Nekem nem voltak tünetek amikor a 8,5 éves akksi lepadlózott .Igaz a közp,kijelző firkált valamit amikor nem indúlt.Na meg persze a bimmm hang :) Tekerte még az indító csak már letiltott az ecu a saját védelme miatt.Tolásra indult félméteren :))
Azt a megoldást javasolták, hogy FAP leszerelés, postán elküldik olyan céghez, ami ezzel foglalkozik, vissza posta, felszerelés, Peugeot programmal nullázás. A program 83%-os telítettséget mutat. Meg szeretné előzni a bajt. Házilagos mosástól én is félnék. Valaki Kaposvár környékén megbízható megoldást tud?
Nemtudom mikre képes az akku de nálam is csodaszamba mentek a tünetek amiket senki sem tudott megmagyarázni. Volt olyan hogy a xenon lent felejtette magát meghogy nem reggel hanem miután már mentem az autóval és leállítottam kiszállásnál villogott az index. Volt még mas is de mar nem emlekszem. Az akksit akkor dobtam bele amikor vettem csakhogy beinditsuk mert amivel vettem döglött volt. Bennefelejtettem mert mindig Elindult. Aztán egyszer egy villanyszerelő szólt hogy cseréljek benne akkut mert valószínűleg az produkálja a problémák egy részét. Nem biztam benne de faterom Peugeot 106-osának is ez volt a baja és. 3 évig senki sem találta ki.
És láss csodát ahogy faterom autója úgy az enyém is meggyógyult.
Sziasztok! Àldàsotokkal teljesitmenyoptimazilalason esett at a kocsim, RHR -es diesel. Brutalisan jo lett. De egy nap utan mar csuszott a kuplungom, masnap mar minden erosebb gazadasra. Mivel a veget jarta elotte is mar, igy vennem kell ra. Igaz, h ket fajta szett van hozza? Valeo vagy luk-ot szeretnek bele. Honnan tudom leszedes elott, h milyen van benne? Üdv
Le kell szedni a kereket. Be kell azonosítani, hogy milyen tárcsa van az autón. Ált. 1-1 mm kopást engednek meg, azaz 26 mm vastag tárcsa 24 mm-ig használható biztonságosan.
Az FAP-t házilag is ki lehet tisztítani. Kb. 0,5-1 óra a kiszerelése akna felett. Tisztítás, szárítás, majd vissza szerelés. Honnan tudod, hogy 83%-os?
Nekem "víz a gázolajszűrőben" hibát dobott. Szervizben cserélték a jeladót, pucolták, új szűrő, stb. Aztán Ádi írta az aksit. Nem kicsit káromkodtam... igaza volt, nekem csomó potya út a szervizbe, meg költség...
Majd úgy jársz,h annyira leesik a feszkó az aaksiban,mivel nincs utántőltése és a nagyfogyasztók ( fűtés,páramentesítés,lámpák ) zabálnak,h nem fog indúli hiába tekeri még az önindító az ecu letilt :))
A távirányító újrainicializálása - Vegyük le a gyújtást. - Adjuk rá a gyújtást. - Nyomjuk meg azonnal az A gombot, és tartsuk néhány másodpercig lenyomva. - Vegyük le a gyújtást és vegyük ki a kulcsot a gyújtáskapcsolóból. A távirányító újból működőképes.
Olyan problémám van, hogy a kocsi ajtaja, és a motorháztetöö is nyitva volt, mikor a zsebemben megnyomódott a kulcs záró gombja. Azóta nem indul, csak nyekergöö hangot ad. Meg hibának írja a lágzsákot, az öv csatlakozót és a teljes fékrendszert. Akku saru levételével már próbálkoztam, de semmi. Mi lehet a baj? Köszi elööre is!
Köszönöm a választ. A fizikájával kvázi tisztában voltam, de mivel az autósbolt sem volt tisztában azzal, hogy mit árul, így kicsit megakadtam. Kiszedem a szondát megnézem mi van rajta és majd aztán keresgélek a neten.