Az lenne a jó. De egyébként ki lehetne cserélni a projektort? Gondolom a bi-nél egy elektromágnes mozgat egy takarást, amit a refi ágról tudnék vezérelni.
Mi volt a hibaforrás. Nekem ugyanezt csinálja. Kipróbáltam egy másik relével is, de az eredmény ugyanaz. Ezek szerint akkor csak az indexkapcsoló lehet?
Végül kiderült, hogy honnan folyik az olaj a motorból. Nem a hengerfej tömítés volt a ludas, hanem a PD elemekhez vezető kábelcsatorna tömítésénél folyt ki az olaj. Innen szépen lefolyt a motorblokkra. Egy szemfüles szerelő vette észre végül. Kitömítettük, és megszűnt az olajfolyás. :)
Azt szeretném kérdezni,hogy hol lehet kapni üzemanyagfedél nyitó kapcsolót?Maga a nyitó szerkezet,az a fehér az működik mert kipróbáltam de az ajtóban lévő nyitásra nem nyílik.Mindenhol csak ablakemelő kapcsolókat forgalmaznak,legalábbis ahol eddig néztem.Mondjuk elég bonyolult ez a kapcsoló "szett"mert ebben van még a csomagtérnyitó kapcsoló is.
Még semmire sem jutottam. Átnézegettem a kábelkorbács sajtolt csatlakozóit, újra forrasztottam őket, de nincs eredmény. Komfort modult még nem cseréltem, de már csak arra tudok gondolni, hogy abban van a hiba. Viszont a belső világításon kívül minden tökéletesen működik. De nekem az akku levétele előtt jó volt a világítás és miután visszakötöttem a sarukat azóta nincs.
Akkor mégegyszer utoljára leírom.:-) ( senki nem olvas vissza egy kicsit sem)
Csomagtér világítás: Mérd meg, hogy a csomagtérnél ott van-e a pozítív, de nincs ott mert akkor világítana...
Szóval a pozitív a vezető ülés mögötti padlólemeznél a kárpit alatt egy vezetékcsomópontból megy oda, ha az eloxidálódott, szétrohadt, nem megy hátra a pozítív. Amúgy egy piros-fekete 0,5 kvadrátos drót.
De elöl a vezetőülésnél a padló lemeznél a kárpit alatt is vannak ilyen csomópontok, azok is jó el szoktak rohadni és egy csomó probléma adódik emiatt.
Na meg ahol, mikrokapcsolók találhatók, testelési pontok stb., ezek is okoznak galibát.
Mitől lehet túl magas a turbónyomás? A geometria profi (Ferryker) által tisztítva, nyomásszabályozó (nyomásátalakító) elektropneumatikus szelep újra (gyári Pierburg) cserélve, szoftver gyári. Szemmel látható egyéb beavatkozásnak sincs nyoma.
Azért, hogy a szél ne hűtse a motort?.:-) Mert amíg a termosztát nem nyit, addig a a hűtőre nem igen megy meleg. Ha meg már felmelegedett lehet, hogy sok lesz majd a takarás...
Régebben szereltek mozgatható zsalut a hűtő elé.:-)
( Még a Lada korszakban papíroztam anno. de figyelni kellett rá)
Tegnap nagyon rossz idő volt itt a Bakonyban, eső, szél, hóvihar, nem volt semmi... Szerintem nagyon szépen és jól vizsgáztak a xenonok.
Ma pedig sokat mentem az ország másik felében,a végén már este, száraz út volt sok szembejövő kocsival. Összesen több mint 7 órát vezettem, ketten voltunk a kocsiban, kb, hárman villantottak rám összesen. De egy kicsit lejjebb véve a magasságot már senki sem jelzett.
Nem szeretném vakítani a szembe jövőket. A 4300K-es szerintem jó választás volt.
Most, hogy kivettem a tompított izzót, a foglalatáról levettem azt a kis "acél" lemezt ami rögzítette a lámpatestbe. Ezt a lemezt viszont fel kellett használnom a xenon beépítéséhez, elég macerás volt a lemezen áttuszkolni mindent.
Nos ha majd vissza kell tennem netán kis időre a régi halogént, ha nem muszáj nem tuszkolnám vissza az egészet...
Inkább jó lenne egy másik ilyen lemez, így minden különösebb macera nélkül visszatehetem a halogént.
Ha netán valakinek van ilyen 2 db elfekvőben az érdekelne, esetleg valami más ötlet, beszerzési forrás stb...