Biztos hogy gyári riasztó van az autódban? Csak nagyon kevés autóban van gyári riasztó, sokszor csak azt mondják, de utólag beszerelt van benne.Azért mert egy termék olcsó attól még lehet jó. Én az olcsóságot nem negatív értelemben használtam. Mentünk már ki menteni nagyon "márkás",drága riasztókkal felszerelt autókhoz is. Egy indításgátlónál nagyon fontos a megbízható müködés, mert ha behal lehetnek meleg perceid. Caesar rablásgátlós imót még nem szereltünk tehát nincs róla véleményem. Milyen rablásgátlás hatástalanításra gondolsz: rejtett kapcsoló vagy billentyüzet?
Ha már benne van és ha eddig meg voltál vele elégedve akkor hagyd is benne.De azért érdemes a riasztó funkcióit átvizsgálni, hogy működnek-e? A márkaszervízekben beszerelt riasztókról nagyon rossz véleménnyel vagyok (nem a beszerelt márkákkal hanem a beszerelés igényességével van bajom).Sokszor találkoztunk már olyannal hogy nem kötötték be az indítástiltást,hátsó ajtót és a csomagtartót sem.Ajándékba adták a riasztót az autó mellé tehát az autós ne pattogjon.A riasztó funkcióinak működését magad is ellnőrizheted.,de nem ártana szakemberrel megnézetni.Konkrétan másik típust azért nem akarok ajánlani mert egyrészt többszáz is van a piacon amit én sem mind ismerek, másrészt elfogult is vagyok, mert én magam forgalmazóként is jelen vagyok a piacon.Általánosságban annyit azért mondhatok, hogy nem is a riasztó típusa inkább a beszerelés minősége,igényessége a döntő. A legjobb riasztót is (ha van ilyen?)lehet rosszul beszerelni.
Sziasztok!
Az autómban jelenleg gyári immo és gyári riasztó van. Mivel tudom, hogy ezek nem sokat érnek, szeretnék beszereltetni még pluszban vmi rablásgátló punkcióval bíró immobilisert. Én is Ceasar-t néztem, amit itt leolcsóztatok.
Akkor mit tudnátok javasolni?
Most Berasec van és azért érdeklődöm, mert csak 2 gombos a nyitója, és érdekel hogy biztonságosnak tekinthetem é vagy sem. Szal már megvan... immáron 3 éve, márkakereskedés ezt szerelte be gyári riasztóként !!! (csak nem rég kezdtem el foglalkozni a dologgal hogy buherálták az autót, és akkor derült ki hogy ez van benne. Esetleg érdemes lenne egy másik riasztót mellé rakni?
ami a szirénát, rezgés érzékelőt és a tévrecsegő illeti a cézár esetén csak a 204 és 205-ös modellekre igaz
a 210 és 215 már sziréna, rezgés érzékelő és 2 távcucc.
de ez csak az egyik oldal, nézd meg a riasztók mabisz minősítését is, meg hogy a biztosítod ténylegesen mit is fogad el
amúgy meg 35-40 alatt nem lehet megúszni egy jobbnak mondható rendszert, gondolok itt még a különböző kiegészítőkre (ultrahang, radar, öntápos sziréna stb) és ekkor már volt centrálzár és ablakemelő "gyárilag a kocsiban"
Mindkét márka különböző típusaira általánoságban a következők mondhatók el: magyar termék kisipari módon összerakva (ennek előnyeivel-hátrányaival)az olcsó eladási árra kihegyezve (1 db távirányító,nincs rezgésérzékelő,nincs sziréna a szettben).Ettől eltekintve működik, ha szerencséd van évekig semmi gond, ha nem akkor hamarabb előjöhetnek különböző problémák.A biztosítói előírásoknak megfelelnek.Ha az olcsósága miatt érdeklődsz e két márka után akkor vedd figyelembe, hogy mire ezekből összeraksz egy korrekt rendszert már felkúszik az ára egy magasabb kategóriába ahol már elég sok más márka is van.
Sziasztok!
Hozzáértő segítségét kérem, milyen riasztó a Berasec 2000 ? Megbízható stb.? vagy érdemes cserélni?
A Ceasar típusokról tudtok valami bővebbet mondani?
Én sem mondtam, hogy rossz riasztó csak azt hogy az utóbbi időben már voltak vele problémák, egyébként a minősítése 2004. dec.31.-ig lett volna érvényes. www.pluto.hu
SPAL szerintem nem rossz riasztó, árához képest sokmindent tud és megbizható(autoimba ilyen riasztók volta,vannak és sokat szereltem ezekből).A biztosítoi minősítését nem a hibái miatt vonták vissza, lejárt a mabisz engedélye az AS-80nak.Az ultrahangos változata ugyanúgy mabiszos.
A SPAL autóriasztóban nem egy nagy név, de az utóbbi időben az AS-80-as modellje elsősorban az igen kedvező ára miatt nagyon elterjedt. Kezdetben nemigen voltak vele problémák, később már igen, sőt a biztosítói minősítését is visszavonták. A forgalmazója: www.kiav.hu
Help!!!
