Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114953

Dobsz alvázszámot keresek rá, aztán ha megfelelő akkor az én áramon megkapod, ha meg lejössz hozzám egy baráti kézfogásért fel is dobom neked 

Előzmény: Jena307 (114951)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114952

rritka amelyikben van érzékelő, nem baszott át a szerelőd, azért sem lyukas a szűrőház ahová a szenzor megy bele

Előzmény: viko307 (114949)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114951

Nekem trw a favoritom, betétben mindenképp, harap nem nyiszog, de pl a bömin az is egy lassítást bírt ki végsebességről 140re és meghullámosodott a tárcsa. Most gyárit kapott. 

Gyári harapós érzetet a trw és ate tud. Ha nem lassítasz sokat 200ról 90re ezek jók lehetnek, ha igen akkor gyári tárcsa és betét

Előzmény: Smíró (114948)
viko307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114950

Motorkód 9hx, DV6ATED4

viko307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114949

Üdv

Règ jàrtam a forumon,de most egy kis segitsègre lenne szüksègem. Eddig szerelővel cserèltettem a gàzolaj szűrőt, de most szüksèg volt hogy sajàt magam cserèljem. A szűrő alsó rèszèn levő csatlakozó egy èrintkező nèlküli lyukba volt beledugva.Felette viszont van egy lyuk amibe be lehet csavarni valoszinü az èrzèkelőt. Az a kèrdès hogy a szerelő nem tette bele vagy nem is kell hogy legyen.     Peugeot 307 ,2006 èvi, 1,6hdi, 90 le,ràncfelvarrott.

Smíró Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114948

Jena - 2Y, vagy akinek mostanában volt megelégedéssel csere: kérdés:

 

melyik az a fékbetét/tárcsa páros, ami nem visít és minőségi? Másik kérdés, hogy az SW alá mekkora tárcsa és betét kell? Cikkszám? Esetleg beszerzési forrás? Bírt kerek 150 ezret / 8 évet.

 

Előre is nagyon koci a választ!

 

Előzmény: Jena307 (114947)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114947

lenne pár ötletem de látni kellene

Előzmény: Peugeot Robi (114944)
laler1 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114946

Köszi,

meg nézem.

Előzmény: thaibox (114943)
naveed Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114945

Bevallom nem tudom mi oldotta meg. Csak egyszer csinált ilyet, de ugyanezek a kódok jöttek ki a hibaolvasáskor.

Előzmény: Péter 89 (114942)
Peugeot Robi Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114944

Igen, de ha  alapjáraton jár a motor,a géppel nézzük a turbó százalékos arányát,és így járva 60-100% között ugrál,gázadás nélkül! kérdés: elektromos EGR szelepet hogy tudjuk kiszürni?? .-hogy a mechanikai rész jól működik!??- a gép nem hozza hibának!! köszi

Előzmény: Jena307 (114921)
thaibox Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114943

Az ülés alatt a csatlakozó szokott széthúzódni. Ha benézel az ülés alá látni fogod a vezetéket. Azt kövesd végig és meglesz a csati is.

Előzmény: laler1 (114918)
Péter 89 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114942

Nekem is ugyan ezt produkálta.
Neked mivel oldódott meg a probléma?

Előzmény: naveed (114937)
Péter 89 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114941

Ki olvastattam a  hibakódokat:

P1336 Gyújtás kihagyás
P0304 4. hengernél gyújtás hibát érzékel

P0341 Vezérműtengely helyzetérzékelő A áramkör tartomány/teljesítmény

P0410 Szekunder levegő befúvó rendszer hibás működése

 

Tegnap este töröltük a hibakódokat azóta nem produkálta.

Zolysys Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114940

akkor szivattyú hiba

Előzmény: Feroroll (114939)
Feroroll Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114939

Sziasztok!

Nekem is a szervóval van gondom ,egyáltalán nem megy.

Be megy az áram a szervóba csak nem indul.

Nekem egy 307 break kombim van 2007 évjárat nekem sincs semmi ötletem mi okozhatja a hibát. Ha tud nekem segíteni valaki azt megköszönném.

laler1 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114938

Nem biztos ,hogy gyújtás hiba mert nekem új gyertyákkal és új gyújtótrafóval is produkálta ezt a hibát.

naveed Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114937

Én gyújtás problémára tippelnék. Kimaradt az egyik henger, emiatt rossz lett a keverék, így a lambdaszonda rossz értéket küldött vissza. Ebből jött a katalizátor hiba.

Nekem ugyanez az autóm van, csak 2003-as. Amikor ezt produkálta, akkor gyújtás kimaradás jeleit mutatta. Remegett az egész autó, mintha ki akarna esni a motor és a hangja is megváltozott.

Előzmény: Péter 89 (114933)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114936

Club oldalon is csak a hibaüzenet van.

Előzmény: Péter 89 (114933)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114935

A 308-as rendszerrét nem ismerem, viszont én megnézném, hogy a lammellákat mozgató motor müködik-e, vagy az ott lévő fogaskerekek épek-e.

