Csak azért mondom mert ha vakon belenyúlsz az igen veszélyes pl az előtöltést vagy a nyomatékhatárt könnyedén el lehet úgy tolni ,hogy komoly károkat csinálhatsz.
Köszönöm az aggódást, de megpróbálok óvatos maradni, bár most hogy meglódult a szekér, nem annyira egyszerű. :) Igazából most egy gondom van mindössze, ki kellene takarítanom a swirl szelep környékét, mert borzasztóan tele van lerakódással. Ahogy elnéztem nem egyszerű műtét, szét kell szedni az istent is hozzá. Van valami fontos amire figyelni kell?
Ha már chiptuning... Milyen tapasztalatotok van ezügyben?
2.0 Hdi 136-ost érdemes okosítani? Esetleg van valakinek tuningolt ebből a típusból?
Mit várhatok tőle? Nem rövidíti le nagyon a motor élettartamát? Lendkerék mennyire bírja a plussz nyomatékot?
tudtok ajánlani valaki hozzáértőt, akiben meg lehet bízni?
Sokat dob a gépen, nem is gondoltam volna. A fap hiánya nem annyira érezhető, főleg hogy már át volt szakadva. De a motorban sokkal több van mint amire gyárira belőtték. Jó lenne egyszer eljutni vele egy pados mérésre...
Enyémen is ekkora van, csak én nem foglalkozom a kijelzővel. Tud olyan zöldeket írogatni hogy ihaj. Nekem viszont füstöl, igaz csak akkor ha rendesen megküldöm, viszont akkor el is várom. Nincs már FAP és picit felhúztam a mocit. :) Na jó, picit jobban...
Nem tudom hogy le tudja-e tiltani a motort ha kevés a regeneráló folyadék, de ha igen, akkor önindító rövidre zárásával sem tudnád szerintem indítani. Azt megnézted, hogy a behúzótekercs kattan az önindítón, vagy valami más? Mert előfordulhat hogy csak az adta be az unalmast.
Figyeli a nyomócső nyomását, és a befecsik nyitási idejét, ebből saccolja az elfogyott üzemanyagot. A kerek forgásából pedig a megtett utat számolja. A kettőt összevetve írkál mindenféle hülyeséget a kijelzőre. Ha betegek a porlasztóid, vagy nagyon eltér a kerék mérete simán megvan az a literes difi.
Kaniszter benzinesben szokott lenni, dízelben elég ritka. :) A bal első keréknél tudtommal nincs üzemanyaggal kapcsolatos alkatrész.
Az indítómotor rövidre zárva a motor indul,tehát valami miatt letilt,vagy valami elektronikai hiba.Indításkor a következő hibát írja:Additivstand Partikelfilter zu niedrig a fordító szerint:Adalékrészecskeszintje túlalacsony,lehet,hogy ez okozza a hibát?Emlékezetem szerint ezt a hibát már többször is írta,de mindig indult.Mit jelent az,pontosan,hogy a adalék részecske szintje túl alacsony? Kell valahová önteni valami adalékot?Ha igen,hova és mit?
Megtudnátok mondani, hogy a fedélzeti computer minek az adatai alapján számolja az átlag fogyasztást?
Cca 1 literrel többet jelez a ténylegesnél.
Egy észrevétel: csurig tankoltam a gépest és pár km-el később amikor kiszálltam erős gázolajszag csapta meg az orrom. Főleg a bal első kerék környékén. Folyhat ott valami? (előző autómban pl ott volt a tank canister)
hali!az az igazság ,hogy eddig semmiféle cuccot nem néztem még a xsarámhoz sem mert olyan szerencsés darabot sikerült vennem,hogy a gázolajon kivül csak az olajcserére költöttem...régebben nem gondoltam,hogy ennyire megbizható ez a kis kocsi...de nekem nagyon bevált.egyszer tavaly már voltam vele otthon magyarországon,oda-vissza több mint 4000 km-t mentem abszolut hibamentesen.szóval mivel eddig semmi alkatrészt nem kellett vennem hozzá per pill azt sem tudom hol nézzem meg...de ha utánanézek,valszeg találok olyan oldalt ahol van ilyesmi.
Tudna nekem valaki segíteni?C5II 2.HDI minden előjel nélkül parkolás után nem indul,az indító kulcs elfordítására hallani hogy valamilyen relé behúz,az az kattan de azon kívül nem csinál semmit.Akkumulátorba áram van,de próbaként cseréltem.Lehet az indító motoron kívül valami más hiba,járt már így valaki?
tegnap meglett a 100.000km! Az utolsó 20.000ben gyakorlatilag hiba nélkül, ami nagy szó az előélet függvényében... Az autó friss-fiatalos állapotban leledzik, 3 pontot leszámítva:
- a bal első ajtó fogantyújáról mállik a softlack (amitől olyan gumis tapintásúnak tűnik az amúgy sima fekete ABS műanyag)
- a bal első ülés jobboldali üléspárnáján kezd kikopni a plüss (ez szenved legtöbbet, amikor a 100 kilóm ki-be száll)
- mivel sok a város, szépen fényesedik a bőrkormány.