Nekem trw a favoritom, betétben mindenképp, harap nem nyiszog, de pl a bömin az is egy lassítást bírt ki végsebességről 140re és meghullámosodott a tárcsa. Most gyárit kapott.
Gyári harapós érzetet a trw és ate tud. Ha nem lassítasz sokat 200ról 90re ezek jók lehetnek, ha igen akkor gyári tárcsa és betét
Règ jàrtam a forumon,de most egy kis segitsègre lenne szüksègem. Eddig szerelővel cserèltettem a gàzolaj szűrőt, de most szüksèg volt hogy sajàt magam cserèljem. A szűrő alsó rèszèn levő csatlakozó egy èrintkező nèlküli lyukba volt beledugva.Felette viszont van egy lyuk amibe be lehet csavarni valoszinü az èrzèkelőt. Az a kèrdès hogy a szerelő nem tette bele vagy nem is kell hogy legyen. Peugeot 307 ,2006 èvi, 1,6hdi, 90 le,ràncfelvarrott.
Jena - 2Y, vagy akinek mostanában volt megelégedéssel csere: kérdés:
melyik az a fékbetét/tárcsa páros, ami nem visít és minőségi? Másik kérdés, hogy az SW alá mekkora tárcsa és betét kell? Cikkszám? Esetleg beszerzési forrás? Bírt kerek 150 ezret / 8 évet.
Igen, de ha alapjáraton jár a motor,a géppel nézzük a turbó százalékos arányát,és így járva 60-100% között ugrál,gázadás nélkül! kérdés: elektromos EGR szelepet hogy tudjuk kiszürni?? .-hogy a mechanikai rész jól működik!??- a gép nem hozza hibának!! köszi
Én gyújtás problémára tippelnék. Kimaradt az egyik henger, emiatt rossz lett a keverék, így a lambdaszonda rossz értéket küldött vissza. Ebből jött a katalizátor hiba.
Nekem ugyanez az autóm van, csak 2003-as. Amikor ezt produkálta, akkor gyújtás kimaradás jeleit mutatta. Remegett az egész autó, mintha ki akarna esni a motor és a hangja is megváltozott.
A 308-as rendszerrét nem ismerem, viszont én megnézném, hogy a lammellákat mozgató motor müködik-e, vagy az ott lévő fogaskerekek épek-e.
Mert oda a hütőfolyadéknak kellene áramolnia, lehet hogy szervizben poénként összekötötték az odavezető csöveket (kinézem belölük, hogy visszamenjen az ember további értelmetlen pénzkidobásra).
Szia nekem is 2.0 16v van néha elő jön az probléma nálam is
Ilyenkor le állítom várok egy kicsit és újra indítok ez általában be válik de a hibaokod meg marad ilyenkor akku saru le egy fél órára vagy amíg csak tudod.
Néha tankolj bele 98 benzint is vagy shell V-power nitrot
Én havonta egyszer telerakom valamelyikkel és nagyon ritkán jön elő ez a probléma azóta
A minap reggel egy újabb hibaüzenettel örvendeztett meg az oroszlán. CATALYTIC CONVERTER FAULT, amit közvetlen utánna az antipollution fault követett. A hiba üzenet előzmenye: Reggel -2fok volt a levegő hőmérséklete beindítottam a kicsikét járattam kb 30 másodpercig majd elindultam. Az autó elkezdett fulladni (nem fulladt le) hiába nyomtam a gázt nem nagyon akart menni. Eleinte arra gondoltam, hogy biztos csak fázik, de az első km megtétele után sem javult a helyzet. (pedig addigra már egy kis meleget is szokott fujni a fűtés. :) ) Olyan volt az autó mint, ha 136 lóerőből elvesztett volna kb 50et. Néztem a club ldalán, hogy van-e valami leírás, a hibáról de ott nem találtam. Van valakinek valami tapasztalata, vagy esetleg hogy mit kéne megnézni? A diag estére meg lesz...
Van egy 2008-as 1.4 Benzines 308-am, de azért hátha innen is tud valaki tippet adni. Azt vettem észre, hogy nem igazán megy a fűtés. Nem volt még kint annyira hideg, de menet közben próbáltam már 28 fokra is állítani és éppen nem fáztunk, de máskor nekem már 24 foknál is melegem volt. Az a furcsa, hogy hiába tekerjük maximumra a ventillátorok fordulatszámát, akkor is csak alig áramlik a műszerfalon lévő légbeömlőkből a levegő és az is inkább hűvös. A lábtérből viszont lassan csak éreztem a meleget. Ha pl 18 fokra állítottam, tehát hűtésre, akkor viszont hirtelen beindultak a ventillátorok és nyomták a hideg levegőt.
Nem régóta van meg ez az autóm, így nem tudom biztosan, de ha melegre állítom, akkor is mennie kéne rendesen a műszerfali ventillátoroknak, nem? Gondolom ez így nem normális és nem szeretném a telet megvárni így. Van valami ötletetek, hogy mi lehet?
Most jöttem egy ismerősömtől, aki megmérte a feszültséget az autón. A generátornál, és az akksinál is 13 volt körüli értéket mért, független attól hogy ment-e a világítás, rádió stb, tehát a feszültséget stabilan tartotta. Azt mondta ennek az értéknek 14 körül kellene lennie. Mi lehet a hiba? (P. 308 SW 1.6 HDI 92 LE 9HP)
Eddig szerencsére nem tapasztaltam zörgést, de ma sajna előjött az első akkut :(
Kb. 1400-1600 fordulat között rezonál valami, középről hallatszik, de kis felületen nem tudom lefogni, ha a tenyerem teszem középre, akkor elhallgat, olyan, mintha az egész rezegne.
Hol lehetne megnézni, mi lehet, vagy hogy hol lehetne kipárnázni szivaccsal vagy ilyesmi?
Lehet a fűtésre jött elő, most már elég intenzíven be kell fűteni, hogy kint 0 fok körül szaladgál a hőmérő.