Ahhoz van alkatrész ár érték arány jó(akciósan főleg tavasszal 55-e a TESCOBA). Nagyobb munkamélység meg alapjában véve a másik kapálógéphez viszonyítva mindene jobb. De te nem MTD Charli ka-nak a fényképét tetted ide be! A Ka így néz ki
te a nagyobb testvérének a képét tetted be az MTD Thirox 55-ét.
Ha az a gondod, hogy pattog a föld tetején akkor le kel súlyozni. Vagy cserélni a gépet valami régi vas öntvényházasra aminek nagyobb az önsúlya. Pl.: Robi 151.
Üdv.Fórumozók!Szeretném a segítségeteket kérni,kellene nekem a Robi 56 motortartó közdarab pontos mérete,kérem aki tud segítsen esetleg rajzzal,képpel vagy bárhogyan!Előre is köszi!
Segítségetek/tanácsotok szeretném kérni. Adott egy robi116-os 4,5Le gép ezzel kell jó ideje kötöttebb talajon dolgozni, mit lehetne tenni az érdekében, hogy kicsit könnyebb és haladósabban lehessen vele dolgozni?
Sziasztok!Kis Kolléga,én úgy oldottam meg ezt a problémát,hogy leköszörültem az ovális részt egyenesen,majd nagyobb csavaranyát hegesztettem rá csavarral együtt.Természetesen azért hogy lyukon legyen a csavaranya. Amíg nem raktam rá a másik felezőt,addig futni kellett a gép után.Most lépésbe kell menni vele.
Szia Viktor!Ebben nincs sebességváltó,motor nagy kuplunggal csatlakozik a felezőhöz.Tehát kézi kuplung.A motor briggs 675 series, rá lehet építeni gázbowdent is,de nekem nem kell.Motor gyári szívatóval indul,ráhúzni a motoron lévő gázkart és egyenletesen jár.Ha kell még gáz neki,saját maga ráhúzza magát.Még nem sikerült lefojtanom.
Sziasztok!Mivel két felező van a gépen,így kb. lépésben halad a gép.Nagyobb erőt fejt ki.Magasabb kerék (4x10).Plusz a súlya+súly.Én nagyon meg vagyok elégedve vele.Pótkocsizásra nem használom,mert az autón van vonóhorog.Csak burgonya kihúzásra,temetésre,szántásra.
Köszönöm István, a kapasor védőtárcsa nálam még a Robin domború volt, így új tárcsás csoroszlyát kell készítenem az ekéhez. Mennyivel lett kb. %-ban könnyebb az eke vontatása a mélységállító kerék és a tárcsás csoroszlya alkalmazásával?