Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10293

Ez érdekes  ugyan is hideg motornál nem regenerál , a regenerálásnak megvannak a feltételei a motorvezérlő ez alapján indítja el a regenerációt , ez hideg motornál nem lehetséges.

A turbó nyomás túlszaladhat egy meghatározott mértékig , de ritkán előfordulhat hogy ezen is túlszalad ekkor jön az üzenet hogy fáj a feje , okozhatja egy elkoszolódott geometria , az 1.6hdi sajnos egy korom gyár.

Előzmény: azon0215 (10290)
betg Creative Commons License 2013.03.06 0 0 10292

Az adatlapomon találsz elérhetőséget

Előzmény: azon0215 (10291)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10291

Az az e-mail engem is mindenképp érdekelne, ha nem személyreszabott. :-)

Előzmény: betg (10284)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10290

2013.03.05 napi élmények summázása az 2004-es, 1.6HDi motoros, 163E km-es kocsimmal:

 

Reggel hallható volt, ahogy elindult a regeneráció, így igyekeztem magasan tartani a fordulatot.

Mikor kiugrott elém egy macska, fékeztem egy közepesen erőset, majd közepesen erősen igyekeztem visszanyerni a korábbi sebességem/fordulatom. Mire sikerült, kigyulladt a régi és új autóknál egyaránt rettegett check-engine lámpa, a következő üzenettel:

 

"Motor abgasentgiftungsystem defect"

 

Semmi különbséget nem éreztem, a motor ugyanolyan kellemesen húzott. Mert erre a motorra semmi más jelzőt nem lehet akaztani, csak hogy kellemes... Egyből szervízbe mentem - nem Peugeot-.

 

Ott mikor elmeséltem a történetem, azt a választ kaptam, hogy a jelenség már onnantól gyanús, hogy a regeneráció folyamatosan zajlik, nekem azt soha nem lenne szabad észrevennem. Vadállatmód történő -értsd: füllel hallható, szemmel látható- kiégetés csak szervízben végezhető el, gépre csatlakoztatva.

 

Otthagytam az autót. Mikor visszamentem, a következőt kaptam:

 

Ezek kis, de kihegyezett motorok (1.6HDi), sokminden pengeélen táncol.

Turbofeltöltő túltöltött (?), és ezt jutalmazta egy hibakóddal. Állítólag ezeknél előfordul. Mivel műszaki ember vagyok, számomra értelmetlenül hangzott, de mivel ezt cáfolni nem tudtam, nem is bocsátkoztam vitába, letudtam egy kevésbé feltűnő vállrántással. Azt gondolom, nem állt elő olyan vis mayor helyzet, amin egy számítógép-vezérlés ne tudta volna magát hibakód nélkül túltenni.

 

Mindenesetre a hibakód törölve lett, azóta mentem 100km-t, nem jött vissza. Remélem ez másoknak tanulság lesz, nekem emlék marad...

Előzmény: rati update (10287)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10289

Van 1 eladó víz mágnesszelep 2.0HDI-hez. Bontott, 28000ft.


Zolysys Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10288

elég mélyen vannak a rögzítési pontok

Előzmény: rati update (10285)
rati update Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10287

Van valami visszajelzés, hogy a FAP regenerál?

Előzmény: azon0215 (10268)
rati update Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10286

Majd, ha a buszokon meg a IFA-kon is lesz részecskeszűrő, majd akkor én is megtartom.... Egyelőre marad, ha bekrepál, akkor ki lesz lőve.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: kovgyu (10283)
rati update Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10285

Én meg nem találom a hátsó isofixes rögzítési pontokat, csak az anyós ülésen van. Lehet, hogy az ülőlap mozgathatóság miatt nem tettek bele? Pedig a kézikönyv írja, de semmi találat a részemről.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: vargar1 (10272)
betg Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10284

Küldtem neked emilt

Előzmény: kovgyu (10283)
kovgyu Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10283

Sziasztok,

a helyzet az, hogy a t@k@m is televan ezzel a FAP szűrővel!

407, 1,6 HDI -m tökéletesen teljesít, de ez az idétlen és értelmetlen FAP (ami csak aprítja a szenet, így még mélyebbre hatolhat a tüdőnkben ) sok-sok keserűséget okoz. Igaz, hogy látványos fekete füst nincs - a látszatra adni kell - :-).

Kérdés: Tudtok-e ajánlani olyan szervízt, ahol az eltávolítás és a szoftver szakszerűen megoldható? Okoz-e problémát a FAP nélküli autó a műszakin?

Minden véleményt, tapasztalatot, ajánlást előre is köszönök!

Üdv, kovgyu

betg Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10282

Szia keress meg privátban.

Előzmény: vargar1 (10280)
Nyalee Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10281

sziasztok!!

valaki meg tudja mondani hogy lehet kiszedni a szélvédő alatt lévő hangszórókat,nagyobb bontás nélkül?

vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10280

lehet arról az egyszerübb megoldásról tudni részleteket?