Szervizben van a kocsim, ahol lekapcsoltak az akkumulatort de visszakapcsolas utan megbolondult a riaszto. Allandoan eles, nem lehet a taviranyitoval kikapcsolni. A taviranyito a kozponti zarat vezerli, de a riasztot, immobilizert nem hatastalanitja. Valami regi Sonar tipusu. Egyszer regen mar elofordult ilyen, akkor az akku sarukat megfelelo sorrendben visszakotni, esetleg gyujtast raadni, a taviranyito gombok megfelelo nyomogatasaval lehetett eszre teriteni, de mar elfelejtettem a sorrendet :-( Volt mar valakinek hasonlo?
Koszi...
Általában egyetértek Veled, de azért már több "halott" központot láttam :((
Szerinem sok riasztónak nem olvasható a memóriája (kivéve az épp utolsó aktuális esetet), így nehezebb megtalálni a hibát, főleg, ha nem "ismert" típus, lehet vele szívni jó sok időt is :o
A radaros térvédelem valóban tud érdekes dolgokat, de szerintem ha jól van beállítva, akkor elég jól tud működni sokáig, csak nem szabad az időt sajnálni beállításkor :) Én általában elégedett vagyok a "sima" ütésérzékeléssel is (nem lengetés!!) :))
Igen, ma én is arra jutottam, hogy a radart szépen szedjék ki, bár a hétvégi koncertnél a radar nem is volt beélesítve...
Holnap délelőtt viszem, és akkor mérik végig az egész szerkezetet.
igazából nem tudom eldönteni, hogy igénytelenek-e a műhelyben vagy sem, mivel elvielg ez az importőr műhelye.
Remélem ma éjjel nem lesz koncert, és végre nyugodtan végigaludhatom az éjszakát:-))
A 40 ezerbe már belefér egy középkategóriás riasztó térvédelemmel, rablásgátlással. A rejtett kapcsoló is jó dolog. A sebváltózárak között nincs nagy különbség (bár a forgalmazók ezt erősen tagadják) beszerelve 42-45 ezer.Ha még nem találtál beszerelőt tudok adni egypár címet.
Több mint 10 éves beszerelői ill. forgalmazói gyakorlattal azt hiszem, hogy nyugodtan állíthatom, hogy az esetek többségében sosem a riasztó központjával van a baj. A hibát legtöbbször a helytelen, igénytelen beszerelés vagy valamelyik periféria hibája okozza. A riasztók memóriájából kiolvasható a riasztás oka és onnantól kezdve már elég könnyen megtalálható a hiba. Nem tudom, hogy a Te esetedben a szakműhelynek ez miért tart olyan sokáig. Különben a radaros térvédelem tud érdekes dolgokat produkálni. Én az ultrahangot jobban kedvelem mert az kevesebb fals riasztást csinál.
Hát utólag mindig könnyű okosnak lenni! Én azt szoktam mondani, hogy ha akarsz egy jó riasztót, akkor keress egy ismerőst, akinek az autójában van egy riasztó, amivel meg van elégedve, aztán Te is vegyél olyat. Persze ha nincs ilyen, akkor az ember próbálkozik, ez meg vagy bejön, vagy nem, ilyen az élet :))
Mindenesetre az adott helyzetben én is a fejükhöz vágnám, az tuti :((
Sziasztok!
Ámulva és bámulva olvasom, hogy itt több éves riasztókkal van problémátok:-)) Az enyém 2 hónapos, az Amax névre keresztelték. A beszereleés után egy nappal már a térérzékelő beriasztott. Vissza a szervízbe... egy egység kicserélve. na ez még 2x előfordult, mert továbbra is szórakozott. Magyarul a beszereléstől számított ötödik napon már mind a három egységet ki kellett cserélni. Azért telt el 5 nap, mert közben volt egy hétvége:-))
Egy hónapig csend volt, működött rendesen. Aztán megint... csere... erre ma éjjel arra ébredtem, hogy iszonyatosan üvölt. Hetedikről le, lakótelep gondolom nagyon örült:)) Levettem a radart a riasztásról... fel... alvás... fél óra múlva megitn sivítás... hetedikről le... riasztót kikapcsoltam (kulccsal!)... vissza... fél óra múlva riasztott!!! Na ezt hogy csinálta?!:)) ISmét le... szirénát is kikapcsoltam... még fel se értem, amikor láttam, hogy villog...
Na ezt magyarázza meg valaki, hogyha totál kikapcsolom a riasztót, akkor hogy a túróba riaszthat?:))) Holnap reggelig itt fog villogni szerencsétlen autóm...
De egy tuti... hétfőn visszaviszem, és a hajukra kenem.
Kicsit elegem van abból, hogy két hónap alatt hatszor voltam náluk. JA, és az autó vadiúj, tehát még az sincs, hogy régi lenne, stb, stb.
Egyébként ariasztóról csupa szépet olvashattok a www.secalarm.hu oldalon. Én bedőltem neki:))
Üdv