Hát én is ezt tapasztaltam múltkor ködben(a bi-vel),jó ha volt egyáltalán a látótávolság 10-15méter -még 50el is sok volt menni.Nem emlékszem hogy az első bravomban ilyen lett volna a H1-el.Hát meg hogy most 2évre rá tapasztaltam ezt :) --vétel után gondolom került a nagy köd :)
A xenon más. Nekem is volt bi-xenonom. Beraktam, és pont sűrű ködben éjszaka mentem haza Cered felé Ózdra. Mire hazaértem, konkrétan kifolyt a szemem, olyan szórt fénye volt. Neki is láttam árnyékoló lemezkéket ráinstallálni. Olyan jól sikerült, hogy a vetítési képe 1:1 H4-es lett, nulla szórt fénnyel. A LED vetítési képének köze nincs ahhoz, amit a Totalcar bemutatott az "Ér valamit a gagyi LED?" cikkében.
Nincs olyan éles fény-árnyék határ, mint a H4-nél, de az árnyékolt rész nem világosabb, mint H4-gyel. A megvilágított pedig Ég és Föld. Holnap este alaposabban utánajárok, megmérem az árnyékos részre eső fényáramot a LED-nél és a GE-nél is. Egyébként szabad szemmel nézve még kellemesebb, mint a Delta. Nagyon érdekes. Szembe állítottam egymással a két autót forgalmi helyzetnek megfelelően, és szerintem, a záridő, és a párom szerint is kevésbé vakít a Panda.
Fel akartam rakni neked fotókat, de felesleges, elmondom inkább: az én előző utólagos xenonom van rajta (szabadtükrösben), és kábé ilyennek néz ki fotón, de a valóságban sokkal durvábban vakított. Olyat is tudtam fotózni, ami alapján még szebb is a helyzet, kevésbé vakít, de a valóság nem ez volt. Annyira erős volt a fénye (meg a szórt fénye is), hogy teljesen jól láttam 1 lámpával is, mikor kiment az egyik izzó. :))
Kipróbáltam a Pandában a H4 LED-et. Ugyanolyan távolságból, magasságban fotóztam a Deltát is. Jelezze, aki úgy látja, hogy jobban vakít, mint a Deltában a Megalight Ultra 120+, mert szerintem kevésbé.
A gépem a Pandánál 1/320-as záridővel, a Deltánál 1/200-zal exponált. Ezek szerint, ha a GE fényáramaADAC által mérve 1532 lm, a záridővel aránypárt képezve a LED-é 2451 lm.
Sziasztok. Műszerfalon autó lakattal jel az mit takar? Sajna nem láttam, csak asszony elmondása szerint vmi ilyesmi volt. Akksi lemerült teljesen, már bezárni sem tudja a távirányítóval, tehát gondolom köze van hozzá.
Ebből következik a következő kérdés: Milyen akksi kell bele? (t-jet 150le) Esetleg vmi ajánlott márka-típus, vagy bolt ahol olcsón hozzájuthatnék?
A navis fej beszerelése nem bonyolult, de ki kell cserélni a tetőantennát hozzá, hogy működjön az is. A navis fej nem blue&me-s volt, hanem beépített mobiltelefonos, amihez ugyanúgy szükséges a kormányról vezérelhetőség. Nekem pl, blue&me nais van: