Bizonytalan előéletű 210 tulaja lettem nemrégiben. Kicsit nehezen váltotta a 2.-est ezért szétkaptam, hogy megnézzem, hogy áll a rüpsúly. Mint kiderült nehézpofás gépről van szó. Lehúztam a pofákat amik elég jó állapotúnak tűntek majd elkeseredve vettem észre, hogy a lánckerék tengely hatalmasat lóg 4-5mm. Kipucoltam, visszaszereltem mondván, hogy lassan úgy is komplett motorgenerál majd akkor utánajárok. Na innentől kezdődtek a problémák, rendkívül nehéz tolni is a motort, nehezen is indul mintha valami folyton szorulna. Indítás után megy de a kettest őrület nehezen váltja, pörög mint a bolond majd ha játszok a gázzal egyszer csak csendben felvált és el is kezd húzni. Azóta szétszedtem megint a nagybordást, látszólag minden rendben van benne, ferrodolokat ismét megtakarítottam de ami furcsa hogy most a lánckerék tengely stabilan áll, meg sem tudom mozgatni oldal irányban. Gondolom nem javult meg sőt valami nagyon nem jó mostmár. Mindenképpen fel szeretném újítani a komplett blokkot csapágyastól szimeringestől gyűrűstől csak érdekelne, hogy ezt a hibát mi okozhatja pontosan.
No összeraktam,bár vért izzadtam,mire összecsomagoltam,de most jónak tűnik..
Én meg hülyének...Ha megint elengedi,akkor leáll,nem fog menni ugye?vagy meg tudom akasztani a subert annyira,hogy mondjuk valahogy hazavergődjek vele?mert az út szélén-20 óra után-nem nagyon lesz lehetőség javításra....
Nincs meg a pöcök, ami a boweden végén volt? A küllőanyát természetesen rövidre kell vágni, de ahhoz mindenképpen kell a forrasztóvíz. Van más megoldás is, keress 1mm vastag rézdrótot (ha lakkos pucold le róla a lakkot) és tekerj rá a bowden végére 4 menetet, sűrün egymás mellé és gyantás cinnel is meg tudod forrasztani. Ideiglenesen ez is megfelel.
Meg tudom neked oldani a logisztikát Budapestre ha gondolod. Ezen a héten Debrecenben illetve Hajdúszoboszlón vagyok. (Ha jól tudom a közelben laksz). Vasárnap megyek vissza Pestre. És valamikor augusztus első hetében jövök ismét erre.
Ha motort építesz az alap, hogy elképzelésed legyen. Mi mondjuk meg, hogy mit csinálj. írd be a keresőbe , hogy Babetta, ott képek és találsz 1000 motort, de az akkor még mindig csak egy koppintás lesz, nem egy egyedi saját motor!
Sziasztok! Sos segítséget szeretnék kérni :( A gázbowden sibertű felőli végén van egy kis "bogyó"ami leugrott róla, tehát a gázbowden se mán kicsúszik:( Hülye a kérdés ,de házilag meg lehet ezt kókányolni, hogy holnap -holnapután munkába tudjak menni ,vagy csak a csere segít??
Az sajnos egy nap szabi, étt pesten a XIX. kerületben párezerért belesütik neked a gumit. Zsiga-Laci bácsi volt az első babettás náluk pár éve, kellemesen csalódott bennük. Reménykedem benne hogy vidéken is van ilyen cég Józsi.
Sziasztok.lenne egy olyan gondom hogy elakadtam babszi 210 felujatasaban.hatso lengő villát illetve szilentjeit cserélni kell de nem tudjuk meg pres géppel se ki nyomni belole a csovet.mi lenne a legjobb megoldás?
Tudod, tavaly sem aludtam ott, ez most sem lesz másképp. A feleségem fél éjszaka egyedül. Szóval, ha velem számoltál, a helyemet máris átadom tiger gyújtási sorrend barátunknak!!! :-)))