Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pugfan Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5454
1. a biodízel NEM jobb, mint a k?lajszármazék - el?ször is hidrogénezni meg adalékolni kell, ahhoz hogy megegye a modern adagoló is, másrészt pedig ugyan kevésbé kormol, de NOx-t többet termel.
2. Majdnem mindegy melyik Mo-i kúthálózattól veszed a gázolajat, kszar: apám 806-osa mostanság kicsit nehézkesen (darabosan, füstölve) indul hosszabb állás után, osztrák (kb. 210Ft/l) ill. német (kb. 230Ft/l) gázolajjal ezt nem produkálja...

Pugfan

Előzmény: pere (5453)
pere Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5453
jlala!

Én is régóta rágódom a biodízelen...
A kezelési útmutatódba bele van írva, hogy milyen cetánszámú biodízelt használhatsz. Állítólag biodízellel adalékolják az ásványi gázolajat is. A biodízel(hangsúlyozom, állítólag) minden szempontból jobb, mint az ásványi olaj származék üzemanyag!

Nekem még nem volt rá lehetőségem, de biztosan kipróbálom egyszer.

Előzmény: jlala (5452)
jlala Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5452
Üdv!

A szervizzel kapcsolatban annyit, hogy eddig megcsináltak mindent (Sárkány), ha nem is elsőre és kicsit lassan, de eddig egy vasat sem fizettem érte ( opelnél azért is fizettem, ha ránéztek :)).
A fogyasztásról: én is kipróbáltam szinte mindenfajta dízelt, nekem a Shell-é volt a legjobb. Múltkor sikerült kerek 60 l-t tankolni, de még volt benne vagy 2-3. így 925km-t mentem, amiből 200 volt vidék, a többi Bp. és nem nagyon kíméltem. Ausztriában lehet kapni néhány kútnál bio-dízelt aránylag olcsón (0,75 Euro/l), de nem tudom megeszi-e. Van erről valakinek infója?

Media69 Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5451
Üdv!

Azon törtem a fejem, hogy miért mutat az átlagfogyasztás mérő mindig 3 decivel kevesbbet, mint amennyit a tankoláskor számítok. Nos a benzinkutas ismerősom felhomályosított. A kutakat ugyanis az OMH +- 3% pontossággal hitelesíti. Persze a hitelesítő emberkék mindíg kapnak némi jutalmat zsebbe, ha nem a + hanem a - oldalára állítják a dolgokat. Minusz 3 % pegig 8-10 liter közötti fogyasztást feltételezve pont 3 deciliter. Lévén, hogy a benzinutalványok miatt mindíg a Fehérvári Shell kútnál tankolok ez a szám statisztikailag teljesen OK!

Ha majd elfogytak az utalványaim, keresek egy olyan kutat, ahol... Áh, halott dolog!

Előzmény: Asszem (5450)
Asszem Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5450
Az indexkapcsolóm kicserélve. Az érzések vegyesek, ui. már változtattak a konstrukción, nem olyan rég, hiszen még egy-két hónapja ugyanazt az elromlósat rakták be. A lényeg, hogy az új kb kétésfélszer nagyobb erővel kapcsolható, mint a régi, tehát az ujj végével való finom pöckölést nem támogatja. Hihetetlen volt, hogy kb 1 hét volt megszokni (visszaszokni), hogy amikor visszapörög a kormány, már nem kell visszatenni üresbe a kapcsolót. Mármint az ellenkező irányból, mint ahova eredetileg jeleztél, mert a visszahúzó mechanizmus továbbpöccintette, mint középállás. Volt belőle egy-két kellemetlen szitum.
Gustavsson Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5449
DaddyPop,

Vegigolvastam nehany hozzaszolasod, es csak annyit
akarok mondani, hogy nem egyedi eset ami veled
tortent es nem is csak a PH-nal megy ez. Minden
ceg - amig penz all a hazhoz - roppant kedves es
figyelmes, addig amig erdekosszeutkozes nem lesz.
Aztan atvernek, kiternek a kotelezettsegeik elol,
lyukat magyaraznak a hasadba.
Ez megy a fitness centerben, a biztositodnal,
az ugyvedednel es mert menne maskepp a szervizesednel.

