Tök jó, pont most akarunk venni egy Samu RR82PHIS hűtőt.
Akkor mit vegyek? Interlevin! Te mit vennél? :)
Igazából egy RR92HASX jobban megfelelne az igényeinknek, italhűtő nem igazán kell, de M.O.-on nem forgalmazzák, tót számlával meg nem sokra megyek, nem tudom egyszerűen elszámolni.
Írtam Nekik egy levelet, amibe direkt beleírtam, hogy másnál halk a hűtő, tehát ennek valami BAJA VAN!
Kaptam egy sablonválaszt:
"Néhány általános jelenség, amelyekre a Samsung NoFrost hűtőszekrény tulajdonosok felkeresik a Samsung Ügyfélszolgálatát:
1.Zajos a készülék A NoFrost technológiával működő hűtőszekrények a jegesedésmentességet biztosító belső légkeringető ventillátor egységegy miatt talán egy picit hangosabbak, mint az ezen NoFrost megoldással nem rendelkező társaik, de ez a kis zaj hosszú távon nem zavaró és nem jelent készülékkel kapcsolatos problémát.
2.Csöpögő hangot hallok a készülékből Ez a jelenség is a NoFrost technológia velejárója, teljesen normális működést jelent a jegesedésmentes készülékek működése esetén.
3.A hűtőszekrény motorja többet megy, mint amit megszoktam Valóban, a termék inverter motorja többet megy, azonban ez is a NoFrost technológia sajátja: a beállításoknak köszönhetően az erőforrás gyárilag szabályozott, alacsony fordulatszámon, optimális energiafogyasztással biztosítja az egyenletes hőmérsékletet a készülékben.Bízunk benne, hogy a jövőben is örömét leli termékünk használatában!
Üdvözlettel, Samsung Electronics Magyar Zrt."
Ez a mondat azért priceless: "ez a kis zaj hosszú távon nem zavaró és nem jelent készülékkel kapcsolatos problémát".
Szerintem kurv@'ra szubjektív, hogy kinek mi a zavaró. Gyakorlatilag azt írják, hogy majd megszokom...
Az csak hab a tortán, hogy mediamarktból van, és nem küldték ki a garancialevelet a hűtővel, így most azt is pótoltatom, közben hívnám ugye a szervizt is... Nem biztos, hogy még egyszer vennék samsung hűtőt. :S
Ha csak gáz feltöltés a hiba akkor nem lesz drága olyan, 8-10e Ft, de ha már ahogy írod 20?20x éves akkor mindenképp lecserélném, mert már nem költenék rá, és egy új fele annyit fogyasztana.
Vettem egy SAMSUNG RB29FERNDSA NO FROST-os hűtőt, amit tegnap ki is szállítottak.
Előtte egy A+-os Zanussi volt, aminek nem volt ugyan fagyasztója, de legalább csendben volt és hűtött ahogy kell. Ha rajtam múlott volna, akkor veszek mellé egy fagyasztót, de asszony azt mondta, hogy ilyen samsungot akarok venni....
Kérdésem, hogy volt-e már olyan, akinek hangos volt a samsungja és a szerviz meg tudta neki oldani ezt a dolgot.
Én most ott tartok, hogy van egy 135ezres hűtőm, ami szép is, hűt is, de olyan érzésem van a konyhában, mintha egy gyárban lennék...
A hűtő stabilan vízszintben áll, volt hogy megfogtam a kompresszort hátul, hogy az rezonál-e, de nem. Cserébe olyan forró volt, hogy tojást lehetett volna rajta sütni.
Nekem ez a hűtő így ebben a formában nem kerek. :S Valakinek hasonló tapasztalat megnyugtató lezárással?
Tudnátok segíteni van egy ilyen ARISTON MBA 4042c hűtöm?Abban kellene a segítség hogy valaki fotozale a kis tábláját a hűtőbe mert nekem takarításnál véletlen lejött és nincs már meg nekem a Compr.Kompr.Syst. kellene főkepén. Ezeket az információkat a hűtőrészben alul balra elhelyezett, a készülék tulajdonságait tartalmazó kis papír vagy fémtáblán találják meg. A segítséget ellőre is köszönöm.