Mert oda a hütőfolyadéknak kellene áramolnia, lehet hogy szervizben poénként összekötötték az odavezető csöveket (kinézem belölük, hogy visszamenjen az ember további értelmetlen pénzkidobásra). 

Előzmény: jatom (114932)
laler1 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114934

Szia nekem is 2.0 16v van néha elő jön az probléma nálam is

Ilyenkor le állítom várok egy kicsit és újra indítok ez általában be válik de a hibaokod meg marad ilyenkor akku saru le egy fél órára vagy amíg csak tudod.

Néha tankolj bele 98 benzint is vagy shell V-power nitrot

Én havonta egyszer telerakom valamelyikkel és nagyon ritkán jön elő ez a probléma azóta

Előzmény: Péter 89 (114933)
Péter 89 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114933

Sziasztok.

 

A minap reggel egy újabb hibaüzenettel örvendeztett meg az oroszlán.
CATALYTIC CONVERTER FAULT, amit közvetlen utánna az antipollution fault követett.
A hiba üzenet előzmenye: Reggel -2fok volt a levegő hőmérséklete beindítottam a kicsikét járattam kb 30 másodpercig majd elindultam. Az autó elkezdett fulladni (nem fulladt le) hiába nyomtam a gázt nem nagyon akart menni. Eleinte arra gondoltam, hogy biztos csak fázik, de az első km megtétele után sem javult a helyzet. (pedig addigra már egy kis meleget is szokott fujni a fűtés. :) ) Olyan volt az autó mint, ha 136 lóerőből elvesztett volna kb 50et.
Néztem a club ldalán, hogy van-e valami leírás, a hibáról de ott nem találtam.
Van valakinek valami tapasztalata, vagy esetleg hogy mit kéne megnézni? A diag estére meg lesz...

 

Peugeot 307 SW 2.0 benzin 2002 évjárat

 

Üdv: Péter

jatom Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114932

Sziasztok!

 

Van egy 2008-as 1.4 Benzines 308-am, de azért hátha innen is tud valaki tippet adni. Azt vettem észre, hogy nem igazán megy a fűtés. Nem volt még kint annyira hideg, de menet közben próbáltam már 28 fokra is állítani és éppen nem fáztunk, de máskor nekem már 24 foknál is melegem volt. Az a furcsa, hogy hiába tekerjük maximumra a ventillátorok fordulatszámát, akkor is csak alig áramlik a műszerfalon lévő légbeömlőkből a levegő és az is inkább hűvös. A lábtérből viszont lassan csak éreztem a meleget. Ha pl 18 fokra állítottam, tehát hűtésre, akkor viszont hirtelen beindultak a ventillátorok és nyomták a hideg levegőt.

Nem régóta van meg ez az autóm, így nem tudom biztosan, de ha melegre állítom, akkor is mennie kéne rendesen a műszerfali ventillátoroknak, nem? Gondolom ez így nem normális és nem szeretném a telet megvárni így. Van valami ötletetek, hogy mi lehet?

 

Köszi

FeZ_ Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114931

Venni újat.

Előzmény: ordoghr (114930)
ordoghr Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114930

Azt venni lehet, felújítani? 

Előzmény: Zolysys (114928)
naveed Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114929

Sziasztok!

Használ valaki Parrot CK3000 Evolution kihangosítót? Elvileg ISO-n keresztül összeköthető a fejegységgel és nem kell külön hangszóró. Működhet ez?

Behalt a Nokia CK-7W kihangosítóm és lecserélném egy újra.

Köszi előre is az infókat.

Zolysys Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114928

generátor feszszabályozó

Előzmény: ordoghr (114927)
ordoghr Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114927

Sziasztok!

 

Most jöttem egy ismerősömtől, aki megmérte a feszültséget az autón. A generátornál, és az akksinál is 13 volt körüli értéket mért, független attól hogy ment-e a világítás, rádió stb, tehát a feszültséget stabilan tartotta. Azt mondta ennek az értéknek 14 körül kellene lennie. Mi lehet a hiba? (P. 308 SW 1.6 HDI 92 LE 9HP)

 

Köszi:Ordoghr

peugeot 307 break Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114926

köszi

:)

Előzmény: Zolysys (114924)
Seameny Creative Commons License 2015.11.03 0 0 114925

Helló mindenkinek,

Eddig szerencsére nem tapasztaltam zörgést, de ma sajna előjött az első akkut :(

Kb. 1400-1600 fordulat között rezonál valami, középről hallatszik, de kis felületen nem tudom lefogni, ha a tenyerem teszem középre, akkor elhallgat, olyan, mintha az egész rezegne.

Hol lehetne megnézni, mi lehet, vagy hogy  hol lehetne kipárnázni szivaccsal vagy ilyesmi?

Lehet a fűtésre jött elő, most már elég intenzíven be kell fűteni, hogy kint 0 fok körül szaladgál a hőmérő.

Üdv.

Seameny 

 

Zolysys Creative Commons License 2015.11.03 0 0 114924

belül maxra felhúzod, utána állítod be a fényt.

Előzmény: peugeot 307 break (114923)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!