Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smíró Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114965

Legalább 10 percre vetted le?

 

Utána újra kellene inicializálni a kulcsot. Szerintem.

Előzmény: jawacz350 (114964)
jawacz350 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114964

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a kocsi ajtaja, és a motorháztetöö is nyitva volt, mikor a zsebemben megnyomódott a kulcs záró gombja. Azóta nem indul, csak nyekergöö hangot ad. Meg hibának írja a lágzsákot, az öv csatlakozót és a teljes fékrendszert.  Akku saru levételével már próbálkoztam, de semmi. Mi lehet a baj? Köszi elööre is!

 

Smíró Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114963

Leborulós szmájli:)

 

Thx!

Előzmény: Zolysys (114957)
MesziLaci Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114962

Köszönöm a választ. A fizikájával kvázi tisztában voltam, de mivel az autósbolt sem volt tisztában azzal, hogy mit árul, így kicsit megakadtam. Kiszedem a szondát megnézem mi van rajta és majd aztán keresgélek a neten.

 

Szép napokat!

Előzmény: vecserom (114906)
takacs.richard Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114961

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy mi a minimum vastagsága az első és a hátsó féktárcsának?
Cserén gondolkozom, mert van már egy kis válla, de nem tudom, hogy pontosan hány mm a minimum.
2003,1.6b,NFU


Köszi!

balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114960

Folyamatos hasznalat mellett az akkut nem tudja visszatolteni, igy hasznalat soran lemerulhet, reggel nem indul a kocsi. 

Tobb fogyaszto eseten a kocsiban kevea lesz a nafta.

Szerintem.

Előzmény: ordoghr (114958)
viko307 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114959

Kösz a segítséget 

Előzmény: Jena307 (114952)
ordoghr Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114958

Sziasztok!

 

FAP szűrő tisztításán gondolkodom. A program szerint 83%-os a telítettsége, még 28.000 Km van a cseréig. Érdemes még várnom a tisztítással, vagy kezdjek aggódni és minél előbb vigyem szerelőhöz? P. 308 sw 1.6 HDI 92 LE 9HP

 

Írtátok még az előző problémámra, hogy feszültség szabályozót kellene cserélnem. Mik a következmények, ha még úgy járok az autóval, hogy 13V körül van a feszültség?

 

üdv: Ordoghr

Zolysys Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114957

4246P5 302mm

Előzmény: Smíró (114956)
Smíró Creative Commons License 2015.11.06 0 0 114956

Igen, az tuti, hogy a nagy. Csak a számát nem tudom. az alvázszám:

 

VF3HRHRH84572821

 

 

Mégegyszer köszi a segítséget és a fáradozást a típust és mértet illetően.

 

Előzmény: Zolysys (114955)
Zolysys Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114955

nagy féked van 302 es ha jól rémlik

Előzmény: Smíró (114954)
Smíró Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114954

Óbakker:) A baráti kézszorítás is elég lenne, remélem összejön az is:) Futóműves kissé elbabrálta a kocsit, így hozzá akarom/kell visszavinni, mert cserével együtt egy pontos beállítást is csinál. Gumis szólt, hogy baj lehet a dőlésszöggel, nyalta a gumi jobb szélét, elvittem és sajnos elkezdett állítás után jobbra húzni. Most meg nem nagyon tudja visszaállítani, hogy ne húzzon, mint ahogy eredetileg sem húzott. Dőlésszög meg nem állítható állítólag:( Közben láttuk, hogy a betét eléggé lent van, a tárcsa sem szabályozható fel, inkább újat veszek. A méretért az alvázszámot dobom sms-ben, meg holnap megcsörrentelek, hol érdemes berendelni. Előre is köszi:)

Előzmény: Jena307 (114953)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114953

Dobsz alvázszámot keresek rá, aztán ha megfelelő akkor az én áramon megkapod, ha meg lejössz hozzám egy baráti kézfogásért fel is dobom neked 

Előzmény: Jena307 (114951)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114952

rritka amelyikben van érzékelő, nem baszott át a szerelőd, azért sem lyukas a szűrőház ahová a szenzor megy bele

Előzmény: viko307 (114949)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114951

Nekem trw a favoritom, betétben mindenképp, harap nem nyiszog, de pl a bömin az is egy lassítást bírt ki végsebességről 140re és meghullámosodott a tárcsa. Most gyárit kapott. 

