Keresés

Részletes keresés

studiod1 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 10413

Az 52 sz alkatrész a hiányzó http://users.atw.hu/robikgepkonyv/PDF/RobiRekord250T.pdf  ez akár házilag is elkészíthető megfelelő alátét és kisflex segítségével,a másik a váltóból a kuplungharangba nem kerülhet olaj,a harangba a motorból szokott a főtengely szimeringen keresztül olaj vagy keverék(4t 2t) kerülni.

Előzmény: PésJános (10412)
PésJános Creative Commons License 2015.04.27 0 0 10412

Köszi a segítséget! A szórótárcsa biztosan hiányzik, most már csak az a kérdés hol tudom egyáltalán beszerezni.

Előzmény: studiod1 (10407)
PésJános Creative Commons License 2015.04.27 0 0 10411

Nehéz ügy. Én például legutóbb kuplung alkatrészeket (mert ez használódik el leghamarabb) Soltvadkerten a Husqvarna boltban vettem.

Előzmény: Matu18 (10409)
PésJános Creative Commons License 2015.04.27 0 0 10410

Szia! A rotálás valóban nem egyszerű feladat. Én például nem használok tárcsákat mert nincs is. Laza és és kötött talajon is ugyan azt a kapákat használom 2*4 taggal, ha vetemény alá rotálok akkor majdnem teljes gázon. Kötött talajon több soron, homokon általában elég 2 soron, de úgy, hogy a második soron (visszafele) az előző fél szélességet újra művelem. Így a nyomok is eltűnnek, teljesen egybefüggő felületet kapsz. Ezzel a módszerrel a kapa teljes átmérőjének a mélységéig meg bírom dolgozni a talajt, még a kötött talajt is. Ha nem vetemény alá dolgozok és laza a talaj akkor megforgatom a kapákat. Jobb megy balra, bal jobbra. Az én tapasztalatom szerint, hogy ne ássa el magát egyrészt nagy fordulat kell, másrészt a kormány és a csoroszlya megfelelő beállítását kell megtalálni. A gép inkább magad fele lejtsen. Az én gépem sebváltós ezért könnyeben megfordulok, viszont ha nem vigyázok, hátramenetben könnyen elássa magát, jobbra-balra kell billegtetni. További hasznos munkát.

Előzmény: szoke09 (10384)
Matu18 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 10409

Sziasztok! 
Teljesen új vagyok ezen a fórumon, lehet már lerágott csont nálatok, de én nem találtam, hol lehet Robi-151-hez alaktrészeket kapni? Több szervízben jártam már de ismerik a típúst és azzal ki is ért a dolog, semmit nem tudnak hozzá adni, esetleg Ti hol szoktatok vásárolni hozzá dolgokat?

jofi47 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10408
Előzmény: sínbohóc (10406)
studiod1 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10407

Nyugodtan nézheted az r250t váltóját ugyan ott, egyezik a váltó tudtommal, a csapágynál van egy alátét sugár irányú hornyokkal "olajszóró" alátét ennek a feladata a felesleges olaj szétszórása, sajnos ha nem veszik észre időben a harang lazulást először a harang közepe később a tengely is kopik ekkor már szinte nem lehet normálisan rögzíteni. Marad a tengely kuplung csere vagy ha szerencsés helyen dolgozol felújítás.

Előzmény: PésJános (10405)
sínbohóc Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10406

de az enyém az sebességváltós.

 

Van ott olyan is: http://users.atw.hu/robikgepkonyv/PDF/Robi151TRekord.pdf :-)

 

 

Esetleg Te is vasutas vagy?

 

Kattints a nickemre :-))

Előzmény: PésJános (10405)
PésJános Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10405

Köszi szépen, de az enyém az sebességváltós. Igaz ezt nem írtam le. De azért kössz. Esetleg Te is vasutas vagy?

Előzmény: sínbohóc (10404)
sínbohóc Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10404

Esetleg valakinek gépkönyv?

 

Tessék:http://users.atw.hu/robikgepkonyv/PDF/Robi151.pdf

Előzmény: PésJános (10403)
PésJános Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10403

Tiszteletem az itt fórumozóknak!

Nekem is van egy ilyen őskövületem, elég rendesen bejártam a teknikát, roppant hasznos kis gép a számomra. Viszont van egy nagy problémám, amit nem tudok rajta megoldani. Nevezetesen a hajtómű olajat felnyomja a kuplungházba. Gyárilag semmiféle tömítés nem volt benne? Tui. használtan vettem, elég ramaty állapotban, a fellazult kuplungharang kiverte a csapágyházat. Most 2 rs csapágy van a tengelyen, de ez nem fogja meg az olajat. Esetleg valakinek gépkönyv? A topikban találtam egy linket, de onnan nem lehet letölteni.

hambi85 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 10402

Tiszteletem az uraknak!

Mai ténykedésem képekben:

  

 

A hengert lehúztam külső takarítás céljából (a ráöregedett olajos port pucoltam le).

Holnap megyek beszerezni a hiányzó alkatrészeket: tömítéskészlet-gégecső a légszűrőhöz valamint berántókötél tárcsa.

A karburátor takarítása közben gondolkodtam el azon hogy a következő képen látható alkatrészt ami az úszóházban van ki lehet-e venni hogy kifúvassam kompresszorral?

biji Creative Commons License 2015.04.24 0 0 10401

Szia!

 

Mi a jó beállítás ? - Sebesség váltásnál ne recsegjen a váltó ill. ne tördelje a rúgókat.

Előzmény: timon2 (10400)
timon2 Creative Commons License 2015.04.24 0 0 10400

Sziasztok!

