Sajnos nem ismerem a robi55 motorjának(babetta) tengelyméretét, nekem egy számomra ismeretlen kuplungfelső (gyakorlatilag szervizben kukázott) melynek közepe 22,2 lett kiszúrva és átültetve az eredeti 250 felsőbe.
Szervusz! Tavasszal beszéltünk arról hogy r250 re Honda GCV190-et szerelek.Azt kérdezném hogy egy robi55 kuplungfelső tengelyfurata 22,2 vagyis stimmel a gcv190-re?
Igen azok a legújabb kf hajtások,már csak azokat gyártják. Ezzel csak anyagspórolásra játszanak,ugyanis a régebbi kf 04 -nél van elektromos vészleállító "eszmélet vesztés" :) re gondolván.
Elég hülye megoldás és ha csúszik a kuplnug vagy terhelés alatt meg bírja tartani az ember pl kocsizásnál, biztonságilag annyival jobb szerintem hogyha eszmélet vesztés vagy akármilyen baleset történik ha elengedik a kuplungot megáll a gép de egyébként szerintem is rosszab.
A legújabb kf 04 fordított működésű nem is értem miért változtattak. tehát: alaphelyzetben nem hajt,felhúzott kuplung karral indúl a hajtás. hát igen elég hülye megoldás.ja és még ami a legrosszabb állandóan fogni kell a kart. ha elengeded megáll. nincs rajta biztosító.
Egyedül az MTD-ét forgalmazzák olyan kuplunggal ami alap állapotba nyitva van. Amúgy tudtommal régen és most is az volt/van jobban elterjedve ami alap helyzetbe zárva van tehet hajt és ha behúzod a akart akkor áll meg. Szerintem az utobbi a jobb.
Én csak a "régit"(most is kapható) ismerem itt az alaphelyzet az összekapcsolt,az újabbnak mi az alaphelyzete? mert ha szétkapcsolt akkor látatlanban is utálom.
Felejtős. 1, olcsó ami nem is lenne nagy baj 2, új márka kevés van belőle és ha a szerő is aszt mondta, hogy rossz akkor valószínűleg az is 3, nem igazán találkoztam belevaló alkatrészekkel tehát az alkatrészellátás sincs kiépülve.
Max gázon megállnak a kapák? kuplung állítás , a bovden egy csavaron keresztül csatlakozik a kiemelő karhoz ott kontra fellazítás csavar beállítás ujra kontra ,nyugalmi(összekapcsolt) helyzetben bovden néhány mm holtjáték.
Beüzemeltem a dragon 55-ös gépet. Járattam üresen párszor negyed órát, meg kicsit hajtattam a kapákat is rajta de csak üresen a levegőben.
Most próbáltam ráengedni a földre, de a kapák max gázon is megállnak a földben. Mi lehet a gebasz?? Ja és a motor nem fullad csak a kapák állnak meg. Hívjam a garis szervízt??
Szia Ádám!Ádám ezek a motorok nem egyeznek meg az autó motorral!Ezek a motorok alapból léghűtésesek.Bármelyik kapálógép alkatrészt vagy maga kapálógépet forgalmazó boltban 0,6dl kiszerelésben lehet kapni olajat hozzá.Ezek az olajak magasabb hőfokot birnak.Ha visszanézzel jó pár oldalt,ott ki volt vesézve ez a téma. Talán neked is tudtam segíteni.István
Megérkezett a KF Dragon 55-ös gép. Van itthon 5 liter hunoil 15w-40-es olajam. Szerintetek beletegyem az első 5 órás bejáratáshoz, vagy már most menjek el egy jobb minőségű olajért.( Ti milyet használtok? Mol, Shell stb.stb. ?)