Mondam az elején, hogy így nem lehet. Ha esetleg mérsz is valamit semmit nem fog az állapotáról megmondani. Egyébként ha nem sikerül megmérni és minden jel arra utal, hogy az a rossz kb 3-4000-ért kapni utángyártott potmétert.
Gyárilag is bele van hegesztve hátulról, mert nem fér el a feje. Így lesz pontosan olyan mint amilyen volt azért ezt írtam. Ha kifúrod a csavart nem tudod átnyomni rajta a katalizátor dobtesttől, azért kell a csavarnál nagyobbra fúrni, áttolni a csavart és hátulról odahegeszteni.
Szia!Ma megnéztem a kocsit.Lehet,hogy én vagyok béna,de a link leírása alapján és nem tudtam mérni semmit.Ha a kábel mellett ha a kábel-be dugtam bele a gombostűt semmi eredmény.OBD vel is néztem volna de semmi.Kapcsolódik a kocsihoz,fordulatot,hőfokot,o2 szenzort mutat de gázpedál relatív helyzete semmi,gázpedál helyzet D,E,F semmit sem mutat.Így okosabb egyenlőre nem lettem.Közben míg próbálkoztam és gyújtáson volt most hallottam a motortér-ből a kattogást.Mintha egy mechanikus óra ketyegett volna csak gyorsabban egy kicsit.Találni nem találtam meg de mintha a lámpától vagy közeléből jönne a hang.Szembe állok a kocsival akkor bal oldalon.
Ezek a csavarok gyárilag be vannak hegesztve, nem lehet kitekerni. Az anyát nem tudtam leszedni, a szomszéd (a hegesztő szaki) amúgy sincs itthon, úgyhogy marad a furkálás. Egész jó idő van 34 fok árnyékban. Nem fogok unatkozni.
A csavar vége ha kilóg akkor arra kell hegeszteni egy anyát és annál fogva megpróbálni kitekerni, a hegesztéssel bevitt hő szokott ezen segíteni de ha mégsem akkor meg kell melegíteni "csibepörkölővel" a csavar fészkét és úgy kicsavarni a csavart! Legjobb lesz ha leveszed a katalizátort és úgy próbálkozol a csavar kivétellel! A fölsö csavarok azt hiszem rézből vannak, nem szakadnak be.....
Mit lehet csinálni a katalizátor végén levő csavarral, amihez a kipufogódob csatlakozik és egyszerűen letört. Jól el volt már vékonyodva a tövénél, de hogy mi a fenétől, amikor semmi nem koptatja.
Szerintem ilyesmi feszültségeknek kell lenni. A lényeg a folyamatos változtathatóság. Ne szakadozzon. Ahogy olvasgattam inkább a csatlakozó kontakthibáját érdemes megnézni. A gázpedál állását az ELM műszerrel is ki lehet olvastatni. Ha jól emlékszem %-ban jelzi ki. Szerintem nem kell beindítani, csak ráadni a gyújtást és úgy is lehet látni. Én 1x néztem az enyémet. 10-11% az alapjárat és olyan 86% volt talán a max.
Már körülnéztem árak tekintetébe (még jó,hogy ültem). Bontott felújítottat találtam 30kért,de találtam 50kért is,garival bár arra így korán reggel már nem emléxem,hogy mennyit adtak rá.
Mindenesetre köszönöm mindenkinek a válaszokat/segítséget.Mindenképp utánajárok a témának.
Hátha befecskendezökröl van szó vagy olyan helyen csináltasd ahol ha 300-ezerért csinálják akkor irásos garanciát adnak stb vagy ajánlo. Hogy tizezerért van cseregaranciával bontot vagy bevizsgált bontot 30-ezerért..Nekem az a tapasztalatom hogy ha egyszer hozzányulnak és nem jó csinálják meg illetve felét vévzik el a munkának nem lessz jó még inkáb ront a hejzeten.
Nekem is csinálja.... Már lebontottam, telefújkáltam mindennel és csinálja továbbra is. Beletörődtem..... Illetve ha nagyon idegesít felhangosítom a rádiót.
Sziasztok! Olyan gondom lenne, hogy a B oszlopnál a tetőkárpit a rázkodástól idegesítő nyiszorgó hangot ad. Van valami ötletetek, hogy hogy lehetne megszüntetni?
Szia! Amit belinkeltél feszültség értékek az igaz a mi autónkra is? Mert ki tudnám méretni én is. Sógorom már csinált ilyet,csak kellenének a feszültség értékek. Ó gyűrűt is sikerült kizárni,nem szív farsot. Szét nem szedtük,féktisztító spray-vl teszteltük.
Értem és köszönöm a segítséget.Hát nem lettem boldog.Gondolom az se véletlen,hogy mostanság kezdődik ez a hiba,mert kb. 213e km van benne. Ez még az eredeti,gyárilag (12 évvel ezelőtt) beszereltek.
Megpróbálom még1x,hátha valakinek van valami ötlete.Szóval.....
Sziasztok.
Olyan gondom lenne az 1.5 dci-vel,hogy erőteljesebb gázadáskor (persze random) történik az,hogy egy pill-ra megtorpan az autó - de nem mindig - ,aztán kigyullad a STOP, az Izzítás, és a Vízhőfok visszajelző ledje. Kb. 4-5 mp-ig világítanak majd kialszanak. Valamikor csak a ledek világítanak. Az autó ez idő alatt megy rendesen (nem rángat,fullad vagy ilyesmi).