A legújabb kf 04 fordított működésű nem is értem miért változtattak. tehát: alaphelyzetben nem hajt,felhúzott kuplung karral indúl a hajtás. hát igen elég hülye megoldás.ja és még ami a legrosszabb állandóan fogni kell a kart. ha elengeded megáll. nincs rajta biztosító.
Egyedül az MTD-ét forgalmazzák olyan kuplunggal ami alap állapotba nyitva van. Amúgy tudtommal régen és most is az volt/van jobban elterjedve ami alap helyzetbe zárva van tehet hajt és ha behúzod a akart akkor áll meg. Szerintem az utobbi a jobb.
Én csak a "régit"(most is kapható) ismerem itt az alaphelyzet az összekapcsolt,az újabbnak mi az alaphelyzete? mert ha szétkapcsolt akkor látatlanban is utálom.
Felejtős. 1, olcsó ami nem is lenne nagy baj 2, új márka kevés van belőle és ha a szerő is aszt mondta, hogy rossz akkor valószínűleg az is 3, nem igazán találkoztam belevaló alkatrészekkel tehát az alkatrészellátás sincs kiépülve.
Max gázon megállnak a kapák? kuplung állítás , a bovden egy csavaron keresztül csatlakozik a kiemelő karhoz ott kontra fellazítás csavar beállítás ujra kontra ,nyugalmi(összekapcsolt) helyzetben bovden néhány mm holtjáték.
Beüzemeltem a dragon 55-ös gépet. Járattam üresen párszor negyed órát, meg kicsit hajtattam a kapákat is rajta de csak üresen a levegőben.
Most próbáltam ráengedni a földre, de a kapák max gázon is megállnak a földben. Mi lehet a gebasz?? Ja és a motor nem fullad csak a kapák állnak meg. Hívjam a garis szervízt??
Szia Ádám!Ádám ezek a motorok nem egyeznek meg az autó motorral!Ezek a motorok alapból léghűtésesek.Bármelyik kapálógép alkatrészt vagy maga kapálógépet forgalmazó boltban 0,6dl kiszerelésben lehet kapni olajat hozzá.Ezek az olajak magasabb hőfokot birnak.Ha visszanézzel jó pár oldalt,ott ki volt vesézve ez a téma. Talán neked is tudtam segíteni.István
Megérkezett a KF Dragon 55-ös gép. Van itthon 5 liter hunoil 15w-40-es olajam. Szerintetek beletegyem az első 5 órás bejáratáshoz, vagy már most menjek el egy jobb minőségű olajért.( Ti milyet használtok? Mol, Shell stb.stb. ?)
Szia Jenő!Az elején csavarlazítóval befújni,majd kb. 1-2 óra állni hagyni.Tárcsának megfelelő nagyságú csapágy lehúzóval lassan levenni.Vigyázz ne hogy nagyon gyorsan vedd le,mert eltörheted a tárcsát.Talán tudtam segíteni.István
"Az én elképzelésem szerint 4 ütemű lehet, mert ezek a motorok hidegen alapjáraton nem képesek menni."
Az alapjáratnak pontosan ez a lényege: se hidegen, se melegen, se hidegben, se melegben alapjáraton ne forogjanak a kapák, csak a motor pöfögjön.
A lenti esetben szerintem az alábbiak lehetségesek:
- a motort piszkálták, a csavarokkal kellene beállítani az alapjáratát
- nem az eredeti motor van rajta, hanem egy fűnyíróé, aminek eleve könnyített a lendkereke, és olyan karburátora van, hogy nincs kiépítve az alapjárati rendszere. Ez indítás után azonnal üzemi fordulaton pörög és forgatja a kapákat.
Nekem 1987 óta van ilyen gépem, legrosszabb esetben harmadik rántásra elindul mínusz 10-ben is. Hidegindítás után tanácsos 2-3 percig melegíteni, utána lehet terhelni. De mintha ez a Briggs motorok gépkönyvében benne is lenne. Csak akkor forgatta alapjáraton a kapákat, amikor eltört 2 rúgó a kuplungon és nem zártak vissza a pofák.
Szia ! Email címed nem publikus sajna! De a fényképeket el küldheted a v.eni69@freemail.hu címre. A karbinál a bovden be akasztás környékét kellene le fotoznod ,meg a teljes karbit és a mit modtam. De érdeklödtem a motorral kapcsolatban ,magy a valószínüség,hogy csak fünyiróra jó!
Nálunk majd 70mm volt hétvégén próbáltam szántani, de nem vitte mélyen puha volt a föld. A kukoricának a töve is 10kg-os hantokkal együtt jött ki várok még szárad, de hétvégére megint esőt jósolnak.