Most jöttem egy ismerősömtől, aki megmérte a feszültséget az autón. A generátornál, és az akksinál is 13 volt körüli értéket mért, független attól hogy ment-e a világítás, rádió stb, tehát a feszültséget stabilan tartotta. Azt mondta ennek az értéknek 14 körül kellene lennie. Mi lehet a hiba? (P. 308 SW 1.6 HDI 92 LE 9HP)
Eddig szerencsére nem tapasztaltam zörgést, de ma sajna előjött az első akkut :(
Kb. 1400-1600 fordulat között rezonál valami, középről hallatszik, de kis felületen nem tudom lefogni, ha a tenyerem teszem középre, akkor elhallgat, olyan, mintha az egész rezegne.
Hol lehetne megnézni, mi lehet, vagy hogy hol lehetne kipárnázni szivaccsal vagy ilyesmi?
Lehet a fűtésre jött elő, most már elég intenzíven be kell fűteni, hogy kint 0 fok körül szaladgál a hőmérő.
Sziasztok tud valaki segíteni? Van egy 307 2.0 hdi 136le. Turbónyomás ingadozás van,nyomásszabályzó szelepek cserélve lettek,turbó alaphelyzet jeladó cserélve lett,a vákummal minden rendben,és mégis ingadozik!-köszi! Peugeot Robi
Szia, én nem mondanám magam hozzááértőnek, de hasonló hiba miatt utána olvastam. Oldallégzsák hiba lehet az ülés alatti csatlakozó érintkezési hibája miatt is.
Szia! Leírom azt amit én tudok, de lehet, a szakik rámcáfolnak. A két szonda azért van, mert azok értékei alapján nézi a BSI a keverék minőségét és ezek alapján adja az Antipollution Fault hibát is. Emiatt van a katalizátor előtt és után is. Ezeknek az adatai alapján "látja", hogy gond van a katalizátorral vagy a keverék minőségével. Én már cseréltem a katalizátor előttit, Lengyelországból, szállítással együtt 21 ezer volt kb. A szondán van a gyártó neve (Bosch, Delphi, nekem utóbbi volt benne) és egy számsor. A neten kerestem rá és így akadtam egy lengyel online autós webshopra. Onnan rendeltem, így ugyan az van most benne, mint ami benne volt. Azóta semmi baja (kopp-kopp-kopp). Nekem akkor azt mondták, hogy ebbe univerzálist nem lehet beletenni, csak a gyárit. Én is sokalltam, így kerestem a neten. Ennek kb. öt-hat éve.
Legutóbb annak a kapcsán jelentkeztem itt, hogy egy nőci az elsőbbségem meg nem adva rommá törte szeretett 307-esemet. :( Nem hagyott nyugodni a dolog, de látom hogy másnak is történt kellemetlen tapasztalata önhibáján kívül. A sors fintora, hogy azóta én a D.A.S Jogvédelmi Zrt-nél helyezkedtem el, így szívesen felajánlanám a segítségem, hogyha már én információ-hiányban szenvedtem annak idején, akkor másnak legyen lehetősége a teljes infók birtokában dönteni, tekintettel arra, hogy visszamenőleges hatállyal mi sem tudunk segíteni, de elébe lehet menni a dolgoknak! Akit érdekel, keressen meg nyugodtan akár e-mailben, szívesen segítek!
Ugyanazt ami volt benne. Asszem phillips. Van egy kis elektromos problémám valószínűleg azért ment ki. Négy éve vettem az autót használtan. Most cseréltem először azóta. Remélem bírni fogja.
Meg lehet nézni valahol, hogy korábban miket írtam és kinek anélkül, hogy tudnám a dátumát és lépegetnék vissza a lapokon, keresve a nick nevemet?
Írnék annak a Tagnak, akivel a 307 SW tank alatti benzinfolyásról beszéltem.
Nem volt egyszerű, a pécsi szakember oldotta meg helyettem, mivel az üzemanyag-szivattyú elszorítógyűrűjét képtelen voltam normálisan meghúzni. Elmondása szerint Ő is szenvedett vele nem keveset, ráadásul visszatette a régi tömítést, mert a másik (az új) állítása szerint olyan volt, mint a "gyatyamadzag". Kérdezte, hogy meg van-e a régi gyűrű (1. képen a 4-es számú), mert néha a hivatalos márkaszervizekben is gondot okoz, hogy az új alkatrész nem olyan és jobb a régi. Hát persze, hogy nem volt meg. A lényeg, hogy meg tudta húzni és teletankolva a kocsit sem folyik ki a benzin és nem utolsósorban nincs benzinszag a kocsi körül.
Kérdés:
Lamda szondából a kocsimban 2 van (2003-as 1,6 benzines SW). Az első egy vezérlő szonda, míg a második egy diagnosztizáló. Az elsőt cseréltem, ami a katalizátor előtt van (gyári 53eFt, amit beletettem, Bosch 33eFt), de kell a hátsót is, ami a katalizátor után van. Peugeot boltban erre drágább árat mondtak (gyári 73, Bosch 50 eFt), mint az elsőre, holott szakember (tényleg szakember) szerint a katalizátor utánihoz nem kell nagy márkát választani, jó oda az olcsóbb szonda is, mivel az csak egy sima diagnosztizáló szonda.
Autós Webshop-ot néztem, ahol válogattam a szondáknál és egy-egy szondához odaírták, első és hátsó is, pedig elvileg a 2 nem ugyanaz, Peugeot cikkszámuk sem ugyanaz (2. képen).
Ajánlattal egybekötve rákérdeztem a Webshopban is és ők ezt írták:
"Sajnos mind kettőre ugyan azt a cikkszámot hozza.
Nem tudom meg különböztetni."
Lambdaszondákhoz írnak hosszokat. Az minek a hossza? A menet utáni, kipufogórendszerbe benyúló rész hossza? Ha a robbantott ábrán LONG 550, akkor 550-es szondát kell néznem? Mert ha igen, akkor a webshopban a kocsimhoz kiírt 10db szonda közül csak 2 jó 60eFt körül, míg a több jóval olcsóbb és 565-ös, 430-as...egyebek. Valakinek valami tipp?
Hasonló tapasztalatokat tudok én is mondani. Nekem amikor a 406-ot törték gallyra, akkor a biztosító azt mondta, hogy gazdasági totálkár x összeget fizet. Természetesen édes kevés lett volna, de Peugeot Sárkányba azt mondták hogy amit fizet a biztosító abból megpróbálhatják kihozni amit tudnak. Végülis összerakták, de messze volt az eredeti állapottól. Persze csak festék vastagság mérővel lehetett bizonyítani hogy törött volt. Viszont eladásnál nem problémázott vele senki, hogy szakszervízes számlát adtam mellé.