A hét végén rászántam magam és kicseréltem a fűtés/ventilátor szabályozó gombok mögötti izzókat, 2db 1.2w-os izzó és 7db led van a dobozkában, a rizsszem izzók égtek ki. Az összeszerelés elég macerás, mert a 3db rugó amik a mikrókapcsoló előtti nyomó gombokat tartják, csak nagy nehezen ugrottak a helyükre, és a gombok is állandóan elforogtak. Gondolom az automata klímás változatot könnyebb szerelni, az enyém sajnos nem az. :-)
308 sw 1.6 hdi ben a szervíz szerint nem kell váltóolajat cserélni.Nekem mégis előfordul h időnként ha gyorsabban rakom 1-esbe ,nehezen veszi be vagy be se veszi.Ha szép lassan rakom be akkor is néhol megakad.A többi fokozatban nincs ez a jelenség.Szerintetek váltóolaj csere megoldhatja a problémát?Az autóban 110.000 km van
szerencsére tévedtem,1 gyújtótrafó +gyertya csere lesz. Arra leszek még kíváncsi melyik hengernél,de azt nem tudta megmondani az alkatrészes.(egyszer már volt gyújtással probléma a 3. hengernél, de az egy kis pihenő után helyreállt)
Nekem a lánc eddig bírta ~162 200 Km. Legalább is nagyon esélyes hogy azzal lesz gond, szombaton előzés közben 3000-s fordulat felett elég "jó" kis hangja lett a motornak ,majd bevillant a hiba üzenet+check engine lámpa. Csendesen haza poroszkáltam vele, Csütörtökökön viszem a szervizbe ,de már nem lábon nem kockáztatok.
Vezérműlánc nyúlásra azok is hajlamosak. Illetve az is csipegeti az olajat és tartani kell a 10ezres olajcsere periódust (30ezrest el kell felejteni). Talán a kokszosodás kevésbé érinti, de szerintem attól nem kell annyira félni. Novoth Tibi 1 nap alatt megcsinálja és le van tudva 50-70ezer km-re! Illetve az egyik kartergáz visszavezetést is ledugaszolta nekem anno a 1.6 THP-nél, hogy még kevésbé jöjjön ez elő. A 120 lovas 1.6-nak még annyi előnye lehet a THP-val szemben, hogy nincs benne kettős tömegű lendkerék! :-)
MÁS:
Sziasztok!
Nagyobb autóra váltok én is a 207-ről, így a nemrég vett hangszóróim eladóak.
Eladó egy szép és jó állapotú használt Peugeot 207 típusspecifikus hangszórószett, autócsere miatt. Gyári tartozékai, doboza, számlája is megvan. Jó 3 és 5 ajtós Peugeot 207-esbe is, illetve 307 és 308-asokba is.
1.6 VTI 120 lovas 308-as verziót automata váltóval szabad megvenni?
Most adtam el 308 sw-t 2.0 Hdi verzióban amit imádtam, szóval tudom a dinamikája fasorban sem lenne vele, de ettől elvonatkoztatva érdekelne, hogy pl. megbízható-e..stb.
Ugye ezzel a nincsenek olyan gondok mint a turbós THP 150 le-s motorral.