Ne hagyd magad es igenis csapj akkora zajt amekkorat
csak lehet, mert neha kell egy kis "negative feedback"
a nyakkendos rabloknak.

Nekem 307 2.0 HDI-m van, es egyelore elegedett vagyok,
de azert van mit kommentalni rajta. De hidd el,
hogy a BMW szerviztol is keseru szajizzel maradtam,
es ami a biztositokat illeti : biztosito ugynok
vagy bankrablo - fix mindegy.

Udv, Gustavsson

Előzmény: Törölt nick (5448)
Törölt nick Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5448
Az indexkapcsoló is csak egy a rengeteg típushiba közül. (Nálam is cserélték már, de azóta az új is tönkrement.)
Egyébként az általad leírtakhoz hasonló a legtöbb 307-tulaj véleménye és tapasztalata is - leszámítva az elvakult Pug-fanokat és "az én kocsim akkor is jobb mint a tied, bebeeee!"-színvonalú hozzászólásokat.
Előzmény: jlala (5447)
jlala Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5447
Bocs, kimaradt a listából, hogy tönkrement az indexkapcsolóm is, és ha nem figyelek oda a szervizes emberke nem tipushoz valót rendeli meg!
jlala Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5446
Üdv Mindenkinek!

Véleményt nem akarok mondani, csak szimpla tapasztalatokat. A 2002 májusi nyílt hétvége után asszem 2 héttel rendeltem meg az autót (307SW 2.0 HDI Premium) néhány extrával. Elötte Opel Zafirám volt (2.2), "kicsit" sokat evett városban, és nagy volt a fenntartási költsége. Mivel pont belefutottam a gyár augusztusi leállásába előre közölték, hogy hosszú lesz a várakozási idő, de nem volt probléma. Végül is október végén tudtam átvenni az autót, ami tényleg hosszúra nyúlt. A poén csak az, hogy az előleget azért elkérték, ami 20e kamatozott ennyi idő alatt. Átvétel simán ment, Cascot-biztosítást az Argosznál kötöttem. 1. Első nap irány Szlovákia, kis kirándulás, 500km. Tapasztalat: tempomat nem működik. Szervízben seperc alatt megoldották. Nem volt engedélyezve a vezérlésben. 2. Következő probléma: ablakmosó fúvokákon nem jött ki a folyadék, aztán magától megjavult. Azóta ezt többször is eljátszotta. 3. Jobboldali tükör nem nyílt ki gyújtáskor. Rendeltek újat, kicserélték, utána hol kinyílik, hol nem, de most már mindkettő. Aztán rájöttem, hogy mosás után valószínű beázik, 1-2 nap után kiszárad, van érintkezés - nyílik ( király ). Ezt egyébként egy ismerősőmnél is így van, tipushiba? Ja a jobboldali újabb széria, ezért gyorsabban működik...talán vissza kellett volna tenni a régit? 4. 2-3 ezer km után el kezdett zötyögni a bal hátsó ajtó. A laktosokkal minden csavart meghúzattam + az első ajtók elég csálén álltak, azt is beállították ( a lakatos srác azt mondta ez még istenes, néha nem győznek utána állítani a gyárbl érkező autók ajtajain ). 5. A napfénytető rolója egy sínben csúszik, ez egy kis műanyag bisz-basz. Ha kivan nyitva a roló csörög, mint állat. 6. Első sárfogó gumikat is tetettem az autóra, én barom, ha tudom, hogy ez se tudják normálisan felrakni... Elengedett az alsó rögzítő elem, ki is szakította a dobborítást, mert ugye csak ahhoz van rögzítve, karosszériához nincs. Épp most cserélték ki. 7. Égett gumiszag a motortérből leállás utána, és nyiszogó hang alapjáraton. Ékszíjfeszítő gumigörgők - garanciális csere. 10. A hátsó ajtó újra zötyög ( most csinálják ). 11. A hátsó ülések rögzítése: kis lyukak vannak, abban reteszel a rúgós lábacska. A szépséghibája a dolognak, hogy fém a fémen, nuku bármiféle műanyag vagy gumi alátét. Mondani sem kell a festés lekopott + kilazultak a lábak, nyekeregnek. Sajátkezüleg vágtam ki hozzá szivacsos alátéteket + megtekered a lábakat amig nem mozognak és megoldottuk :)). ( épp most néztem a Citroen Picassoban ugyanilyen ülések vannak, bezzeg azok tudtak müanyag alátétet rakni...) Szóval röviden: Motor - jó, fogyasztás - jó (bejáratás után), fútómű - hátsó kicsit pattog, üt a bp.-i buckákon (15" felni + 195/65 R15 téligumi sokkal kellemesebb, mint a gyári 16" + 205/55 R16), Hifi - gyér, anyagok minősége - megfelelő, kidolgozás, összeépítés - CSAPNIVALÓ. Ezek az apró kis hibák szerintem mind elkerülhetőek lennének a gyár részéről egy kis odafigyeléssel.
Most tartok 14e km-nél é öt hónapnál, egy csomó műanyag elem zörög, kattog az autóban, mintha legalább 3 éves lenne, komolyan gondolkodom rajta hogy el kellene adni, nincs időm minden hónapban szervízbe járni az ilyen hülyeségek miatt.

Kinek mi a véleménye? Üdv. Jlala

zsuri Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5445
Az elmúlt hétvégén tettem egy kb. 870km-es utat. Autópályán (110-130km/h) és országutakon (70-100km/h) haladva a fogyasztás 4 felnöttel + csomagokkal meglepöen jó lett: 8.02l. Szerintem ahhoz képest, hogy 2000-es a motor ez nagyon jó, ennyit még soha nem sikerült kihozzak az autóból. Alapvetöen jól viselkedett végig, de hogy ne lehessek elégedett tegnap - az eddigi mínusz fokokkal ellentétben - +8C fokban produkálta a "szokásos" hibajelzést a motor.

Nemsokára leszerelem a tetöszállítót (már alig várom, hogy megszünjön az állandó süvítés), kíváncsi leszek keletkezett-e új zajforrás a tél folyamán.

schs40 Creative Commons License 2003.03.25 0 0 5444
Sziasztok!
Némi huza-vona és csúszás után, tegnap végre átvehettem az SW-t. Az első út tapasztalatai (Budapest-Prága kb.520km)kedvezőek. Nagyon jók az első ülések! Voltak fentartásaim, hogy hosszú távon nem lesznek megfelelőek, de tutik, még úgy is, hogy előtte volvo-m volt! Motor átlagos, futómű nekem ok, és kellemes csend mindenhol (még semmi nem zörög). A zene (ha nem is profi) sokkal jobb, mint azt az előző hozzászólások után vártam.
beno2 Creative Commons License 2003.03.24 0 0 5443
Van még egy lehetőség (nem ismerem részleteit..), befóliáztatni a küszöböt. Nem a nadrág, hanem a küszöb védelmében.

D.

Előzmény: gabocak (5440)
pedro vagyok Creative Commons License 2003.03.24 0 0 5442
tisztel fórumozók, kedves topiclátogatók!

megígérem, utoljára kérem meg a Stilo, 307-es, Focus, Golf, Astra és Megane tulajdonosokat, hogy töltsék ki a szakdolgozatomhoz szükséges kérdőívet, amely megtalálható ezen a helyen, vagy szívesen elküldöm mailben, ha írtok az autoskerdoiv@freemail.hu címre! azoknak, akik már kitöltötték, ezúton is köszönöm!
elnézést az ismételt zavarásért!!

ui: leginkább stilosok, 307-esesek és focusosok jelentkezését várnám, de a többiek is "jöhetnek" ám! :))

gabocak Creative Commons License 2003.03.22 0 0 5441
Tud valaki üléshuzat készitőt ajánlani, aki 307-hez készit huzatot?
A gyári 70.000-nél kezdődik, az nekem most sok.
gabocak Creative Commons License 2003.03.22 0 0 5440
Nagyon jol néz ki.
Csak egy kicsit elszomorodtam mikor megtudtam, hogy 17.000.Ft az két kis aluminium darab.
Megkérdeztem a szervizbe ragasztják.
Előzmény: szistipisti (5438)
Majdnem Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5439
Én is úgy gondoltam, hogy a nadrágommal "tartom karban"! :)
Előzmény: shingalana (5436)
szistipisti Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5438
Gabocak!