Gyári harapós érzetet a trw és ate tud. Ha nem lassítasz sokat 200ról 90re ezek jók lehetnek, ha igen akkor gyári tárcsa és betét

Előzmény: Smíró (114948)
viko307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114950

Motorkód 9hx, DV6ATED4

viko307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114949

Üdv

Règ jàrtam a forumon,de most egy kis segitsègre lenne szüksègem. Eddig szerelővel cserèltettem a gàzolaj szűrőt, de most szüksèg volt hogy sajàt magam cserèljem. A szűrő alsó rèszèn levő csatlakozó egy èrintkező nèlküli lyukba volt beledugva.Felette viszont van egy lyuk amibe be lehet csavarni valoszinü az èrzèkelőt. Az a kèrdès hogy a szerelő nem tette bele vagy nem is kell hogy legyen.     Peugeot 307 ,2006 èvi, 1,6hdi, 90 le,ràncfelvarrott.

Smíró Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114948

Jena - 2Y, vagy akinek mostanában volt megelégedéssel csere: kérdés:

 

melyik az a fékbetét/tárcsa páros, ami nem visít és minőségi? Másik kérdés, hogy az SW alá mekkora tárcsa és betét kell? Cikkszám? Esetleg beszerzési forrás? Bírt kerek 150 ezret / 8 évet.

 

Előre is nagyon koci a választ!

 

Előzmény: Jena307 (114947)
Jena307 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114947

lenne pár ötletem de látni kellene

Előzmény: Peugeot Robi (114944)
laler1 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114946

Köszi,

meg nézem.

Előzmény: thaibox (114943)
naveed Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114945

Bevallom nem tudom mi oldotta meg. Csak egyszer csinált ilyet, de ugyanezek a kódok jöttek ki a hibaolvasáskor.

Előzmény: Péter 89 (114942)
Peugeot Robi Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114944

Igen, de ha  alapjáraton jár a motor,a géppel nézzük a turbó százalékos arányát,és így járva 60-100% között ugrál,gázadás nélkül! kérdés: elektromos EGR szelepet hogy tudjuk kiszürni?? .-hogy a mechanikai rész jól működik!??- a gép nem hozza hibának!! köszi

Előzmény: Jena307 (114921)
thaibox Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114943

Az ülés alatt a csatlakozó szokott széthúzódni. Ha benézel az ülés alá látni fogod a vezetéket. Azt kövesd végig és meglesz a csati is.

Előzmény: laler1 (114918)
Péter 89 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114942

Nekem is ugyan ezt produkálta.
Neked mivel oldódott meg a probléma?

Előzmény: naveed (114937)
Péter 89 Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114941

Ki olvastattam a  hibakódokat:

P1336 Gyújtás kihagyás
P0304 4. hengernél gyújtás hibát érzékel

P0341 Vezérműtengely helyzetérzékelő A áramkör tartomány/teljesítmény

P0410 Szekunder levegő befúvó rendszer hibás működése

 

Tegnap este töröltük a hibakódokat azóta nem produkálta.

Zolysys Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114940

akkor szivattyú hiba

Előzmény: Feroroll (114939)
Feroroll Creative Commons License 2015.11.05 0 0 114939

Sziasztok!

Nekem is a szervóval van gondom ,egyáltalán nem megy.

Be megy az áram a szervóba csak nem indul.

Nekem egy 307 break kombim van 2007 évjárat nekem sincs semmi ötletem mi okozhatja a hibát. Ha tud nekem segíteni valaki azt megköszönném.

laler1 Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114938

Nem biztos ,hogy gyújtás hiba mert nekem új gyertyákkal és új gyújtótrafóval is produkálta ezt a hibát.

naveed Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114937

Én gyújtás problémára tippelnék. Kimaradt az egyik henger, emiatt rossz lett a keverék, így a lambdaszonda rossz értéket küldött vissza. Ebből jött a katalizátor hiba.

Nekem ugyanez az autóm van, csak 2003-as. Amikor ezt produkálta, akkor gyújtás kimaradás jeleit mutatta. Remegett az egész autó, mintha ki akarna esni a motor és a hangja is megváltozott.

Előzmény: Péter 89 (114933)
balazs.robi aliasz Őrmi Creative Commons License 2015.11.04 0 0 114936

Club oldalon is csak a hibaüzenet van.

Előzmény: Péter 89 (114933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!