Olyan problémám van, hogy a kocsi ajtaja, és a motorháztetöö is nyitva volt, mikor a zsebemben megnyomódott a kulcs záró gombja. Azóta nem indul, csak nyekergöö hangot ad. Meg hibának írja a lágzsákot, az öv csatlakozót és a teljes fékrendszert. Akku saru levételével már próbálkoztam, de semmi. Mi lehet a baj? Köszi elööre is!
Köszönöm a választ. A fizikájával kvázi tisztában voltam, de mivel az autósbolt sem volt tisztában azzal, hogy mit árul, így kicsit megakadtam. Kiszedem a szondát megnézem mi van rajta és majd aztán keresgélek a neten.
Meg tudnátok mondani, hogy mi a minimum vastagsága az első és a hátsó féktárcsának? Cserén gondolkozom, mert van már egy kis válla, de nem tudom, hogy pontosan hány mm a minimum. 2003,1.6b,NFU
FAP szűrő tisztításán gondolkodom. A program szerint 83%-os a telítettsége, még 28.000 Km van a cseréig. Érdemes még várnom a tisztítással, vagy kezdjek aggódni és minél előbb vigyem szerelőhöz? P. 308 sw 1.6 HDI 92 LE 9HP
Írtátok még az előző problémámra, hogy feszültség szabályozót kellene cserélnem. Mik a következmények, ha még úgy járok az autóval, hogy 13V körül van a feszültség?
Óbakker:) A baráti kézszorítás is elég lenne, remélem összejön az is:) Futóműves kissé elbabrálta a kocsit, így hozzá akarom/kell visszavinni, mert cserével együtt egy pontos beállítást is csinál. Gumis szólt, hogy baj lehet a dőlésszöggel, nyalta a gumi jobb szélét, elvittem és sajnos elkezdett állítás után jobbra húzni. Most meg nem nagyon tudja visszaállítani, hogy ne húzzon, mint ahogy eredetileg sem húzott. Dőlésszög meg nem állítható állítólag:( Közben láttuk, hogy a betét eléggé lent van, a tárcsa sem szabályozható fel, inkább újat veszek. A méretért az alvázszámot dobom sms-ben, meg holnap megcsörrentelek, hol érdemes berendelni. Előre is köszi:)
Nekem trw a favoritom, betétben mindenképp, harap nem nyiszog, de pl a bömin az is egy lassítást bírt ki végsebességről 140re és meghullámosodott a tárcsa. Most gyárit kapott.
Gyári harapós érzetet a trw és ate tud. Ha nem lassítasz sokat 200ról 90re ezek jók lehetnek, ha igen akkor gyári tárcsa és betét
Règ jàrtam a forumon,de most egy kis segitsègre lenne szüksègem. Eddig szerelővel cserèltettem a gàzolaj szűrőt, de most szüksèg volt hogy sajàt magam cserèljem. A szűrő alsó rèszèn levő csatlakozó egy èrintkező nèlküli lyukba volt beledugva.Felette viszont van egy lyuk amibe be lehet csavarni valoszinü az èrzèkelőt. Az a kèrdès hogy a szerelő nem tette bele vagy nem is kell hogy legyen. Peugeot 307 ,2006 èvi, 1,6hdi, 90 le,ràncfelvarrott.
Jena - 2Y, vagy akinek mostanában volt megelégedéssel csere: kérdés:
melyik az a fékbetét/tárcsa páros, ami nem visít és minőségi? Másik kérdés, hogy az SW alá mekkora tárcsa és betét kell? Cikkszám? Esetleg beszerzési forrás? Bírt kerek 150 ezret / 8 évet.
Igen, de ha alapjáraton jár a motor,a géppel nézzük a turbó százalékos arányát,és így járva 60-100% között ugrál,gázadás nélkül! kérdés: elektromos EGR szelepet hogy tudjuk kiszürni?? .-hogy a mechanikai rész jól működik!??- a gép nem hozza hibának!! köszi
Én gyújtás problémára tippelnék. Kimaradt az egyik henger, emiatt rossz lett a keverék, így a lambdaszonda rossz értéket küldött vissza. Ebből jött a katalizátor hiba.
Nekem ugyanez az autóm van, csak 2003-as. Amikor ezt produkálta, akkor gyújtás kimaradás jeleit mutatta. Remegett az egész autó, mintha ki akarna esni a motor és a hangja is megváltozott.