 

Van 1 váltós 151-esem , ami teljesen fel lett újjítva, de rotálásnál 3 sebeségben elég gyenge 3-3 kapával . A gép hangján nem hallatszódik az erőlködés és a válltó rész is tökéletes. Széthúzva a röppsúlyoknál sem olajos, koszos  . Azt gyanítom hogy valami a röppsúlyok-nál nem egésszen jó ...csúszhat . pedig újj minden, a röppsúlyok is és a kapcsoló harang is. Mi a jó beállítás, mi lehet a baj .....  a segítséget előre is köszönöm .

 

 

TITHAU Creative Commons License 2015.04.24 0 0 10399

Kedves biji !

 

 

Köszönöm szépen az információt ,sokat segítettél a piros színű töltőtekercs megadásával mert kieséses alapon így már menni fog.  A test meg gondolom az amelyikből visszajön a test  a tekercs mellé . A CSK-03- nál meg megvan a bekötési rajz. Köszönöm még egyszer, szép napot kívánok neked.

 

 

Üdvözlettel József

 

jofi47 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10398

Ide is kiteszem:   ilyen megoldású a robi 55.

Előzmény: kovpist (10397)
kovpist Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10397

Hogy lehet beállítani hogy a képen látható szerkezet mozgassa a stiftet ne a másik?

kovpist Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10396

Hogy lehet beállítani hogy a képen látható szerkezet mozgassa a stidtet ne a másik?

biji Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10395

Szia!

 

Műszerrel megkeresed a tekercs "középpontját" , ez lesz a test. A testhez képest a nagyobb ellenállású a töltőtekercs, eredetileg piros szín. A kisebb ellenállású pedig a vezérlő tekercs, eredetileg kék-fekete.

 

Könnyebb kimérni, mint elmagyarázni!

Előzmény: TITHAU (10393)
TITHAU Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10394

Dudás Gee és minden érdekelt részére!

 

 

Robi belső gyújtótekercset, a Vaszkó és Társa Kft. Gyomaendrőd címről tudsz rendelni ,elküldöd a régit és küldik az újat kb. 5900-Ft plusz posta költség .Üsd be a google keresőbe ez egy web áruház és vannak más alkatrészeik a robihoz.

 

ÜDVÖZLETTEL  TITHAU

TITHAU Creative Commons License 2015.04.22 0 0 10393

Üdvözlök mindenkit !

 

 

Segítséget szeretnék kérni tőletek, már 30 éves a Robi 151 es gépem és  újra akarom  éleszteni . Igaz már a végén járok

a munkának de megakadtam. Megérkezett a várva várt újra tekercselt gyújtó tekercs is a CSK-03 után, a Vaszkó és társa kft-től. A szívótorokgumival és a berántórugóval együtt. A tekercs bekötésével viszont bajba vagyok mert a kábelek színei már az  előzőn sem olyanok voltak mint a gépkönyvi írás szerint. Ha valaki tudna érdemben válaszolni , hogy a tekercsből kijövő három kábelnek ( balról jobbra )1.2.3. mik az elnevezései ? Melyik a töltő tekercs kivezetése?. melyik a vezérlő tekercs kivezetése és melyik a test ? Nos hát ebben szeretnék tájékozódni.

 

Tisztelettel Volf József

 

Előre is köszönöm mindenkinek!

 

 

jofi47 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10392

Ahogy elnéztem a videót ez úgy megy, hogy áll. Halad, de a kerék nem forog rajta.

Jó-jó de az egyik kerékhez csinálni kell vető szerkezetet és máris kétsoros lesz belőle.

Előzmény: Machello (10390)
jofi47 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10391

A hirdetést nem kell mindig készpénznek venni, vagy ő se tudja mi mire jó, vagy megtévesztés.

Ilyennel gyakran lehet találkozni.

Előzmény: szoke09 (10389)
Machello Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10390

Itt az idő!

szoke09 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 10389

A hirdetésben az áll, 151-re. Ezért gondoltam. De akkor inkább keresek egy fémházast.

Am ez a műanyag verzsön úgy néz ki, mintha "gyári gányolás" lenne. Csak épp pár dolgot kihagytak belőle, amit más fűnyírókba beleraknak. :)

Előzmény: jofi47 (10388)
jofi47 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10388

Mivel akarod te ezt hajtani, ez se nem 52, se nem 151, hanem robi 55-ös kuplungharang és felfogatás.

Azt mondod a te géped is röpsúlyos, a robi 55 re csak a robi 55 megy rá.

Előzmény: szoke09 (10386)
Kaisi Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10387

Ez műanyag házas. Nem biztos hogy bírja majd a strapát. Hogy biztosra menj helyedben megkérdezném a kuplungcsésze átmérőjét. Ha az egyezik akkor biztosan jó rá...

Előzmény: szoke09 (10386)
szoke09 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10386

Köszönöm ezt is! Ennek fényében állok neki.

 

Ezt érdemes megvenni szerintetek?

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Robi_motoros_kapa_52_151_adapter_gyujtos_RF456_uj_23804092.htm

szeretnék ilyet, vagy hasonlót, bár nem baj, ha nincs fűgyűjtő.

 

Az én gépem röpsújós, az rámegy?

Előzmény: jofi47 (10385)
jofi47 Creative Commons License 2015.04.14 0 0 10385

homokos talajhoz az ilyen állású kapák jók.

 

De legalább ennyi.

 

Ezek a kapák csak kötött talajhoz valók

 

Előzmény: szoke09 (10384)
szoke09 Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10384

Köszönöm a tippet, azt a tárcsát majd felszerelem, és a kapatagokat is. Most 2*3 van fent, lehet akkor, az a baj.

Szívesen fogadnék még bármilyen más tapasztalatot is :)

Előzmény: Machello (10383)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!