Keresés

Részletes keresés

_ghost_ Creative Commons License 2008.01.07 0 0 6589
Dögös képek :)
Előzmény: latexstyle (6585)
smszex Creative Commons License 2008.01.07 0 0 6588
Eladnám, ha érdekel valakit írjon egy mailt.
40-es dobozolva garanciával. Kb. 3x volt lábon. Megalkuszunk. Én már mindenképp buktam rajta. :(

blatexg Creative Commons License 2008.01.06 0 0 6586
Nagyon jók a képeid !
Álati ez a szerkó rajtad ! :-)
Előzmény: latexstyle (6585)


latexstyle Creative Commons License 2008.01.06 0 0 6585

Sziasztok, ezek a kepek.........?

 

 

         

hardwood Creative Commons License 2008.01.05 0 0 6583
Óóóóó köszi! De csak egy műkedvelő, amatőr vagyok!

Egyébként zaklassatok bátran nem kényszerből csinálom :)

A mostani bulin egy kicsit elsodort a bulizó tömeg és nem figyeltem úgy

ahogy kellet volna, de legközelebb bepótoljuk!

Előzmény: _ghost_ (6563)
Tamáss Creative Commons License 2008.01.05 0 0 6582

Szia!

 

Ha nem is írok, de minden nap olvasom a topicot! Ha visszaolvastad vona az előzményt, megtudhattad volna, hogy mire írtam! De semmi probléma! Egyébként azért olvasom minden nap, mert én is lakkrajongó vagyok! Szerencsére az asszony is tolerálja "betegségemet"

Mindenkinek Minden jót! Tamás

Előzmény: Goethe 990 (6571)
szerencsés-vivyen Creative Commons License 2008.01.05 0 0 6581
Én kérdeztem, köszönöm szépen segített.
örök hála .:-)))
Előzmény: lakk-fetis (6577)
l.i.d. Creative Commons License 2008.01.05 0 0 6580

Azok nevében lenne egy kérésem, akik nem voltak ott a fórumtalálkozón, de érdekli őket a téma:

Írtátok, hogy jó volt a találkozó. És milyen események voltak? Hogyan kezdődött? Mik történtek? Miket csináltatok? Milyen volt a vásár? Milyen volt a beöltözöttség?Stb...

l.i.d. Creative Commons License 2008.01.05 0 0 6578
:o)
Előzmény: lakk-fetis (6577)
lakk-fetis Creative Commons License 2008.01.05 0 0 6577

Valóban, helyesen így kellett volna írnom a félreértések elkerülése miatt: