Majd kifaggatom a szüleimet, hogy mikor jött elő a hiba. Az igazat megvallva nem hiszem, hogy hideg volt a motor mert a IV kerben laknak és már az M7-n voltak amikor ez történt.
Lacibácsi ebből a c5 ből eladtak több ezer darabot ,ha tényleg ekkora szar lenne akkor csak egy ember balhézott volna ?
Számtalan autómárkának vannak selejt autói nem is kevés még a merecedes is gyárt jó nagy szemetet , a haverom mercije 2 év alatt 3x vitte a tréler a szervizbe ,csak nincs ideje ilyen selejt írásokra .
szia, nekem is előfordult néhányszor ez a hiba, főleg akkor, ha hideg motornál nyomok egy kövér gázt. Ha jól tudom, ez a kipufogórendszer hibájára utal. Lehet, hogy nem függ össze a jelenség a hideg motorral, de az eddigi, kb 4-5 alkalommal mindig ilyenkor jött elő ez a hiba. Én a következőt szoktam csinálni, ami eddig bejött: kb 10-15 km-en magas forulaton járok a kocsival. Ezt követően, újraindításkor a hiba megszűnik.
Képzeld nekem is van szemem és tudok olvasni és mielőtt kommentáltam volna a hozzászólásodat (ami a Te véleményed), előtte részletesen áttanyulmányoztam az egészet. Szerintem mielőtt köpködsz az előtt kérdezz meg egynél több embert!
Hidd el le lehet zúzni egy autót fél év alatt is :) Láttam rá példát... Az enyém sem épp fényes állapotban került hozzám.
Nem tudok mit csinálni, hogy ha nem fogadod el hogy két emberen áll a vásár!
Az én autóm is pont tíz éves és sehol sem rozsdásodik és egy kis odafigyeléssel, még nagyon sokáig szolgálni is fog becsülettel. Erről ennyit!
Úgyhogy, ha nem kedveled a márkát, akkor nem kell venni. Senki sem kényszerít/tett rá!!!! Olyat veszel és vezetsz amilyet akarsz.
Mégegyszer köszönöm, hogy ezért a hosszú írásért ennyit fáradoztál.
Tudod, ez a fórum nem erről szól és nem ezért van. Nem kötelező neked írnod ide. Én megköszönném, ha elkerülnéd ezt az oldalt; nem kéne bunkó módon elküldenem téged a halál f....ra.
Hogyan lehetne tárolni egy pár hetes, hónapos autót! Max használhatták fél évet, az alatt hogyan tárolhatta? Szerintem nagy kárt nem tett benne!
Az csak egy dolog, hogy milyen az autó minősége, ki mit bír elviselni az autó hibája gyanánt!
Vannak ott azért érdekesebb dolgok is, ha figyelmesen elolvassuk.
Érdemes elovasni a munkalapokat, határozatokat, bírósági papírokat! Nekem nem az jön le belőle, hogy a honlap egy átverés lenne, vagy csak a márkát akarja lehúzni egy átvert tulajdonos.
És miért lehetett itthon eladni, ha jól tudták, hogy bontásra való nem közúti forgalomba? Egyszerű a válasz: mert nálunk nincs fogyasztóvédelem! Nem kell senkinek tartania attól, hogy fényderül a sunyizásra és akkor többe fog kerülni a leves, mint a hús!
Felejtsük el, hogy egy citroen és gondoljunk bele milyen siralmas, hogy megvesz valaki egy drága új autót, amihez jár garancia is, és semmit nem tud tenni, nem javítja meg senki, mert ugye javíthatatlan volt a szóbanforgó szériahiba, ki nem cserélik az autót, az árát vissza nem fizetik.
A per során hazugságokba, számlahamisításba keveredik egy multinacionális cég, maga a gyár, hiszen a Citroen Hungári az maga aaz autógyár tulajdona!
Mindenesetre én 100x is meggondolnám, hogy vegyek-e autót egy ilyen társaságtól! Elvonatkoztatva a citroentől, márkától függetlenül! És, ha jól megnézzük már hatodik éve fut a website! És még nem vitatja a citroen a tartalmát 2012-ben sem, mondjuk felesleges is lenne az olvasottak után, mert valószínűleg a szkennelt okiratok eredetiek! Azért ez elgondokodtató, vagy nem?
Sokat nem tanúltak belőle az már biztos! :-) Lehúzza a citroen gyár/importőr/marketing részleg saját maga, ahhoz nem kell fórum bejegyzés, meg komment és hasonló!
Van egy jó hírem! Már szervezés alatt van a 2. Citroen C5 találkozó! Folynak a megbeszélések a Citroen Wallissal mint hivatalos szponzorunkkal. Idén nem lesz kvízjáték, ellenben lesz autószépségverseny több kategóriában. Az időpontot és a helyet hamarosan megírom.
Ennyi. Arról nem is beszélve, hogy egyetlen márka egyetlen típusából sem szabad megvenni az első szériát. Az ominózus citromnak sem volt különösebb baja, csak utána kellett volna húzni a hátsó futómű csavarjainak. Nem tudom mi lett belőle, nem olvastam el, de erről a hibáról írnak boxban és a megoldás a csavarok nagyobb nyomatékkal történő meghúzása. A későbbi szériáknál ez már nem fordult elő.
Az enyémnek is vannak apróbb bajai, de melyik 10 éves autó hibátlan?
Az ismerősöm vett egy vadi új, szuper megbízható Toyota Aurist. 1 évig szenvedett vele, mert minden baja volt, amit természetesen a szervízben nem találtak akkora gondnak. Majd elege lett, eladta, és tudjátok mit vett? Egy jó pár éves C5-öt! Amit azóta is különösebb gond nélkül használ, és meg van vele elégedve. Semmivel sincs több gond vele, mint egy hasonló kategóriás más típussal. És nem csak én vagyok a C5-el megelégedve, hanem ő is, és ő is, és ő is, és ő is, és ő is,...........
Egyikünk sem ismeri az adott úriembert, úgyhogy ne húzzuk le a márkát. Nem tudjuk hogy tárolta az autóját és hogyan bánt vele. A "szak" szervizekkel meg vigyázni kell. Nem kell hagyni, hogy félrevezessenek. Ha valaki mindenképpen a szakszervizeket preferálja, akkor ott kell állni az autó mellett és nézni, hogy mit csinálnak rajta és szólni, ha valamit nem úgy szeretnél, mert ehhez jogod van!
A FAP szűrő kiütést azon kívül, hogy kiprogramoztad a vezérlőből, hogy oldottad meg fizikailag? Kivetted? Mivel pótoltad a helyét? Benne hagytad? Ha iden kiszedtél belőle valamit?