mint amit az óra mutat csak én kb 25db -ot hoztam be annó 200e km alatt egy ben se volt persze itthon már a kereskedők és a tulajok vadul tekergették vissza.
Az hogy kinek mit jelent, hogy jól megy, nagyon különböző. Meg vérmérséklet kérdése is. Én általában egyedül használom a kocsit, némi súllyal. De volt már nagyon megpakolva is. Szóval minden variáció. Én elégnek tartom. Nagyon jól megy, kellemesen autózható. De nem teherautó, az nyilvánvaló, vontatni,- terhelt utánfutóval valószinű kevés. Más. A szervizkönyv a mai világban majdnem semmit nem jelent, olyan könnyen manipulálható. Én a sajátomat is anélkül vettem, tudtam kb mennyit tekerték vissza. Szemre, rutinból vettem meg. Bejött.
Ja a másik ha szereted az extrát akkor igen is olyat vegyél amiben van bőven mert utána megbánod ,hogy ez is kéne bele meg az is és utólag sok mindent nem lehet vagy nagyon bonyolult beszerelni , sokkan nyaggatnak régi c5 nél utólag beszerelni az esp , de akkora munka lenne ,hogy nincs értelme teljes kábelköteg csere, giroszkop ,kormányszögérzékelő főfékhenger csere és még egy rakás kacat kellene ,hogy esp legyen az autóba.