Azt nem tudom, hogyan kell felszerelni, mert nekem a szervízben tették fel, gondolom ragasztva is van, de mindenesetre nézd meg, Itt van az én küszöbvédőm
Szerintem jól áll a kis dögnek! :)

Előzmény: gabocak (5432)
szg307 Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5437
Asszem!

Fogadd elismerésemet a "hangszóró upgrade" hozzászólásodért!

Előzmény: Asszem (5403)
shingalana Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5436
Majdnem

A probléma a küszöb külső részével van! Az teljesen normális, hogy koszos lesz, de vanakinek gondot okozhat a szélessége: ki/be szálláskor hozzáérhet a nadrág/szoknya.
A Ferrari-m is pont ilyen.:)

Shingalana.

Előzmény: Majdnem (5434)
Totyasrác Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5435
Persze, mert a rajta levő koszt mindíg leszeded a nadrágoddal :)))
Előzmény: Majdnem (5434)
Majdnem Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5434
A küszöb az nagyon praktikusan van kialakítva. Az én autóm pl. elég koszos általában, de a köszöböm ragyog!
Előzmény: gabocak (5429)
bopat Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5433
Érdemes meggondolni....
>
>
>
>
> ..talán nem csak Audi esetén jöhet szóba a dolog.
>
Figyeljetek nagyon! Ez éles sztori, most van divatban.

Ember meghirdeti: eladó AudiA4 (v. A6?)
Jön a vevö, két öltönyös jólszituált úriember.
Magnézik az autót, megállapodnak az árban (pl. 4M) és leraknak 500e foglalót.
Megkérik hogy hozza ki a tulaj az autó szervízkönyvét és pótkulcsait.
Az egyik pótkulcsot észrevétlenül kicserélik egy másik Audi kulcsára.
Az autó hamarosan eltünik.
A biztosító nem fizet, mert nincs meg az összes kulcs.
Majd jelentkeznek a "vevok" hogy vinnék az autót.
Nincs meg? Akkor kérnék a szerzödést szerint nekik járó kétszeres
foglalatót. Az 1milló.

> Magyarország, 2003

gabocak Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5432
No akkor egy ujabb kérdés a küszőbvédőt, csak fel kell pattintani vagy ragasztani kell?
gabocak Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5431
Igazad van ettől nem menekül meg a gatyom, tudom azért mondtam volt, hogy két kérdésem van.

Ez a küszőbb elsosorban esztétika.
Csak egy 307-es tulaj mondta nekem, hogy neki "letépi" ezért volt a kérdés.
Kőszőnőm a válaszod.

Előzmény: szistipisti (5430)
szistipisti Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5430
gabocak!

Szerintem nem. Nekem van alu küszöbvédőm, de nem tép le semmit. Bár azt sem értem egészen, hogy ettől hogyan menekül meg a nadrágod a kosz elöl?

Előzmény: gabocak (5429)
gabocak Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5429
Két kérdésem lenne a tapasztaltakhoz.
Nem tapasztaltátok, hogyha a kocsi egy kicsit koszos - ilyenkor télen előfordul -, hogy a küszőbnél beszálláskor az ember nadrágja koszolodik.
(Magas és szélés küszőb)

A küszőbvédő müanyag vagy alu állitolag ajto zárásakor tőbbnyire "letépi" a küszőbvédőt.
Igaz ez?

Törölt nick Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5428
Ennyi "segítségre" lehet számítani a pözsó hungáriától. Idejönnek névtelenül hazudozni, a valóságban meg elhajtanak a fenébe. Lenyűgöző PR-stratégia...
Előzmény: Totyasrác (5425)
Sir Balambér Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5427
Látod, ezt el is felejtettem megnézni.. A picassomat 20k nál kellet ezért gondoltam.
Előzmény: Totyasrác (5412)
pgabriel Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5426
Ha irsz levelet es megadod a mobilszamod felhivlak. Ha csak a 307 erdekel az 80mb.
Előzmény: shingalana (5423)
Totyasrác Creative Commons License 2003.03.21 0 0 5425
2 hozzászólás?!

Na most vagy front van, vagy csak egy f@szkalap játszik immár n-dik nickjével?!?!

Előzmény: thxasd (5421)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!