Nálam ugyanez a motor 2001-es évjárattal ugyanezt produkálta. Sok drága alkatrészt eredménytelenül cseréltünk benne, míg az EGR szelep csere után megszünt a hibajelenség. (bontotóban 15000Ft volt, újonnan 40 körül lett volna) Azóta évenként előjön, de egy EGR szelep tisztítás mindig rendbeteszi. Nálam ez a hiba általában 0 fok környékén jelentkezik ősszel és tavasszal. Nem megy egy henger. Akkor leállítom, majd fél perc múlva újraindítom és semmi baja. Ilyenkor mindig eljön a tisztítás ideje.
1999-es Opel Astra 1.4 16 szelepes benzines autóm van. A hiba, amivel nem tudunk mit kezdeni a következő: "Néha" indításnál három henger megy csak és kivillan a motor hiba lámpa (nem tárolja el a hibát) , leállítom (nem használom) és 1-2 óra múlva elindítom semmi baja a motornak. Van mikor megyek vele 200 kilóméter egyszerre és semmi gondja, de a következő indításnál előjön ismét. Menet közben eddig csak egyszer csinálta, akkor letettük vártunk vele 1 napot és "semmi" baja. Egy éve lett cserélve a trafó gyárira. A gyertyákat most cseréltük pár hete....
HA valakinek van ötlete szívesen fogadom, és megköszönöm. Köszi.... Hering
a benzinbe meg tegyél szeleptisztitó adalékot,ha mindezek után is jelenkezik a hiba akkor sajnos hengerfej le. szelep ki szelepszár tisztitás, vagy csere szeleppel együtt a vezetőt.
Hidrotőke tisztitót tegyél az olajba (kb 1000 ft)ott lesz a gond utánna jól meghajtani az autót magas fordulaton,amúgy gyújtáshiba jön akkor is ki ,ha befecskendezési gondja van.
Sziasztok! Az autóm számomra furcsa hibát produkál. Egy 1996-os Opel Astráról van szó, motorkód C14SE.Hideg motornál minden rendben van,de ha eléri az üzemi hőfokot,gyorsításkor becsörögnek a szelepek. Hidrotőkét cseréltem himbával együtt.Vezér tengely nincs megkopva.Üza. nyomást mértem,3-bár.A gyertyák fehérek,szerintem szegény a keverék. Vizhőfok jeladóra,vagy lamda szondára gondolok,hogy rossz értéket generál.Van valakinek valami jó ötlete?Előre is köszi!
Ki kéne olvastatni a hibakódot. (felénk 3500Ft) Abból rendszerint kiderül, mi okozza a leállást. (legtöbbször a lambda szonda)
A km spirál csere u.a. mint a régebbi Opelokon. Egyik vége a váltón a másik vége a műszerfalban. Cőlszerű először alúl levenni mert úgy könnyebben kijön a műszeregység.
Kedves Topic társak Két kérdésem lenne: 1. az F astrám (X14XE motorkód 1996 ) ma elkezdett" leállogatni" a jelenség, hogy amig folyamatosan megyek nincsen gond (egyenlőre) de ha a sarkon megállok akkor a motor leáll, inditásra azonnal ujra indul. Pár óra óta időnként kigyullad a sárga motor ábra jelzőlámpa. 2. A km órám kb 2 órája meggondolta magát azóta nem mutat, és (természetesen) sem sebességet sem megtett km t nem mutat . nem volt még dolgom OPEL km bowden cserével. A dolog érdekessége hogy az ASTRA F tipust taglaló könyvek egyikében snincsen benne az X14XE motorkódu motor az állitólag mág tulajdonképpen a G astra egyik motorja lenne.
Kedves Kolléga! ha a kijelzőn csak minusz jelek vannak a hőgfok helyett akkor vagy a hőérzékelő, vagy a hozzá vezető kábel esetleg a csatlakozó szakadt. Akkor szokott előfordulni mikor a téli sós vizí belejutott az érzékelőbe vagy csatlakozóba és " szétmarta azt"
Nekem is épp ez a problémám (hűtőrendszer visszajelző (sárga) lámpa), 1,7 DTI Astra 244.000 km-rel. De ez már tavaly és tavalyelőtt nyáron is előjött, aztán elmúlt. Csak most aggódom, mert 40 km megtétele alatt többször is és nemsokára hosszú út elé nézünk. Csak jövő héten látja majd a szaki, ha mindenigaz...
10 éves Opel Astra g-re tettem szert, aminek van néhány olyan hibája amit még nem sikerült megoldani,hátha tudtok nekem segíteni. Elnézést, ha értelmetlenül irom le a hibát, az annak tudható be hogy a szerelő (internettel nem rendelkező unokaöcsém) telefonon diktálta nekem. Tehát:az autó vészüzemmódban működteti egyszerre a klímaventillátort és a sima hűtővizventillátort is, nem a motor check kontroll lámpa világít, hanem a hűtőrendszer visszajelző (sárga) lámpa.Ventillátor vezérlő zárlat nincs.
A másik probléma: a jobb oldali visszapillantó tükör sérült volt,kábele el volt tépve .Most a kábelek vissza lettek kötve gyári állapotba, a biztosíték jó, mégsem működik belülről.Esetleg a relé száma?
Sziasztok. Opel astra f tulaj lettem a 2T wart után. Igazából nincs hiba vele, de 310 e km után szeretnék olajat cserélni a váltóban. Tudja valaki hol a bánatban lehet leengedni, és feltölteni olajal? Mert a könyv azt irja, nincs rá szükség. 94-es modell, c14se. Szervóval kapcsolatban ugyan ez lenne a kérdésem.
Bemégy a boltba, (esetleg bontó) a kezedbe adják, kifizeted, látod milyen-és mekkora. Oda fekszel a lököshöz, kipattintod a régit, lehúzod a csatiját, be az újat. Kb ennyi idő kicserélni mint leírni :-)