Oldalt mennyi helyet érdemes hagyni a szabadonálló hütőszekrény mellett? A boltban azt mondták, h a régi tipusú (nem no frostos) hütők esetében felül és hátul adta le a hőt, így ott kellett helyet biztosítani, ellenben a no frostos hütők esetében oldalt adja le a hőt, így ott kell a hely.
Nekünk hátul/fölül van hely, ellenben oldalt csak 1-1 cm, lehetséges, h ez okoz problémát? A mostani hütőnk (electolux kb 5 éves, no frostos) állandóan müködik, zúg. Mi azt hittük, h lassan felmondja a szolgálatot, és már készültünk a vészforgatókönyvre (új hütőt kell vásárolni). Erre most kiderül, h lehet, h az a baj, h egyszerűen nincs megfelelő tere oldalt, és az új hütővel is hasonló problémánk lesz...
Megszaglásztam a Samut, de csak a húsvéti füstölt sonkát éreztem:) Nekem nem büdös és nem hangos. Volt már olyan eladott hűtőnk, amit vissza kellett vennünk, mert a belseje hasonlóan büdös volt és a parfétorták eladhatatlanok voltak, mert átvették a szagot. Ez általában a belső test műanyagának a szaga, ami sajnos előfordul bizonyos szériáknál. Próbálj meg egy tálba egy zacskó szódabikarbónát, vagy őrölt kávét tenni, minden szagot magába szív, vagy ecetes, szódabikarbónás vízzel átmosni belül.
A hangjával semmi problémánk, számunkra abszolút nem zavaró.
A szaga miatt viszont megbántuk választásunkat. A hűtő és fagyasztó részben egyaránt dohos, büdös szag van. Pedig soha semmi nem borult ki benne. Hiába mossuk, takarítjuk, az csak addig segít, míg ismét le nem hűt. A zacskókban is minden átveszi a dohos szagot, csak a zárható dobozok segítenek. Az ajánlott szagközömbösítő a hűtőrészben jól végzi a dolgát, de ez csak tüneti kezelés és a fagyasztórész továbbra is büdös.
A szervízből is csak 2. bejelentésemre jöttek ki, megvizsgálták, a szagot szubjektívnek mondták és nem találtak semmilyen hibát. 1 hét múlva visszahívtak, hogy még a koreai szervízesek sem találkoztak ilyen problémával, ők ezzel nem tudnak mit kezdeni, szerintük a készülék hibátlan.
Szóval csak abban reménykedhetek, hogy a hátralévő 4,5 év garanciaidőben "elpusztul" és hátha kapok 1 jobbat. Bár nekem azt mondták, hogy ilyen inverteres készüléket még nem kellett cserélniük.
pozitív végkifejlet (remélem): a hűtőt Ausztriába hoztuk ki magunkkal. Mivel nem akart megszűnni a hang napok múltán sem beszéltem a magyar Siemens szervízzel, akik egyből a venti hibájára gyanakodtak, mondtam, hogy a hűtő Ausztriában van, mondták, hogy egyeztessek nyugodtan a kinti márkaszervízzel. Mára találtunk időpontot velük, ki is jött a szervizes. Tegnap este előszedtük a garipapírját, amin meglepődve olvastuk, hogy a BSH Magyarország vállal a készülékre 24 hónap garanciát Magyarország területén kizárólag. Na mondom klassz, akkor lehet, hogy borsos árat fizetünk majd az osztrák szervízért....erre a srác kicserélte a ventillátort, meg sem nézte a magyar papírokat, sőt mivel az egyik fakk ajtaját sikerült eltörnöm (ráfagyott a hús) így abból is küldenek cseredarabot gariban! :) Visszapakoltunk, hangját sem hallottuk a kicsikének, remélem rendben lesz! Köszönjük Siemens, ez elég profi hozzáállás :)