Előzmény: betg (10278)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10279

Hu ez elég titokzatosan hangzik

Előzmény: betg (10278)
betg Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10278

Próbáltuk így is de a sok macera miatt egy egyszerübb megoldást találtunk ami bevált

Előzmény: vargar1 (10277)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10277

Ezt találtam

http://www.qclt.com/html/%E6%A0%87%E8%87%B4307_607%E7%BB%B4%E4%BF%AE%E6%89%8B%E5%86%8C/607/info/hg/b3fi07kd.htm

bár ez 607 -es de ugye nem áll tőle messze...

 

407-nél is kell pps a légtelenítéshez vagy ez így túlzás?

Előzmény: betg (10276)
betg Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10276

nem megy az sehova

Előzmény: vargar1 (10275)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10275

betq!

 

Normál használat mellett van rá remény hogy kidolgozza magából, vagy hogy elmegy az esp-ből máshova?

Előzmény: betg (10274)
betg Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10274

Minimális levegő van az esp ben nagyon nehéz kiszedni belőle de nem lehetetlen , a c5 -nél ugyan ez van de már rájöttünk hogyan távolítsuk el belőle, vákumos légtelenítő kell hozzá meg két ember és rengeteg fékolaj.

Előzmény: vargar1 (10271)
abw1101 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10273

Szia,

 

köszi, Moó intéz nekem elvileg :)

abw

Előzmény: FotoJJano (10249)
vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10272

Még egy fontos téma!

 

Kislányomnak szeretnék az autóba megbízható isofixes, háttal beszerelhető ülést.

A kör így hamar leszűkült és a "besafe izi combi x3 isofix" ülésre esett a választás.

Szóval a neten már találtam olyan képet ahol be tették egy 407-be de durván előre

kellet tolni az anyós űlést a fotók szerint.

Az lenne a kérdésem esetleg közületek nem használ valki ilyen tipusú ülést az autójában?

Ha igen akkor jelezze és írnék neki néhány kérdést priviben!

 

Köszönettel

vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10271

Üdv mindenkinek!

 

Érdeklődnék, hogy a Ti autóitokban hogyan működik a fék. Pontosabban hogy nálatok is észrevehetően bent fog?

Egy ideig nem mentem az autóval és most így még szembetűnőbb hogy bent fog a teljes pedálút felénél kb. Nekem

autómata a váltó, gondolom ez a féket nem befolyásolja, szerintem ugyan az mint a többiben.

Nemrég lett teljesen rendberakva a fékrendszer, hátúl új fékpofák vannak, tényleg alaposan és jól lett kilégtelenítve minden

féknyereg, többször is. de a jelenség az, hogy amikor az autó motorja ál, nincs szervó akkor fent szinte a 1 cm benyomása után

beton kemény lesz a rendszer, viszont ha jár a motor és dolgozik a szervo elsőre kb fél alatt majdnem a 2/3-ig el lehet nyomni

és ott lesz csak kemény, második pumpálásra 2/3-nál harmadik pumpálásra teljesen fent fog. Már korábban is ilyesmi volt de betudtam akopott hátsó fékpofáknak, a régi folyadéknak, stb. ez most mind új. Egyébként az autót állóra lehet fékezni, abs esp dolgozik, minden ok csak vezetni fura mintha nem akarna megálni olyan messzire kell gyúrni a pedált...

Ötlet , Vélemény?

 

előrei s köszi!

betg Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10270

Bármire ,de valószínű el van dugulva  a szűrő, vagy sok más, találgatni értelmetlen adatok nélkül.

Előzmény: azon0215 (10268)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10269

2004-es, 1.6HDi, 165E km-el. Ez talán még fontos lehet... :)

Előzmény: azon0215 (10268)
azon0215 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10268

Sziasztok!

Következő történt reggel:

 

Mentem munkába, közben beindult a FAP regeneráció. Kiugrott egy macska, fékeztem egy nagyobbat, majd kezdtem gyorsítani, és kigyulladt a motor-check lámpa a következő hibaüzenet kíséretében:

Motor abgasentgiftungsystem defect

 

A regeneráció befelyeződött, de a lámpa természetesen égve maradt. Teljesítményben semmi változást nem lehet tapasztalni.

 

Az autó most diagon van. Esetleg ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, megoszthatná, mire lehet számítani.

LKWnorbert Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10267

Ja-ja! Sejtettem, hogy erről lehet szó. Mondjuk a magam részéről biztos nem menet közben nézném, de az utasom megteheti esetleg. :)

Előzmény: vargar1 (10263)
Moó Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10266

Tudok 407-be való garantáltan hibamentes xenon szettet.

 

45 ropi

vargar1 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10265

Ha én jövök szembe akkor inkább az utat sasold a töbit rád bízom... :))

Előzmény: gun111 (10264)
gun111 Creative Commons License 2013.03.05 0 0 10264

Akkor a navit, vagy a fogyasztási adatokat sem hesszelhetem útközben a nagy RT3-as kijelzőn??!!?? :-))))

Előzmény: vargar1 (10263)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!